Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Nå har jeg hørt at du er 348 sær, på en skala fra 0-100 så jeg skal la deg være.

Jeg finnes ikke sær, det er det alle andre som er. Jeg er en helt normal og vanlig, streit gutt. Uansett hva nissene her prøver å innbille deg.

Fregner og blek hud må jeg si meg enig på. Det kan være utrolig vakkert. Men det kan også slå skikkelig feil.

Men sommerbrune piker midt på vinterstid? Bleh.

Ei i førsteklasse på skolen vår som er like bleik som sabeltann og har gingerhair :ermm: Samt en gigant nese! Jeg synes ikke hun er hawt at all :no:

Og det til tross for at du er skvettlapp? Du er sær :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har jeg hørt at du er 348 sær, på en skala fra 0-100 så jeg skal la deg være.

Jeg finnes ikke sær, det er det alle andre som er. Jeg er en helt normal og vanlig, streit gutt. Uansett hva nissene her prøver å innbille deg.

Fregner og blek hud må jeg si meg enig på. Det kan være utrolig vakkert. Men det kan også slå skikkelig feil.

Ei i førsteklasse på skolen vår som er like bleik som sabeltann og har gingerhair :ermm: Samt en gigant nese! Jeg synes ikke hun er hawt at all :no:

Gutt? Jeg ser for meg at du er .. 28.

Lenke til kommentar

Han er 23 eller 24 elns.

Lenke til kommentar

Såeh...hvor stor er bildemappa du har av meg da din stalker?

"nei jeg er helt normal jeg..ja det er jeg.."

:roll:

Lenke til kommentar

Takk for det, du er den første som har sagt jeg er eldre enn jeg er. De fleste gjetter sånn akkurat på alderen eller ett år under :p

Heldigvis er det relativt få som tipper yngre også.

Jeg er en helt normal og vanlig, streit gutt. Uansett hva nissene her prøver å innbille deg.

Knis. :devil:

What? :innocent:

Såeh...hvor stor er bildemappa du har av meg da din stalker?

"nei jeg er helt normal jeg..ja det er jeg.."

:roll:

Jeg har ikke noe mappe på deg, Gislebassen. Orker ikke sortere de av gutter.

Folk samler på så mye rart, frimerker, servietter, seksuelle partnere, sykdommer, ektefeller, gorker og støv, samt en del annet, jeg samler på ting jeg laster ned. Spill, filmer, tv-serier, tegneserier, bilder og musikk. Det at det innebærer at jeg har noen få bilder av noen få av jentene her på dette forumet og et par andre forum, har ingenting å si i det vide og det hele og det breie.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...