Datasmurf Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Herr Brun:Hva mener du jeg bør forandre? Ikke hør på han, han har helt gale idealer. Han syns søstra mi er pen (som brorparten av småttisene som henger her). Hu er luremus og blond bimbo til tusen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg har ikke noe mappe på deg, Gislebassen. Orker ikke sortere de av gutter. Folk samler på så mye rart, frimerker, servietter, seksuelle partnere, sykdommer, ektefeller, gorker og støv, samt en del annet, jeg samler på ting jeg laster ned. Spill, filmer, tv-serier, tegneserier, bilder og musikk. Det at det innebærer at jeg har noen få bilder av noen få av jentene her på dette forumet og et par andre forum, har ingenting å si i det vide og det hele og det breie. Lies. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg har ikke noe mappe på deg, Gislebassen. Orker ikke sortere de av gutter. Folk samler på så mye rart, frimerker, servietter, seksuelle partnere, sykdommer, ektefeller, gorker og støv, samt en del annet, jeg samler på ting jeg laster ned. Spill, filmer, tv-serier, tegneserier, bilder og musikk. Det at det innebærer at jeg har noen få bilder av noen få av jentene her på dette forumet og et par andre forum, har ingenting å si i det vide og det hele og det breie. Noen få, ja. Alt er relativt. Er da bare å fjerne det? Nei, er stolt over å være 92-årgang! Er få som tror på det, vett. Men det er alltid noen dårlige druer i årgangen også Bra du har såpass selvinnsikt! Sint? Hvor? Herr Brun er sur på deg fordi du er 23 og ikke 24, og jeg synes ikke denne kabelen er bra nok jeg heller. Gud ass. Lolwut? Snakker om biril. What? Sur? Liek hvor? Du hadde en sur undertone i innlegget Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Det er krig og noen må dø. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Er da bare å fjerne det? Nei, er stolt over å være 92-årgang! Er få som tror på det, vett. Men det er alltid noen dårlige druer i årgangen også meg ? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Herr Brun:Hva mener du jeg bør forandre? Ikke hør på han, han har helt gale idealer. Han syns søstra mi er pen (som brorparten av småttisene som henger her). Hu er luremus og blond bimbo til tusen. Lillesøsteren eller hun i mellom deg og lillesøstra di ? (Håper jeg tok rett nå xD) Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Datasmurf: Jeg skal gå ned 20 kg til uansett hva andre sier. Jeg har hatt samme kjæreste i to og et halvt år, og han har vært med meg gjennom tykt og tynt. (Bokstavelig talt.) Jeg gjør dette for meg selv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg har ikke noe mappe på deg, Gislebassen. Orker ikke sortere de av gutter. Folk samler på så mye rart, frimerker, servietter, seksuelle partnere, sykdommer, ektefeller, gorker og støv, samt en del annet, jeg samler på ting jeg laster ned. Spill, filmer, tv-serier, tegneserier, bilder og musikk. Det at det innebærer at jeg har noen få bilder av noen få av jentene her på dette forumet og et par andre forum, har ingenting å si i det vide og det hele og det breie. Lies. Jeg lyver da aldri! Nå, kom deg til Steinkjer og fest med meg på nyttårsaften. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Du hadde en sur undertone i innlegget Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Men det er alltid noen dårlige druer i årgangen også Hehe. Joda. Vil ikke akkurat si at jeg er så fryktelig moden for alderen. Er jo ikke umoden heller. Er nok midt på treet! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Herr Brun:Hva mener du jeg bør forandre? Ikke hør på han, han har helt gale idealer. Han syns søstra mi er pen (som brorparten av småttisene som henger her). Hu er luremus og blond bimbo til tusen. Lillesøsteren eller hun i mellom deg og lillesøstra di ? (Håper jeg tok rett nå xD) Hun i mellom. Håper han ikke sikler på emoen med det tackye rommet også. Pinup, det er flott! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Du er da ikke noe mer moden om du henger lenger nede eller oppe på treet Zeromac? :S Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Du hadde en sur undertone i innlegget Jeg lurer på hva det er med folk å tro at jeg går rundt å er sur sånn 24/7. Jeg gir opp! Jeg lyver da aldri! Nå, kom deg til Steinkjer og fest med meg på nyttårsaften. For langt til steinkjær. Maksimalt strekke meg til Stjørdalen eller hvor i gokk det er brodern er.. Du hadde en sur undertone i innlegget Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Stjørdal er da ikke så langt unna Steinkjer. Time kanskje? Kommer an på hvor mye du grisekjører Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Er det ikke i Steinkjer det er så forjævlig inni helvete kaldt nå? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Natta Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Er det ikke i Steinkjer det er så forjævlig inni helvete kaldt nå? Jo, men det gjelder bare torsdag, og en dag i neste uke, så roer det seg nok. Og det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær. Så frakk, stillongs under buksa, ullsokker og varme, sne/vanntette sko, lue, skjerf og hansker, og man klarer helt fint å være ute i noen timer. Og med litt alkohol i kroppen, så merker man ikke kulden så godt heller. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Du hadde en sur undertone i innlegget Jeg lurer på hva det er med folk å tro at jeg går rundt å er sur sånn 24/7. Jeg gir opp! Du er ikke sur, du er bare litt.. mandig. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Natta Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Natta hvorfor ikke si det en gang til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg