Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Solarium er bare stygt...

+1. Så jævla ekkelt. Sorry. Sjokoladebrune mennesker midt på vintern ser helt feil og ekkelt ut imho. Its just wrong. For å ikke snakke om shakira hår og truttmunn :p (eller "gutter" med langt blond hår i sleik, og Zara klær, typ: v-hals....)

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar

Synes du solsengene er stygge, eller det at folk tar solarium? Er du en av de som tenker at hvit mann skal være hvit?

Synes man ser mye mer opplagt og sunn ut, i tillegg til at det rett og slett er penere med litt farge. De som er uenige kan ikke grunngi det med annet enn at de er mer eller mindre likegyldige til hvordan de totalt sett ser ut. Synes jeg.

Lenke til kommentar

Synes du solsengene er stygge, eller det at folk tar solarium? Er du en av de som tenker at hvit mann skal være hvit?

Synes man ser mye mer opplagt og sunn ut, i tillegg til at det rett og slett er penere med litt farge. De som er uenige kan ikke grunngi det med annet enn at de er mer eller mindre likegyldige til hvordan de totalt sett ser ut. Synes jeg.

Er da bedre å VÆRE sunn enn å SE sunn ut.

Solarium er såvidt jeg kan huske kreftfremkallende

Lenke til kommentar

+1. Så jævla ekkelt. Sorry. Sjokoladebrune mennesker midt på vintern ser helt feil og ekkelt ut imho. Its just wrong. For å ikke snakke om shakira hår og truttmunn :p (eller "gutter" med langt blond hår i sleik, og Zara klær, typ: v-hals....)

Det er jo forskjell på sjokoladebrun og litt farge? Jeg begynte å skjønne greia, når sminken jeg brukte på Halloween i fjor for å bli hvit, plutselig passet til huden min i år. Gutter med sleik er jeg ikke fan av, men gutter som har litt farge er mye penere enn bleke gutter. Og Zara har mye fint ;)

Lenke til kommentar

Er da bedre å VÆRE sunn enn å SE sunn ut.

Solarium er såvidt jeg kan huske kreftfremkallende

Mye som er kreftfremkallende. Britisk studie viser at salami og skinke kan være kreftfremkallende..

Neida, men jeg vet at solarium ikke er sunt. Men jeg gjør det ikke ofte, jeg vil bare ikke se ut som hun på avataren min. (Som forøvrig er meg, men redigert.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...