Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slik som Sjur er lur, men riktignok jævlig sur?

Blek nok hud? :O Jeg tar solarium som en gal for tiden, fant nemlig ut at sminken jeg brukte i fjor for å se blek ut på Halloween, PASSET til huden min i år.. Hva er det for noe? -_-

"Sjur er sur i dag", "Sjur er sur som en kaffelur", "Sjur er ikke lur", "Sjur er ikke pur", "Sjur spiser rur" og massevis av andre irriterende ting.

Jeg fatter ikke fascinasjonen med mørk(ere) hud, jeg foretrekker dem bleke og med masse fregner :D

Sjur tisselur :w00t:

Hysj på deg, din skvettlapp!

Lenke til kommentar

Sameboe, jeg er en vinelsker, så det klarer jeg ikke takke nei til.

Herr Brun, hvorfor vedder du på det? Jeg er faktisk ikke en intetvitende jente som bare er på treningsstudioet for å vise meg.

Datasmurf, jeg få fregner om sommeren. Grusomt.

Lenke til kommentar

Nok prat, mer "fapfapfap" :

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Blek nok hud? :O Jeg tar solarium som en gal for tiden, fant nemlig ut at sminken jeg brukte i fjor for å se blek ut på Halloween, PASSET til huden min i år.. Hva er det for noe? -_-

Bra. Ingen liker bleke jenter. Er hot med litt brunfarge.

Datasmurf er ingen han da? Og jeg trodde du mistet meg?

Lenke til kommentar

Bra. Ingen liker bleke jenter. Er hot med litt brunfarge.

Hysj på deg, brunfarge er nasty. Likbleik er hawt, dog, ikke når de slenger på seg bare mørke klær og hører på nymotens "punk" :p

Litt farger gjør alt så mye bedre, så lenge det ikke er sjokkrosa :p

Pinup, fregner er prikken over i-en når det kommer til å avgjøre søtheten på ei jente for min del ^^

Lenke til kommentar
Hva med navnet mitt da? Sjur ffs! En kortversjon av Sigurd, vet ikke om jeg heller ville hett Sigurd akkurat, selv om jeg assosierer det med stilige og laidbacke personer, men jeg er nok en ganske perfekt Sjur. Og det til tross for at alle andre Sjurer jeg har møtt har vært breiale og fisefine fra vestkanten :p

Sjur er fint navn da! Samme med Sigurd, det heter min bestefar og han er så SØT

Da bør jo folk klare å gjette navnet ditt S****d :D

SIGRID?

Lenke til kommentar

Herr Brun, hvorfor vedder du på det? Jeg er faktisk ikke en intetvitende jente som bare er på treningsstudioet for å vise meg.

Jeg vedder på det fordi det er stor sannsynlighet for det, rent statistisk. Og fordi du har bilder av deg på en bosu-ball. Det er sjeldent et godt tegn.

Det finnes for øvrig mellomting mellom de som går på gymmen for å vise seg fram og få god samvittighet, og de som har optimaliserte treningsopplegg.

Lenke til kommentar
Datasmurf er ingen han da? Og jeg trodde du mistet meg?

Heh. Ikke tenk på den, du.

Hysj på deg, brunfarge er nasty. Likbleik er hawt, dog, ikke når de slenger på seg bare mørke klær og hører på nymotens "punk" :p

Litt farger gjør alt så mye bedre, så lenge det ikke er sjokkrosa :p

Pinup, fregner er prikken over i-en når det kommer til å avgjøre søtheten på ei jente for min del ^^

Ja, men det er deg da, Sjurbassen. :love: Vi vet alle at du er litt spesiell!

Lenke til kommentar

Jeg vedder på det fordi det er stor sannsynlighet for det, rent statistisk. Og fordi du har bilder av deg på en bosu-ball. Det er sjeldent et godt tegn.

Det finnes for øvrig mellomting mellom de som går på gymmen for å vise seg fram og få god samvittighet, og de som har optimaliserte treningsopplegg.

Bosuballen er genial for magetrening, jeg har gått ned mange cm på midjen allerede.

Men jaja, jeg skjønner den.

Dette trener jeg av styrke:

Mage (bosuball)

Benpress

Innside og utside av lår (sånn fødestol greie)

Bak på rumpa og rygg

Benkpress

Skuldre og musklene mellom skulderbladene

Biceps

Løpemuskelen foran på låret

Og nei, jeg heter ikke SIGRID.

Lenke til kommentar
Fregner og blek hud må jeg si meg enig på. Det kan være utrolig vakkert. Men det kan også slå skikkelig feil.

Men sommerbrune piker midt på vinterstid? Bleh.

Ei i førsteklasse på skolen vår som er like bleik som sabeltann og har gingerhair :ermm: Samt en gigant nese! Jeg synes ikke hun er hawt at all :no:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...