Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare meg som faktisk likte å se på pokemons når det var 150? Var jo så kul serie!

Synd at alt som er bra skal ødelegges med "forbedring", "fornying" eller, faktum, "VI VIL HA MER PENGER FRA SMÅBARNSFORELDRE SOM IKKE KLARER Å SI NEI" :/

Lenke til kommentar
Serr, har hatt den på repeat i 2 uker snart. Skummelt.

Der eksploderte hjertet mitt. Jeg er så stolt av deg! :love:

Jeg er skummel med den repeat-knappen :p

___

Last.fm har følgende å si om meg:

1 Coldplay 30

2 Lifehouse 29

3 The Blues Brothers 24

4 Radiohead 17

5 Tom McRae 14

Lenke til kommentar
Synd at alt som er bra skal ødelegges med "forbedring", "fornying" eller, faktum, "VI VIL HA MER PENGER FRA SMÅBARNSFORELDRE SOM IKKE KLARER Å SI NEI" :/

Mhm. Synes til og med sesong en av digimon var fascinerende. Helt til de begynte med (LALALA)mon, DNA-evolver til (MONGO)mon! JAAA Vi fikk en svart(dust)mon!

Fy faen. Likte når det var noen få stadier jeg...

Lenke til kommentar
ehm.. vil ikke klemmes ihjel :(

Du overlever. Du spiser kake, alle som spiser kake overlever å klemmes ihjel. ^^

Jeg er skummel med den repeat-knappen :p

___

Last.fm har følgende å si om meg:

1 Coldplay 30

2 Lifehouse 29

3 The Blues Brothers 24

4 Radiohead 17

5 Tom McRae 14

Eneste som kunne gjort meg mer stolt nå var om Lifehouse tok toppen, og Tom McRae andreplassen. :wee:

Lenke til kommentar
Mhm. Synes til og med sesong en av digimon var fascinerende. Helt til de begynte med (LALALA)mon, DNA-evolver til (MONGO)mon! JAAA Vi fikk en svart(dust)mon!

Fy faen. Likte når det var noen få stadier jeg...

Husker gullalderen til pokemon jeg. Alle i hele skolegården gikk med 3-4 cm tykke bunker og spurte hverandre om de ville bytte :wee:

Husker jeg ble berømt når jeg hadde Charizard i glins :love:

Lenke til kommentar
Husker gullalderen til pokemon jeg. Alle i hele skolegården gikk med 3-4 cm tykke bunker og spurte hverandre om de ville bytte :wee:

Husker jeg ble berømt når jeg hadde Charizard i glins :love:

Ble så irritert når en i klassen fikk 3 (!!) av den ene fossilpokemonen i glins på tre pakker. Hadde faktisk blastoice, charizard og den plante-pokemonen i glins. Sammen med snorlax, han boksefyren og et par andre :wee: .

Hvem brydde seg om spilling når man kunne bytte? :D

Lenke til kommentar
Ble så irritert når en i klassen fikk 3 (!!) av den ene fossilpokemonen i glins på tre pakker. Hadde faktisk blastoice, charizard og den plante-pokemonen i glins. Sammen med snorlax, han boksefyren og et par andre :wee: .

Hvem brydde seg om spilling når man kunne bytte? :D

OI!

Åpna skuffen min her nå, gravde litt og fant en god gammel perm. Bladde litt, og du gjetter aldri hva jeg fant! :eek:

dsc0152mediumwl4.jpg

:thumbs: :thumbs:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...