Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Oi. Høres litt ut som det jeg hadde, men i mitt tilfelle hadde jeg fått TO cyster på 11 cm som hadde blokkert blodtilførselen til eggstokkene og egglederne.. Hei hurra.

Ja hun har hatt to cyster i flere måneder nå, som vokste fra 3cm til 6cm over noen uker nå. Fikk ekstreme magesmerter rundt 21.00, der den største cystern hadde kanskje begynt å blø, siden de såg mye blog rundt. Men fikk i seg mye morfin som ikke hjalp noe på smertene så da ble hun frakta rett til operering for en time siden, og sa at ene eggstokken sikkert hadde vridd seg også.

Så ikke veldig gøy å se at hun ligger der i 4-5 timer med intens smerte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja hun har hatt to cyster i flere måneder nå, som vokste fra 3cm til 6cm over noen uker nå. Fikk ekstreme magesmerter rundt 21.00, der den største cystern hadde kanskje begynt å blø, siden de såg mye blog rundt. Men fikk i seg mye morfin som ikke hjalp noe på smertene så da ble hun frakta rett til operering for en time siden, og sa at ene eggstokken sikkert hadde vridd seg også.

Så ikke veldig gøy å se at hun ligger der i 4-5 timer med intens smerte.

Da har hun vel samme greia som meg. Håpe hun ikke må fjerne noe særlig da, hvis hun i det hele tatt må ta bort noe. Jeg sitter igjen med 1/3 av én eggstokk og en eggleder..

Ja, hun har det nok jævlig vondt. Husker da jeg var igjennom det. Lignende smerte har jeg aldri følt, det har helt sinnsykt vondt. Intenst og jævlig.

Lenke til kommentar

Sitter her med en digg handlekurv på Krapyl.no. Merch til litt over to høvdinger. Jeg har veldig lyst å fullføre ordren, men jeg venter til i morra og ser om jeg får jobb først. Hvis jeg ikke får jobb så må jeg ta av stipendet som skal gå til skolen. Hmmmm.

Lenke til kommentar

Det er flua sin feil det. Den fløy rundt og bråkte. Den var skikkelig høylydt. Så fløy den inn i lampa mi og det bråkte enda mer. Så åpna jeg vinduet og den fløy ikke ut. Så ble jeg lei, derfor fant jeg et blad (Illustrert Vitenskap for de som lurte). Så knuste jeg den i taket. Så ble jeg sur og la meg i senga igjen

natta

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Why can't everything in the day be as beautiful and peaceful as God's sun rise and set?

edit: Korken er jo på brusflaska jo oO

Ang. gaver har jeg ikke kjøpt noe til noen enda, vurderer WoW + 2 expansions og gamecard til minstesøss, og noe dilldall til søss, eller en kvartliter hb til hver og en av venna mine og familiemedlemmene mine.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...