Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

562303-7-1260895444981.jpg

Før den brutale ulykken som skjedde i kjemien i dag. Jeg tror kanskje jeg aldri kommer til å være tett i nesa igjen. Vi hadde forsøk, og da hadde vi hornsalt i reagensglass som vi holdt over gassbrenner. Vi skulle deretter lukte og finne ut hva slags gasser som ble dannet osvosv. Kronidioten jeg er luktet som om det var nystekte pepperkaker jeg skulle lukte på, og ødela sannsynligvis alt det praktiske vi trenger inne i nesa... Svir fortsatt.

Lenke til kommentar
Før den brutale ulykken som skjedde i kjemien i dag. Jeg tror kanskje jeg aldri kommer til å være tett i nesa igjen. Vi hadde forsøk, og da hadde vi hornsalt i reagensglass som vi holdt over gassbrenner. Vi skulle deretter lukte og finne ut hva slags gasser som ble dannet osvosv. Kronidioten jeg er luktet som om det var nystekte pepperkaker jeg skulle lukte på, og ødela sannsynligvis alt det praktiske vi trenger inne i nesa... Svir fortsatt.

Ouch, føler med deg. Har selv lukta på ammoniakk og slikt. Det river ganske godt, for å si det mildt. Men det går seg til, jeg lukter forskjell på ting nå :p

Lenke til kommentar
562303-7-1260895444981.jpg

Har du ikke hatt kjemi-lab før? Når du skal lukte på stoffer skal du vifte dunsten mot deg, ikke plassere nesa over reagensglasset. Du må ha en dårlig kjemilærer som ikke har innprenta dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...