Sameboe Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Pepper Poppers var great success. Anbefales på det varmeste! Synd det er fritt Det tror jeg på! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Maaaaxii meeee Andreaaaaa <3 <3 <3 <3 <3 K9z k0z Ingen som la merke til mitt forsøk på å leke moteriktig fjortis? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Ingen som la merke til mitt forsøk på å leke moteriktig fjortis? Gjør du ikke det i alle dine innlegg? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Gjør du ikke det i alle dine innlegg? Ja. Jeg vil ha en pulevenn. Hvordan får jeg det? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Spør en av dine såkalte mange venninner som du har pullt med Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg vil ha en pulevenn. Hvordan får jeg det? Trodde du hadde det? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Gjør du ikke det i alle dine innlegg? Hvordan får jeg det? Du puler en venninne (eller en venn, om that's your thing). Lather, rinse and repeat. Endret 16. desember 2009 av Herr Brun Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Gjør du ikke det i alle dine innlegg? Ja. Jeg vil ha en pulevenn. Hvordan får jeg det? Du kan jo leve som en fjortiss til du er gammel nok først Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Gjør du ikke det i alle dine innlegg? Ja. Jeg vil ha en pulevenn. Hvordan får jeg det? Du spørr selvfølgelig Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Jeg vil ha en pulevenn. Hvordan får jeg det? Tror det involverer knær og betonggulv. Spørre jæævlig forsiktig, med andre ord. Endret 16. desember 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Da er jeg nesten ferdig med julegavene. Mine to stesøstre får gavekort på Oslo City. Er håpløst å finne gaver til dem. Lillebroren min får L4D2, stefaren min får Jo Nesbøs Hodejegerne. Pappa har pratet lenge om å kjøpe Blu-ray-spiller, men lat som han er, har han ikke gjort det enda. Derfor kjøpte jeg tre Blu-ray-filmer til han. Nå må han nesten gå til innkjøp av en spiller. Stebroren min har jeg ikke funnet noe til enda. Noen som veit om et eller annet som har med MMA å gjøre og har en idé til gave til en som nettopp har begynt med det. Moren min skal jeg ikke kjøpe gave til. Vi krangler noe jævlig og ble enige om ikke å kjøpe gave til hverandre i år Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Spør en av dine såkalte mange venninner som du har pullt med Åeh, du misstolker meg hele tida. Jeg vil ha en pulevenn. Hvordan får jeg det? Trodde du hadde det? Nei. Gjør du ikke det i alle dine innlegg? Hvordan får jeg det? Du puler en venninne (eller en venn, om that's your thing). Lather, rinse and repeat. Wow, et flott svar. Gjør du ikke det i alle dine innlegg? Ja. Jeg vil ha en pulevenn. Hvordan får jeg det? Du kan jo leve som en fjortiss til du er gammel nok først Nesten ett enda flottere svar. Gjør du ikke det i alle dine innlegg? Ja. Jeg vil ha en pulevenn. Hvordan får jeg det? Du spørr selvfølgelig Takk. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 æsj dustete laptoppen min var ikke sånn veldig glad i L4D2. meh Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg vil ha en pulevenn. Hvordan får jeg det? Tror det involverer knær og betonggulv. Spørre jæævlig forsiktig, med andre ord. Tror du det er lettere og få medlidelse hvis jeg sitter i stol? Noen erfaringer? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Jeg har også lyst på en pulevenn (hvem har ikke det? ). Kan liksom ikke bare gå bort til en venninne og si: "Jeg er så jævlig kåt og jeg regner med du er det også. Vi skal ikke bare pule litt da? Bare sånn på fritida, helt uten følelser liksom". Endret 16. desember 2009 av Olum Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Pulevenner bare.. kommer. Kan ikke planlegge sånt. Det bare skjer. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Gjør du ikke det i alle dine innlegg? Hvordan får jeg det? Du puler en venninne (eller en venn, om that's your thing). Lather, rinse and repeat. Wow, et flott svar. Hva forventer du? Det finnes ingen universaloppskrift. Du kan spørre vedkommende om hun har lyst til å være pulevennen din. Eller du kan invitere henne hjem, sjarmere henne i senk (eller skjenke henne) og ha sex. Dagen derpå spør du om det frister å repetere. Evt. så bare ringer du henne veldig sent på kvelden en dag, og spør om hun vil komme og se en film/holde deg med selskap/whatever. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg har også lyst på en pulevenn (hvem har ikke det? ). Kan liksom ikke bare gå bort til en venninne og si: "Jeg er så jævlig kåt og jeg regner med du er det også. Vi skal ikke bare pule litt da? Bare sånn på fritida, helt uten følelser liksom". Det gjorde jeg. Hun takket pent nei. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 æsj dustete laptoppen min var ikke sånn veldig glad i L4D2. meh Kjøp ny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg