Shikaru Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) hvilke er det du har? har du sjekka bildet i haugen med gull? Edit: var ment til larsemann Mangler den over gomer. Har sjekka bildet, ja. det se på en viss apestatue, om du ikke har sett den ennå. Edit: Ser på Freddy Got Fingered. hakke sett den på et år ca. haha helt sprø film Endret 15. desember 2009 av Shikaru Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 det se på en viss apestatue, om du ikke har sett den ennå. Ah... Takker. Trodde jeg skulle stå fast i evigheter her. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg skal si deg noe jeg Datasmurf, jeg akter ikke å bli kalt frøken DM når jeg faktisk kaller meg Pinup her på dette forumet. Og nå skal jeg sjekke statistikken på bloggen min, bare sånn for å sjekke hvor mange hits jeg har fått. Greit det, Pinup. Jeg respekterer ditt valg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Herr Brun:Vet du, jeg liker deg ikke så mye lenger. Hvorfor da? Præhæ. Vært innpåsliten igjen, nå? Innpåsliten? Jeg har skrevet er par-tre poster i denne tråden. Men hun liker visst ikke at jeg påpeker hvor teit det er å prøve å skille mellom forskjellige internett-personligheter, og samtidig gjøre det så halvhjerta. Det er vanskelig å bestemme hva folk skal kalle deg. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Ikke noe S****d her i gården nei. PINUP : )) Neida, Herr Brun er ikke innpåsliten, han bare får meg til å innse fakta som jeg ikke vil innse. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) hehe jeg sto fast en del på den delen jeg også, Lars. den siste jeg fant var det bildet Edit: sigrid du heter? hakke giddi å se på bloggen din hva du het Jeg heter Ole Christian. ikke no big deal Endret 15. desember 2009 av Shikaru Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Akuratt lodda på 4 nano ledere på en mini jack.... Mest jævlige jeg har vært med på ! Nå er det 30minutter med GTA, musikk på senga og sove, Natzorzzorxxzzooorrzz Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Jeg vil gjerne påpeke at jeg ikke har kalt deg noe annet enn pinup, da. Endret 15. desember 2009 av Herr Brun Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Gah, bored. You wanna take a ride on my disco stick? Sure thing, gir du meg en golden shower også? ;D Jeg kan holde på i alle fall en time, om jeg bare får en gylden dusj ^^ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg skal si deg noe jeg Datasmurf, jeg akter ikke å bli kalt frøken DM når jeg faktisk kaller meg Pinup her på dette forumet. Mulig jeg er litt sent ute, men jeg liker deg sånn som du er Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 jeg har funnet pappas gamle stereo anlegg, men den tar bare kasetter noen som vet om hva der du putter inn cd'en heter, ikke forsterkeren men den andre. og går det i det hele tatt å bytte ut fra kasett til cd på et så gammelt anlegg? det er en jvc kd-v33 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hva med navnet mitt da? Sjur ffs! En kortversjon av Sigurd, vet ikke om jeg heller ville hett Sigurd akkurat, selv om jeg assosierer det med stilige og laidbacke personer, men jeg er nok en ganske perfekt Sjur. Og det til tross for at alle andre Sjurer jeg har møtt har vært breiale og fisefine fra vestkanten Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg skal si deg noe jeg Datasmurf, jeg akter ikke å bli kalt frøken DM når jeg faktisk kaller meg Pinup her på dette forumet. Mulig jeg er litt sent ute, men jeg liker deg sånn som du er Du er så søt når du gjør sånn. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 har aldri møtt eller hørt noen andre som heter sjur Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Den med Pinup var faktisk til Sameboe, Herr Brun. Takk, Datasmurf! Wheelman, du mener frekk og arrogant? Vel, jeg har gode sider også. Hva med navnet mitt da? Sjur ffs! En kortversjon av Sigurd, vet ikke om jeg heller ville hett Sigurd akkurat, selv om jeg assosierer det med stilige og laidbacke personer, men jeg er nok en ganske perfekt Sjur. Og det til tross for at alle andre Sjurer jeg har møtt har vært breiale og fisefine fra vestkanten Sjur er fint navn da! Samme med Sigurd, det heter min bestefar og han er så SØT Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Wheelman, du mener frekk og arrogant? Mulig. Er du den røffe typen? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Wheelman, du mener frekk og arrogant? Mulig. Er du den røffe typen? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ikke sånn som dette: men litt mer som dette: FORRESTEN folkens, jeg så en antydning til krøller på håret mitt i dag! Første gang i hele mitt liv, tror nesten jeg må blogge om det. Lenke til kommentar
-Stalin- Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) FORRESTEN folkens, jeg så en antydning til krøller på håret mitt i dag! Første gang i hele mitt liv, tror nesten jeg må blogge om det. do eet. Endret 15. desember 2009 av lolwat Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hmm, du så brukbar ut på det bildet i lab'en. Men da jeg så flere bilder av deg på bloggen, mista du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg