Nopros Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Gah, bored. You wanna take a ride on my disco stick? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Nå kommer det saule fra krana. Det gjelder visst for store deler av Arendal, inkludert sykehuset. Og ingen vet hvorfor. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 snipp snapp snute der var sjeikens hat ute. Did it hurt? did id hurt? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Jeg skal si deg noe jeg Datasmurf, jeg akter ikke å bli kalt frøken DM når jeg faktisk kaller meg Pinup her på dette forumet. Og nå skal jeg sjekke statistikken på bloggen min, bare sånn for å sjekke hvor mange hits jeg har fått. Endret 15. desember 2009 av Pinup Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Nå kommer det saule fra krana. Det gjelder visst for store deler av Arendal, inkludert sykehuset. Og ingen vet hvorfor. Jeg satt og tenkte på hva saule kunne være, før det med ett gikk opp for meg. :!: Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) snipp snapp snute der var sjeikens hat ute. Did it hurt? did id hurt? something tells me it did Jeg skal si deg noe jeg Datasmurf, jeg akter ikke å bli kalt frøken DM når jeg faktisk kaller meg Pinup her på dette forumet. Og nå skal jeg sjekke statistikken på bloggen min, bare sånn for å sjekke hvor mange hits jeg har fått. oh cry me a river, will ya Endret 15. desember 2009 av MrLeftfield Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Den var høyere enn på lenge! :O Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Nå kommer det saule fra krana. Det gjelder visst for store deler av Arendal, inkludert sykehuset. Og ingen vet hvorfor. Jeg satt og tenkte på hva saule kunne være, før det med ett gikk opp for meg. :!: Dialekt. Søle og gjørme høres helt feil ut, fisefint. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hvorfor ikke bare møkk? Alt som er møkkete = møkk/dritt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Irriterende. Jeg kommer ikke videre på Tales of Monkey Island - Lair of the leviathan. Jeg har kommet til der hvor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor jeg skal lage de fjesa. Men jeg mangler ett alternativ for å kunne overgå Bug Eye. Noen som har et tips? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg skal si deg noe jeg Datasmurf, jeg akter ikke å bli kalt frøken DM når jeg faktisk kaller meg Pinup her på dette forumet. Og nå skal jeg sjekke statistikken på bloggen min, bare sånn for å sjekke hvor mange hits jeg har fått. Du akter ikke det, nei? Tror ikke du helt har forstått hvordan det derre internettet fungerer. Du kan prøve så hardt du vil å operere med flere forskjellige nettpersonligheter, noen private og noen litt mindre private, men i 99% av tilfellene klarer du ikke det, og de blir blandet, enten du vil det eller ei. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) hvilke er det du har? har du sjekka bildet i haugen med gull? Edit: var ment til larsemann Endret 15. desember 2009 av Shikaru Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Den var høyere enn på lenge! :O Er det greit at jeg bruker navnet ditt S****d ? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg sier saule uansett. ^^ Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Herr Brun: Vet du, jeg liker deg ikke så mye lenger. Sameboe: NEI! Vikingnavnet skal ikke brukes. Pinup it is Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 hvilke er det du har? har du sjekka bildet i haugen med gull? Edit: var ment til larsemann Mangler den over gomer. Har sjekka bildet, ja. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Herr Brun:Vet du, jeg liker deg ikke så mye lenger. Sameboe: NEI! Vikingnavnet skal ikke brukes. Pinup it is Men er jo mye kulere å bruke S****d Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Herr Brun:Vet du, jeg liker deg ikke så mye lenger. Hvorfor da? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) snipp snapp snute der var sjeikens hat ute. Did it hurt? did id hurt? hadde valget mellom narkose eller lokal bedøvelse, valgte sistnevnte som gjorde jævla vondt Var våken under hele operasjonen, så det var litt spess, de kunne nok valgte men til å vaske min banan framfor ei ung sykepleier, men det for nok være. Hjalp heller ikke å få boner etter å ha sovet litt... Endret 15. desember 2009 av amir90 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Herr Brun:Vet du, jeg liker deg ikke så mye lenger. Hvorfor da? Præhæ. Vært innpåsliten igjen, nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg