Nie Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 NP: Lifehouse - Storm - KLARER IKKE Å SLÅ AV DENNE SANGEN!!! :S Jeg er så stolt at hjertet mitt eksploderer snart, nå. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Er jeg den eneste i verden som ikke ser på anime? Siste jeg så på noe slikt var vel når Pokemon fortsatt besto av 150 pokemons Bare meg som faktisk likte å se på pokemons når det var 150? Var jo så kul serie! Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 NP: Lifehouse - Storm - KLARER IKKE Å SLÅ AV DENNE SANGEN!!! :S Jeg er så stolt at hjertet mitt eksploderer snart, nå. Serr, har hatt den på repeat i 2 uker snart. Skummelt. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 *kaste seg over Kexxy og klemme i hjel* Flere som vil klemmes i hjel? =D ehm.. vil ikke klemmes ihjel Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Bare meg som faktisk likte å se på pokemons når det var 150? Var jo så kul serie! Synd at alt som er bra skal ødelegges med "forbedring", "fornying" eller, faktum, "VI VIL HA MER PENGER FRA SMÅBARNSFORELDRE SOM IKKE KLARER Å SI NEI" :/ Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Serr, har hatt den på repeat i 2 uker snart. Skummelt. Der eksploderte hjertet mitt. Jeg er så stolt av deg! Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Serr, har hatt den på repeat i 2 uker snart. Skummelt. Der eksploderte hjertet mitt. Jeg er så stolt av deg! Jeg er skummel med den repeat-knappen ___ Last.fm har følgende å si om meg: 1 Coldplay 30 2 Lifehouse 29 3 The Blues Brothers 24 4 Radiohead 17 5 Tom McRae 14 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Synd at alt som er bra skal ødelegges med "forbedring", "fornying" eller, faktum, "VI VIL HA MER PENGER FRA SMÅBARNSFORELDRE SOM IKKE KLARER Å SI NEI" :/ Mhm. Synes til og med sesong en av digimon var fascinerende. Helt til de begynte med (LALALA)mon, DNA-evolver til (MONGO)mon! JAAA Vi fikk en svart(dust)mon! Fy faen. Likte når det var noen få stadier jeg... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 ehm.. vil ikke klemmes ihjel Du overlever. Du spiser kake, alle som spiser kake overlever å klemmes ihjel. ^^ Jeg er skummel med den repeat-knappen ___ Last.fm har følgende å si om meg: 1 Coldplay 30 2 Lifehouse 29 3 The Blues Brothers 24 4 Radiohead 17 5 Tom McRae 14 Eneste som kunne gjort meg mer stolt nå var om Lifehouse tok toppen, og Tom McRae andreplassen. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 ehm.. vil ikke klemmes ihjel Du overlever. Du spiser kake, alle som spiser kake overlever å klemmes ihjel. ^^ haha, har du msn? Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Mhm. Synes til og med sesong en av digimon var fascinerende. Helt til de begynte med (LALALA)mon, DNA-evolver til (MONGO)mon! JAAA Vi fikk en svart(dust)mon!Fy faen. Likte når det var noen få stadier jeg... Husker gullalderen til pokemon jeg. Alle i hele skolegården gikk med 3-4 cm tykke bunker og spurte hverandre om de ville bytte Husker jeg ble berømt når jeg hadde Charizard i glins Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Husker gullalderen til pokemon jeg. Alle i hele skolegården gikk med 3-4 cm tykke bunker og spurte hverandre om de ville bytte Husker jeg ble berømt når jeg hadde Charizard i glins Ble så irritert når en i klassen fikk 3 (!!) av den ene fossilpokemonen i glins på tre pakker. Hadde faktisk blastoice, charizard og den plante-pokemonen i glins. Sammen med snorlax, han boksefyren og et par andre . Hvem brydde seg om spilling når man kunne bytte? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 har du msn? dagens! er det noen her inne som IKKE har msn tror du? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 haha, har du msn? Nei. Jeg lever i steinalderen og har aldri hørt om MSN. [email protected]. x) Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 har du msn? dagens! er det noen her inne som IKKE har msn tror du? Kan jo være noen som ikke har msn.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Kan jo være noen som ikke har msn.. Hva er msn? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Kan jo være noen som ikke har msn.. lykke til med og finne en Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Kan jo være noen som ikke har msn.. lykke til med og finne en En i klassen min som ikke har msn, han er.. ikke "normal".. altså.. han er litt sånn "koko" i hodet ^^ Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ble så irritert når en i klassen fikk 3 (!!) av den ene fossilpokemonen i glins på tre pakker. Hadde faktisk blastoice, charizard og den plante-pokemonen i glins. Sammen med snorlax, han boksefyren og et par andre .Hvem brydde seg om spilling når man kunne bytte? OI! Åpna skuffen min her nå, gravde litt og fant en god gammel perm. Bladde litt, og du gjetter aldri hva jeg fant! :thumbs: Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg har msn! Er jeg ikke kul? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg