After Dark Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Ikke nødvendigvis. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Så gå ut og kjøp deg noe. Så suicidal og desp er jeg ikke Så hvorfor sitter du her i kafeen og klager da? For å glede deg, pus Da bruker du feil taktikk tjukken. Aww : < Kunne ha gått ut om jeg hadde hatt gore-tex-sko eller visst hvor vinterskoene mine er Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 wheelman er über nerd i dag og har med seg to macbook's på skolen Wheelman vil bare vise ePen'en sin til alle andre Prøver å selge de(n). Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Atte var? Julegave til meg Adrian, så koselig Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Da var denne skaffet Får som sagt ny PC til uka Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Da var denne skaffet Får som sagt ny PC til uka Kjøpte den til kjæresten til jul! Kom i posten i går, så håper den faller i smak hos han. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 *snip* Får som sagt ny PC til uka specs ? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 *snip* Får som sagt ny PC til uka specs ? De har jeg ikke i hode Men kan be broren min (som jeg kjøper PC'en av) til å sende dem på MSN eller mail Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Før den brutale ulykken som skjedde i kjemien i dag. Jeg tror kanskje jeg aldri kommer til å være tett i nesa igjen. Vi hadde forsøk, og da hadde vi hornsalt i reagensglass som vi holdt over gassbrenner. Vi skulle deretter lukte og finne ut hva slags gasser som ble dannet osvosv. Kronidioten jeg er luktet som om det var nystekte pepperkaker jeg skulle lukte på, og ødela sannsynligvis alt det praktiske vi trenger inne i nesa... Svir fortsatt. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Det dannes ammoniakk for den som lurte... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Av en eller annen rar grunn har jeg lagt til denne siden som favoritt i nettleseren. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Før den brutale ulykken som skjedde i kjemien i dag. Jeg tror kanskje jeg aldri kommer til å være tett i nesa igjen. Vi hadde forsøk, og da hadde vi hornsalt i reagensglass som vi holdt over gassbrenner. Vi skulle deretter lukte og finne ut hva slags gasser som ble dannet osvosv. Kronidioten jeg er luktet som om det var nystekte pepperkaker jeg skulle lukte på, og ødela sannsynligvis alt det praktiske vi trenger inne i nesa... Svir fortsatt. Ouch, føler med deg. Har selv lukta på ammoniakk og slikt. Det river ganske godt, for å si det mildt. Men det går seg til, jeg lukter forskjell på ting nå Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Før den brutale ulykken som skjedde i kjemien i dag. Jeg tror kanskje jeg aldri kommer til å være tett i nesa igjen. Vi hadde forsøk, og da hadde vi hornsalt i reagensglass som vi holdt over gassbrenner. Vi skulle deretter lukte og finne ut hva slags gasser som ble dannet osvosv. Kronidioten jeg er luktet som om det var nystekte pepperkaker jeg skulle lukte på, og ødela sannsynligvis alt det praktiske vi trenger inne i nesa... Svir fortsatt. Har du ikke hatt kjemi-lab før? Når du skal lukte på stoffer skal du vifte dunsten mot deg, ikke plassere nesa over reagensglasset. Du må ha en dårlig kjemilærer som ikke har innprenta dette. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Herr Brun: Jeg vet det jo sånn langt inne, men jeg blir litt ivrig i slike situasjoner.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Det skal innprentes så det sitter i ryggmarga. Ja til innføring av forsvarets innlæringsmetoder i skolesystemet. Nå vet jeg forresten hva du heter I alle fall fornavnet Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Blir vel en morsom historie engang. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Det skal innprentes så det sitter i ryggmarga. Ja til innføring av forsvarets innlæringsmetoder i skolesystemet. Nå vet jeg forresten hva du heter I alle fall fornavnet Korleis?! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Han gikk vel via bloggen din Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Det skal innprentes så det sitter i ryggmarga. Ja til innføring av forsvarets innlæringsmetoder i skolesystemet. Nå vet jeg forresten hva du heter I alle fall fornavnet Korleis?! Du linka til bloggen din... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg