Hanzi. Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Oi. Høres litt ut som det jeg hadde, men i mitt tilfelle hadde jeg fått TO cyster på 11 cm som hadde blokkert blodtilførselen til eggstokkene og egglederne.. Hei hurra. Ja hun har hatt to cyster i flere måneder nå, som vokste fra 3cm til 6cm over noen uker nå. Fikk ekstreme magesmerter rundt 21.00, der den største cystern hadde kanskje begynt å blø, siden de såg mye blog rundt. Men fikk i seg mye morfin som ikke hjalp noe på smertene så da ble hun frakta rett til operering for en time siden, og sa at ene eggstokken sikkert hadde vridd seg også. Så ikke veldig gøy å se at hun ligger der i 4-5 timer med intens smerte. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Vridd seg og blodet stoppet høres kjent ut. Det skjer også med testikler --- Her er det -17 nå. Endelig litt skikkelig vinter Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Ja hun har hatt to cyster i flere måneder nå, som vokste fra 3cm til 6cm over noen uker nå. Fikk ekstreme magesmerter rundt 21.00, der den største cystern hadde kanskje begynt å blø, siden de såg mye blog rundt. Men fikk i seg mye morfin som ikke hjalp noe på smertene så da ble hun frakta rett til operering for en time siden, og sa at ene eggstokken sikkert hadde vridd seg også. Så ikke veldig gøy å se at hun ligger der i 4-5 timer med intens smerte. Da har hun vel samme greia som meg. Håpe hun ikke må fjerne noe særlig da, hvis hun i det hele tatt må ta bort noe. Jeg sitter igjen med 1/3 av én eggstokk og en eggleder.. Ja, hun har det nok jævlig vondt. Husker da jeg var igjennom det. Lignende smerte har jeg aldri følt, det har helt sinnsykt vondt. Intenst og jævlig. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Sitter her med en digg handlekurv på Krapyl.no. Merch til litt over to høvdinger. Jeg har veldig lyst å fullføre ordren, men jeg venter til i morra og ser om jeg får jobb først. Hvis jeg ikke får jobb så må jeg ta av stipendet som skal gå til skolen. Hmmmm. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Kun kidsa som får julegaver hos meg i år, Synes det er bare tull å blakke seg helt på å kjøpe gaver til venner. Jeg har gitt beskjed om at jeg ikke skal ha noen gaver i år. Er mer opptatt av cognacen og maten jeg Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 FUCK! STYGGE FLUE! Jeg kommer til å knuse noe hvis den flua ikke flyr ut vinduet NÅ! Jeg knuste den i taket... nå er det fluesmørje på taket mitt... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 og hvem sin feil er det? nå legger jeg meg. gnatt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Det er flua sin feil det. Den fløy rundt og bråkte. Den var skikkelig høylydt. Så fløy den inn i lampa mi og det bråkte enda mer. Så åpna jeg vinduet og den fløy ikke ut. Så ble jeg lei, derfor fant jeg et blad (Illustrert Vitenskap for de som lurte). Så knuste jeg den i taket. Så ble jeg sur og la meg i senga igjen natta Endret 16. desember 2009 av Knewt Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Kun kidsa som får julegaver hos meg i år, Synes det er bare tull å blakke seg helt på å kjøpe gaver til venner.Jeg har gitt beskjed om at jeg ikke skal ha noen gaver i år. Er mer opptatt av cognacen og maten jeg Kjøp noe ekstra stort til barna da! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg håper faen meg kakaoautomaten fungerer når jeg kommer på jobb.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 God morgen småbarn! Snart er det på tide å bryte med bilen ^^ Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Morn, Mikkel. Snart er det på tide å komme seg på forelesning! Den begynner nemlig om tretti minutter. :| Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) GOd morgen Sidious. Jeg er på jobb http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=599337 Her koser Julius seg med Cola Tab x-tra er IKKE cola! Endret 16. desember 2009 av Dovito Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 GOd morgen Sidious. Jeg er på jobb http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=599337 Her hoser Julius seg med Cola Tab x-tra er IKKE cola! men hallo, så er det VG og da. Jeg leser VG daglig, men jeg er også klar over kvaliteten Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Why can't everything in the day be as beautiful and peaceful as God's sun rise and set? edit: Korken er jo på brusflaska jo oO Ang. gaver har jeg ikke kjøpt noe til noen enda, vurderer WoW + 2 expansions og gamecard til minstesøss, og noe dilldall til søss, eller en kvartliter hb til hver og en av venna mine og familiemedlemmene mine. Endret 16. desember 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Har søstra di lyst å spille WoW? Er hu heit? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Er hu heit? Hun er visstnok pulbar i følge flere som har snoket i bildene hans. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 16 år, wannabe-alternativ freak, Twilight-fan til tusen etc. Dette er forøvrig rommet hennes: Det mest ryddige jeg har sett det Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hva i alle dager er de tekst-bitene på veggen? Dikt eller? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 kan jo ikke være helt normal når du er i slekt med Sjur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg