Sameboe Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Wow, dritpent. Men vil gjerne at det skal være mine, om du skjønner? Hmm...da må jeg ha et bilde å gå utifra da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Nyttårsaften blir indeed awesome! I alle fall 3 stk fra forumet, samt noen venninner og forhåpentligvis en gammel kompis samles hos meg på Steinkjer hvor vi spiser god mat, drikker champagne, røker cigarer, fyrer opp fyrverkeri og drar på byen. *glede seg masse masse* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 *dø sakte* Så underholdningen nå for tiden er å bestemme hvordan andre skal ha det. Jaok...k..*rap* Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 *dø sakte* Så underholdningen nå for tiden er å bestemme hvordan andre skal ha det. Jaok...k..*rap* Huh? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 jeg maler. du kan forestille deg hva jeg maler, b-real Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Slik, da var avataren byttet Nyttårsaften skal tilbringes med Clair Marsannay Rosé, høye pumps og en lekker kjole. Da er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) jeg maler. du kan forestille deg hva jeg maler, b-real This one please? <3 Endret 15. desember 2009 av b-real Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 jeg maler. du kan forestille deg hva jeg maler, b-real Noe som dette WARNING! Odd Nerdrum selvportrett! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Slik, da var avataren byttet Nyttårsaften skal tilbringes med Clair Marsannay Rosé, høye pumps og en lekker kjole. Da er jeg fornøyd. Er hun hot? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 WARNING! Odd Nerdrum selvportrett! Det der grenser til ulovlig ekkelt. ..beklager Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 WARNING! Odd Nerdrum selvportrett! Det der grenser til ulovlig ekkelt. ..beklager Hva forventet du? Nerdrum er en kreativ person med selvtillit Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hun er søt og god, kjøpes på nærmeste Vinmonopol! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) dere tok begge feil. har ingen peniser i maleriet mitt. Edit: det selvportrettet til nerdrum er da ikke så ille. ville personlig ikke ha malt halvparten av det han gjør, siden det inneholder peniser og damer som driter. men god, det ern. Endret 15. desember 2009 av Shikaru Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 "Brown recluse on me "thass" the day before Spring finals started my Sophmore year. Happened on a Friday, by Monday, a lot of pain. By Tuesday, in the clinic. The doctor came in and I dropped trou. He yelled "OH SHIT" and ran out of the room. I began to cry. He came back with all sorts of shots, needles, tools, gauzes, bandages. About 9 months later, it was a little purple dimple. I also got an associted staph infection. Failed all my finals." Damn. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Good night trolls. Fri i mogen og kan sove leeenge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 +1 for fri. Og hvem har holdt seg røykfri i over ei uke? Meg! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Lurer på om alle disse moddisene og adminsene har en sånn svart bok som alle hemligheter som har skjedd her på diskusjon m.m opp gjennom tiden er notert i, eller en portabel disk med notat filer... ? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Milanjo Gratulerer! Skjønner ikke at du klarer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg