Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal si deg noe jeg Datasmurf, jeg akter ikke å bli kalt frøken DM når jeg faktisk kaller meg Pinup her på dette forumet. Og nå skal jeg sjekke statistikken på bloggen min, bare sånn for å sjekke hvor mange hits jeg har fått.

Endret av Pinup
Lenke til kommentar
snipp snapp snute der var sjeikens hat ute.

Did it hurt? did id hurt?

something tells me it did :(

Jeg skal si deg noe jeg Datasmurf, jeg akter ikke å bli kalt frøken DM når jeg faktisk kaller meg Pinup her på dette forumet. Og nå skal jeg sjekke statistikken på bloggen min, bare sånn for å sjekke hvor mange hits jeg har fått.

oh cry me a river, will ya

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Nå kommer det saule fra krana. Det gjelder visst for store deler av Arendal, inkludert sykehuset. Og ingen vet hvorfor.

Jeg satt og tenkte på hva saule kunne være, før det med ett gikk opp for meg. :!:

:D Dialekt. Søle og gjørme høres helt feil ut, fisefint.

Lenke til kommentar

Irriterende. Jeg kommer ikke videre på Tales of Monkey Island - Lair of the leviathan.

Jeg har kommet til der hvor

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
jeg skal lage de fjesa. Men jeg mangler ett alternativ for å kunne overgå Bug Eye.

Noen som har et tips?

Lenke til kommentar

Du akter ikke det, nei? Tror ikke du helt har forstått hvordan det derre internettet fungerer. Du kan prøve så hardt du vil å operere med flere forskjellige nettpersonligheter, noen private og noen litt mindre private, men i 99% av tilfellene klarer du ikke det, og de blir blandet, enten du vil det eller ei.

Lenke til kommentar
snipp snapp snute der var sjeikens hat ute.

Did it hurt? did id hurt?

hadde valget mellom narkose eller lokal bedøvelse, valgte sistnevnte som gjorde jævla vondt :p

Var våken under hele operasjonen, så det var litt spess, de kunne nok valgte men til å vaske min banan framfor ei ung sykepleier, men det for nok være.

Hjalp heller ikke å få boner etter å ha sovet litt...

Endret av amir90
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...