Minus Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg har store problemer med å finne ut hva jeg skal kjøpe til pappa til jul. Han er interessert i jakt og campingliv (har bl.a bobil) og hatt vogn i minst 15 år. Herr Brun: Jeg skal ut å spise middag i kveld, og det er ikke alene. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hei, jeg har nettopp laget meg en last.fm-profil, men den reagerer ikke når jeg spiller av noe musikk. Noen som vet hva jeg gjør galt? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Du må laste ned og aktivere plug-in til det musikkprogrammet du bruker i tillegg til Last.fm-programmet. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg bruker MediaMonkey. HVor får jeg lastet ned plugin til det hen da? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Spørs hvilket program du spiller musikk med. Er det Spotify så gå inn på Ctrl + P, scroll ned til Last.fm området, selvforklarende derifra Edit: Treig der ja Søk på google, mediamonkey + last.fm plugin, evt gå til Last.fm og last ned deres desktop scrobbler Endret 16. desember 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Såvidt jeg husker kom det opp en rute da jeg installerte Last.fm som med de mediaprogrammene Last.fm kjente igjen. Gå på Last.fm og velg "Tools" og "Get plugin..." Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Første nyhetsartikkelen min *jippi* (bla ned så ser dere navnet mitt) http://www.spillbyen.no/global/news/849/ Etter å alt ha funnet åtte skrivefeil bare et lite stykke inn i det andre avsnittet, så gav jeg opp. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Såvidt jeg husker kom det opp en rute da jeg installerte Last.fm som med de mediaprogrammene Last.fm kjente igjen. Gå på Last.fm og velg "Tools" og "Get plugin..." http://www.last.fm/download Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Såvidt jeg husker kom det opp en rute da jeg installerte Last.fm som med de mediaprogrammene Last.fm kjente igjen. Gå på Last.fm og velg "Tools" og "Get plugin..." http://www.last.fm/download Jeg har lastet ned det programmet. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Da skal du gå på Last.fm Scrobbler og så Tools - Get plugin... Hvis ikke Mediamonkey kommer opp der så støtter vel ikke Last.fm MM, kanskje. http://www.last.fm/group/Media+Monkey/forum/21483/_/178013 Endret 16. desember 2009 av Knewt Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg har lastet ned det programmet. Burde funke da? o_O Har du gjort alt som du skal da? Kan også ta litt tid før Last.fm og pcen din snakker sammen. Btw, tok et kjapt google-søk, http://www.google.com/#hl=en&q=media+m...36c7832dbb01be6 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Whaat, jeg er banna på GR. Bare fordi at jeg skreiv en kommentar i en blogg som Heretic skreiv som jeg ble irritert over, og "innrømmelser" av piratkopierering, det er lenge siden og det fikk jeg ikke advarsel på, også personangrep. Det har ingen sagt noeo m, jeg angrep ikke han som person, jeg sa bare min mening om noe. Heretic har vært på hugget på meg hele tiden. Bannet for brudd på flere av reglene, blant annet innrømmelser av piratkopiering, personangrep, manglende respekt ovenfor moderatorers avgjørelser og et par andre regler. Vel og merke er bannen til quakecry kun midlertidig, han får slippe inn igjen om noen uker, så dere vet det." skreiv han jeg har ikke hatt manglende respekt, jeg har bare kommentert det tror jeg, og et par andre relger og slikt. Jeg har ikke fått noen advarsler eller noe i det hele tatt på GR Jeg kan derimot anklage Heretic for personangrep, missbruke moderatortittelen, være frekk og uhyggelig. Men nå blir jeg faktisk irritert, veldig irritert. Innrømelser av piratkopiering, jeg sa engang for lenge siden at jeg har lastet ned. har ikke hatt manglende respekt, bare kommentert. Som det ikke står i reglene at ikke er lov. Heretic har missbrukt moderatortittelen mot meg synes jeg vi har faktisk ytringsfrihet her i norge, jeg ble faktisk bannet nå pga en kommentar i bloggen han skreiv om at det var for mange tiere i anmeldeser, så skreiv jeg at han tror han kan få oss til og gjøre hva han vil, at han kan ikke nekte oss det osv han slettet også kommentaren. Bare fordi at han ikke likte den, jeg har da lov og si min mening. Jeg kom aldri med direkte personangrep, mens mot meg har slikt skjedd flere ganger, på IRC har før moderaotrer vært stygge mot meg, blant annet han der Martin eller hva han het i GR. Men skjedde noe da ? Nei, Heretic var faktisk med og lo og slikt før dette skjedde. Forskjellsbehandling kalles det. Jeg blir så irritert nå, jeg skriver det her i DNFK dog, selvom det sikkert burde i irriterer meg grenseløst. Fordi jeg blir så forbanna. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jaja, to long didn't read. Men jeg skulle ønske Heretic kunne dø snart, skal finne ut hvor jæveln bor. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Jaja, to long didn't read. Men jeg skulle ønske Heretic kunne dø snart, skal finne ut hvor jæveln bor. Sceencap'd og sendt til GR. Endret 16. desember 2009 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Ja, screencap det. Men jeg skal finne ut hvor fyren bor, ikke at jeg vil drepe han eller noe. Men noe gjør jeg, har selv sagt dette til en IGR. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Jaja, to long didn't read. Men jeg skulle ønske Heretic kunne dø snart, skal finne ut hvor jæveln bor. Sceencap'd og sendt til GR. As we speak Edit: For å ikke få Quake på nakken så antar jeg at du skjønner at det var en tull? o_O Endret 16. desember 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Vell dere skal bare sende Har selv en som jobber i GR på msn, sagt akkurat det samme til han. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 GR? jeg er litt utav internett verden merker jeg. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 GR? jeg er litt utav internett verden merker jeg. Spillreaktor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg