Herr Brun Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Pulevenner bare.. kommer. Kan ikke planlegge sånt. Det bare skjer. Du kan hjelpe skjebnen litt på vei, elns. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 ja med hvilke penger? spillet funker helt fint på stasjonære, men den er da i danmark så går litt dårlig å bruke den akkurat nå Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Det gjorde jeg. Hun takket pent nei. Jeg håper så inderlig du tuller. Du kan hjelpe skjebnen litt på vei, elns. Joda, men jeg har aldri møtt ei jente det er verdt å være venn med eller verdt å spare på som ville sagt "ja" om noen hadde spurt henne "hei, jeg er kåt, skal vi pule =D=D". Greit å ha litt avstand til de med kroppen full av herpes, kjønnsvorter og klamydia. Endret 16. desember 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg har også lyst på en pulevenn (hvem har ikke det? ). Kan liksom ikke bare gå bort til en venninne og si: "Jeg er så jævlig kåt og jeg regner med du er det også. Vi skal ikke bare pule litt da? Bare sånn på fritida, helt uten følelser liksom". Det gjorde jeg. Hun takket pent nei. Du skal i hvertfall ha creds får i det hele tatt ha baller til å spørre om noe sånt. Kanskje jeg skal spørre i fylla en gang. Spørre en venninne litt på kødd om hun vil være pulevennen min. Får jeg positivt svar, er det bare å kjøre på. Får jeg negativt svar, er det bare å le det bort. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg vil ha en pulevenn. Hvordan får jeg det?Tror det involverer knær og betonggulv. Spørre jæævlig forsiktig, med andre ord. Tror du det er lettere og få medlidelse hvis jeg sitter i stol? Noen erfaringer? Håper ikke du forventet et svar. A good magician never gives up his secrets. Pulevenner bare.. kommer. Kan ikke planlegge sånt. Det bare skjer.Du kan hjelpe skjebnen litt på vei, elns. Exactly. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Gjør du ikke det i alle dine innlegg? Hvordan får jeg det? Du puler en venninne (eller en venn, om that's your thing). Lather, rinse and repeat. Wow, et flott svar. Hva forventer du? Det finnes ingen universaloppskrift. Du kan spørre vedkommende om hun har lyst til å være pulevennen din. Eller du kan invitere henne hjem, sjarmere henne i senk (eller skjenke henne) og ha sex. Dagen derpå spør du om det frister å repetere. Evt. så bare ringer du henne veldig sent på kvelden en dag, og spør om hun vil komme og se en film/holde deg med selskap/whatever. Var ikke ironisk ment, spurte et useriøst spørsmål fikk mange useriøse svar. Og ett godt svar, takk. Selv om hensikten bare var å lage litt aktivitet, jammen funka det hvert fall. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg har også lyst på en pulevenn (hvem har ikke det? ). Kan liksom ikke bare gå bort til en venninne og si: "Jeg er så jævlig kåt og jeg regner med du er det også. Vi skal ikke bare pule litt da? Bare sånn på fritida, helt uten følelser liksom". Jo, du kan faktisk det. Av og til funker det. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 ja med hvilke penger?spillet funker helt fint på stasjonære, men den er da i danmark så går litt dårlig å bruke den akkurat nå Kjøp deg en stasjonær som du har her i Norge =) Penger får du alltid ett eller annet sted =) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Det gjorde jeg. Hun takket pent nei. Jeg håper så inderlig du tuller. Du skal i hvertfall ha creds får i det hele tatt ha baller til å spørre om noe sånt. Kanskje jeg skal spørre i fylla en gang. Spørre en venninne litt på kødd om hun vil være pulevennen min. Får jeg positivt svar, er det bare å kjøre på. Får jeg negativt svar, er det bare å le det bort.Jeg ser ikke problemet, annet enn at man kan få et nei - og selvfølgelig et dårlig rykte og ødelagte vennskap. Det siste er kanskje litt kinkig og vanskelig å forutse. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg vil ha en pulevenn. Hvordan får jeg det? Tror det involverer knær og betonggulv. Spørre jæævlig forsiktig, med andre ord. Evt. do the fritzl. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Da bør det være en jævlig god venninne. Kan bli utrolig awkward om hun sier nei Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg har også lyst på en pulevenn (hvem har ikke det? ). Kan liksom ikke bare gå bort til en venninne og si: "Jeg er så jævlig kåt og jeg regner med du er det også. Vi skal ikke bare pule litt da? Bare sånn på fritida, helt uten følelser liksom". Det gjorde jeg. Hun takket pent nei. Du skal i hvertfall ha creds får i det hele tatt ha baller til å spørre om noe sånt. Kanskje jeg skal spørre i fylla en gang. Spørre en venninne litt på kødd om hun vil være pulevennen min. Får jeg positivt svar, er det bare å kjøre på. Får jeg negativt svar, er det bare å le det bort. Virker som en god oppskrift Jeg vil ha en pulevenn. Hvordan får jeg det?Tror det involverer knær og betonggulv. Spørre jæævlig forsiktig, med andre ord. Tror du det er lettere og få medlidelse hvis jeg sitter i stol? Noen erfaringer? Håper ikke du forventet et svar. A good magician never gives up his secrets. MSN, now. I WANT UR SECRETS! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jo, du kan faktisk det. Av og til funker det. Det funker knall. Selvfølgelig hjelper litt alkohol på, men ja - det er fullt mulig. Det å kjenne personen(s svakheter) kommer vel også godt med, om man er den typen - eller jæævlig kåt. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Det gjorde jeg. Hun takket pent nei. Jeg håper så inderlig du tuller. Faktisk ikke. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 ja med hvilke penger?spillet funker helt fint på stasjonære, men den er da i danmark så går litt dårlig å bruke den akkurat nå Kjøp deg en stasjonær som du har her i Norge =) Penger får du alltid ett eller annet sted =) du sponser meg med 15 - 20 tusen eller ? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Nopros, var det en god venninne? I så fall, hvordan er forholdet til henne nå? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 ja med hvilke penger?spillet funker helt fint på stasjonære, men den er da i danmark så går litt dårlig å bruke den akkurat nå Kjøp deg en stasjonær som du har her i Norge =) Penger får du alltid ett eller annet sted =) du sponser meg med 15 - 20 tusen eller ? Bare la meg rane en bank først =) Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Nopros, var det en god venninne? I så fall, hvordan er forholdet til henne nå? Ehh, kort forklaring. Kjent henne i et år ---> pratet masse om sex og det å ha en pulevenn. Noe som jeg forøvrig prøver å prate om med alle veninner ---> spurte om hun ville bli det, hun sa at hun var for ung. Bla bla. Uansett, kort tid etter fikk jeg følelser for jenta, så kanskje like greit, sa også dette til henne. Men vi er fortsatt utrolig gode venner. Men vil fortsatt knulle livskitten ut av henne og alle jenter nær meg. Edit: Dette innlegget ble skrevet på den 16. dagen uten runking, kan være litt påvirket av det. Endret 16. desember 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Det kan kanskje være en idé det også. Å prate masse med jenta om sex, og det å ha en pulevenn. Da er kanskje ikke veien lang til å spørre henne om hun vil være pulevennen din. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Nopros, var det en god venninne? I så fall, hvordan er forholdet til henne nå? Ehh, kort forklaring. Kjent henne i et år ---> pratet masse om sex og det å ha en pulevenn. Noe som jeg forøvrig prøver å prate om med alle veninner ---> spurte om hun ville bli det, hun sa at hun var for ung. Bla bla. Uansett, kort tid etter fikk jeg følelser for jenta, så kanskje like greit, sa også dette til henne. Men vi er fortsatt utrolig gode venner. Men vil fortsatt knulle livskitten ut av henne og alle jenter nær meg. Ønsk deg en fleshlight til jul, problem solved Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg