chokke Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 NEEEEI :( Jeg ga de bort til fettern min for å være snill. Buuuhuuu Trøst meg. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hm. En kjerring jeg dessverre kjenner, hun fikk ikke lov å sitte på MSN før hun ble 18... o_O Hun hadde MSN da, hun lagde den selv, med hjelp fra meg. "dom_dommare_dommast" eller.no, og hun trodde hun skrev det korrekt. x) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 En i klassen min som ikke har msn, han er.. ikke "normal"..altså.. han er litt sånn "koko" i hodet ^^ men han er ikke her inne da Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 NEEEEI :( Jeg ga de bort til fettern min for å være snill. Buuuhuuu Trøst meg. *trøst* ___ Serr, Charizard-kort går på ebay for 50 dollar! :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Tror også jeg har Charizard liggende et sted i en av skuffene her Dog, jeg var aldri så begeistra for tcgen. Jeg spilte jeg, på Gameboy coloren min. Har gul, bronse og gull elns tror jeg. Evig fun. Var jo skamhekta en lengre periode, jeg og en kompis spleisa på linkekabel og bytta og trente og hele pakka. Jeg hadde til og med Mew en gang (helt til kusina mi klarte å slette saven og starte en ny og lagre over der, faen jeg var pissed off på henne! - og er det enda, jævla fitte ><)! Lenke til kommentar
Addan Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 jøss... fortsatt mange folk her jo ... kl er 2:30 Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Husker når jeg var liten, vi samla på fotballkort og pokemon kort.. også var den der dilla i sjette eller 5 klassen, med de der dragonheads elns. draggos elns.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 NEEEI Betyr det at jeg ga bort verdier for et par tusen? FY svarte inni satans helvete. I want'em back! Gotta' catch'em all! Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Tror også jeg har Charizard liggende et sted i en av skuffene her Dog, jeg var aldri så begeistra for tcgen. Jeg spilte jeg, på Gameboy coloren min. Har gul, bronse og gull elns tror jeg. Evig fun. Var jo skamhekta en lengre periode, jeg og en kompis spleisa på linkekabel og bytta og trente og hele pakka. Jeg hadde til og med Mew en gang (helt til kusina mi klarte å slette saven og starte en ny og lagre over der, faen jeg var pissed off på henne! - og er det enda, jævla fitte ><)! Hadde blue jeg, husker jeg Og gull, som er det mest underholdene spillet jeg noen gang har prøvd å en håndholdt konsoll Husker når jeg var liten, vi samla på fotballkort og pokemon kort..også var den der dilla i sjette eller 5 klassen, med de der dragonheads elns. draggos elns.. Draco Heads? Vi kalte dem goggos Husker jeg var dritgod med den blå padden Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 NEEEEI :( Jeg ga de bort til fettern min for å være snill. Buuuhuuu Trøst meg. *trøst* ___ Serr, Charizard-kort går på ebay for 50 dollar! :!: w00t, det er jo mer enn det jeg tok for alle mine 200-kort eller noe sånt for et par år siden, damn.. Hadde faktisk Charizard der også (tror jeg) O_o Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 w00t, det er jo mer enn det jeg tok for alle mine 200-kort eller noe sånt for et par år siden, damn.. Hadde faktisk Charizard der også (tror jeg) O_o Folk er gale, kan man vel si Tror jeg sparer på det til det er det eneste i verden elns Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Husker jeg brukte lørdags-pengene mine hver uke i 10Uker eller noe fordi broren min sa at vist jeg fikk alle så var det verdt en Million kr.. Og etter 10 uker så sa han det var flep :/ Dårlig investering. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 hva snakker dere om? pokemon-kort ? lol Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 halp! nie skal banke meg! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Kunne man få tak i Mew på rød? Har rød og gul jeg. Ligger faktisk på pulten!! Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Vet.. det er lol Edit: Spilte silver på stor-skjerm med Nintendo 64, det var digg. Sikkert over 100++ timer foran tv'n og spilte pokemon Endret 3. februar 2008 av Raknes Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Husker jeg brukte lørdags-pengene mine hver uke i 10Uker eller noe fordi broren min sa at vist jeg fikk alle så var det verdt en Million kr..Og etter 10 uker så sa han det var flep :/ Dårlig investering. Den er lei. Gnagde på mor hver gang vi var på butikken jeg hva snakker dere om? pokemon-kort ? lol Gotta' catch 'em all! - elns. Etter å ha messa litt på ebay så har jeg faktisk kort her til over 100 dollar Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Husker det vi samla på og bytta og styra med da jeg var kid var først kinderegg-figurer (jeg hadde skremmende mange rema-poser fylt med figurer og puslespill etc), fotballklistremerker fra Merlin (en pakke til 5 spenn og boka kosta 20 elns), jeg har fulle bøker fra 95 til 99, samt halvfulle frem til 01, Spice Girls-bilder, billige pr0n-bilder i 256 farger ;P, POG - hadde vel 2000 eller noe av de - men det var vel det. Ingen TCGer - synd, men sant - og heldigvis ingen dracco heads Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Pokemon eide, det er det ingen tvil om. Bare synd at det nå er masse tarda pokemon som ser ut som de er tegna av en CP-fyr på fem år. Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Recently Listened Tracks (edit/see more) Lifehouse – Storm now listening Lifehouse – Storm just listened Lifehouse – Storm 13 minutes ago Lifehouse – Storm 18 minutes ago Lifehouse – Storm 23 minutes ago Lifehouse – Storm 28 minutes ago Lifehouse – Storm 33 minutes ago Lifehouse – Storm 39 minutes ago DETTE ER JO BARE SYKT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg