Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
GR? jeg er litt utav internett verden merker jeg.

Spillreaktor.

åja, selvfølgelig :p da er jeg med.

gjorde nettopp ferdig et commission ( hva er det riktige norske ordet for det? kommer ikke på noe som passer :p )

500 kr ekstra i lommeboka det :D

Edit: blir jeg ferdig med maleriet som jeg starta på i går, blir det en tusing eller to ekstra :wee:

Edit2: Herr brun det der så digg ut ^^ husker jeg lest den oppskrifta for en stund sia og har alltid hatt lyst til å smake det.

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
Hvilken del av "ikke lengre enn 4 linjer" er det folk ikke får med seg? :roll:

Stor hyppighet nå idet siste :/

Fikk rettelse av moderator, men jeg visste ikke det. Er ny her...

men SORRY hvis du ble veldig deprimert av det!

Er da bedre å VÆRE sunn enn å SE sunn ut.

Solarium er såvidt jeg kan huske kreftfremkallende

Det går an å både være sunn og se sunn ut. Likbleike mennesker er mye mindre pent enn en med brunfarge.

EKTE nordmenn, tar ikke sol

Vinnerargument! Du er en ekte nordmann, går jeg ut i fra? Tilbringer store deler av tiden din i naturen og slikt?

JA! Jeg gjør faktisk det og jeg er ekte nordmann. Man bør ikke gå i skogen om vintern med bare føtter for å være en "ekte nordmann" men å ta sol er for drøyt, synes jeg. Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Da var gave til Moren min og ene søstra mi unnagjort.

Eller, jeg er ikke sikker på hvilken av søstrene mine jeg skal gi den gaven til.

Godt mulig jeg gir den til den yngste av søstrene mine, og heller kjører samme stil som i fjor med eldste:

Gå inn på en parfymebutikk, si du skal ha en parfyme, krysse fingra for at du har kjøpt noe hun liker og gi det i gave.

Ihvertfall etter gledeshylene i fjor å dømme traff jeg spikeren på hodet.

Klarte å kjøpe akkurat den parfymen hun ønsket seg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...