Herr Brun Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg holder på med de her: http://forkableblog.com/?p=65 Gleder meg Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Tusen takk for hjelpen på last.fm. Det funket. Jeg hadde ikke klart meg uten all datahjelpen jeg får fra andre. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) GR? jeg er litt utav internett verden merker jeg. Spillreaktor. åja, selvfølgelig da er jeg med. gjorde nettopp ferdig et commission ( hva er det riktige norske ordet for det? kommer ikke på noe som passer ) 500 kr ekstra i lommeboka det Edit: blir jeg ferdig med maleriet som jeg starta på i går, blir det en tusing eller to ekstra Edit2: Herr brun det der så digg ut ^^ husker jeg lest den oppskrifta for en stund sia og har alltid hatt lyst til å smake det. Endret 16. desember 2009 av Shikaru Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Åfaen. Åfaen faen faen faen faen. Når du har kutta opp og rensa tyve jalapeños, så hjelper det ikke å vaske hendene fire ganger. Det gjør vondt som faen om du tar på steder du ikke burde ta (nesen, øynene, snoppen, whatever) uansett. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Shikaru, nais work! Herr Brun, sterke saker skal ikke i kontakt med øyer etc ^^ Endret 16. desember 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 ^^ skulle vel hatt på hansker da HB Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Shikaru, nais work! Herr Brun, sterke saker skal ikke i kontakt med øyer etc ^^ Vet det. Men jeg vaska meg jo mange ganger. *gå og vaske mer* Lenke til kommentar
Teac Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Ikke kjøpt en eneste julepresang enda. Begynner å få litt angst nå Noen som har noen gode tips? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 først må du finne ut hva folk eventuellt ønsker seg Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Gavekort til de du liker Sfinx til de du likevel må gi gave til Snipp snapp, og du er ferdig med gavehandelen Endret 16. desember 2009 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 først må du finne ut hva folk eventuellt ønsker seg Good point. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Gavekort blir nok litt for enkelt... Skal ha gave til mor + far, bror, søster og to nevøer. Ikke lett dette :/ Lenke til kommentar
eveant Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Hvilken del av "ikke lengre enn 4 linjer" er det folk ikke får med seg? Stor hyppighet nå idet siste :/ Fikk rettelse av moderator, men jeg visste ikke det. Er ny her...men SORRY hvis du ble veldig deprimert av det! Er da bedre å VÆRE sunn enn å SE sunn ut.Solarium er såvidt jeg kan huske kreftfremkallende Det går an å både være sunn og se sunn ut. Likbleike mennesker er mye mindre pent enn en med brunfarge. EKTE nordmenn, tar ikke sol Vinnerargument! Du er en ekte nordmann, går jeg ut i fra? Tilbringer store deler av tiden din i naturen og slikt? JA! Jeg gjør faktisk det og jeg er ekte nordmann. Man bør ikke gå i skogen om vintern med bare føtter for å være en "ekte nordmann" men å ta sol er for drøyt, synes jeg. Endret 16. desember 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Fikk rettelse av moderator, men jeg visste ikke det. Er ny her... Det står rimelig klart i reglene du krysser ja til når du registrerer deg. Samme gjør det med dobbelposting og bruk av redigeringsfunksjonen Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Fikk tak i et par julegaver til. Juhu. Nå blir det å starte innpakkning av alt jeg har kjøpt og forvandle hjemmet til julenissens verksted. Hohoho Lenke til kommentar
eveant Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Fikk rettelse av moderator, men jeg visste ikke det. Er ny her... Det står rimelig klart i reglene du krysser ja til når du registrerer deg. Samme gjør det med dobbelposting og bruk av redigeringsfunksjonen Legger meg flat for det der ;D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Da var gave til Moren min og ene søstra mi unnagjort. Eller, jeg er ikke sikker på hvilken av søstrene mine jeg skal gi den gaven til. Godt mulig jeg gir den til den yngste av søstrene mine, og heller kjører samme stil som i fjor med eldste: Gå inn på en parfymebutikk, si du skal ha en parfyme, krysse fingra for at du har kjøpt noe hun liker og gi det i gave. Ihvertfall etter gledeshylene i fjor å dømme traff jeg spikeren på hodet. Klarte å kjøpe akkurat den parfymen hun ønsket seg. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 jeg vant et gavekort på 500 spenn i en julekalender på no smykkegreier så da går det til modern trur jeg Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Thesilentkiller, går bra vettu Men høhø rettningslinjer for signatur står rett under det redigeringsvinduet til signaturen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Pepper Poppers var great success. Anbefales på det varmeste! Synd det er fritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg