Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Samme her. Eller, det vil si at jeg vanligvis hører på det som er på linken der, men om noen setter på lady gaga på fest så er ikke jeg den som går og bytter sang.

Jeg klarer å høre på alt :)

Det klarer ikke jeg. Noe folk flest vet. Så jeg slipper det der.

De setter på noe forbanna random, får øye på meg, smiler og bytter til noe annet som jeg klarer å høre på x)

Det er gøyalt! :)

Vel, når du ender med å sitte for deg selv i hjørnet med headset og din egen musikk så fort folk setter på noe du ikke liker så har man vel ikke noe valg? (16.Mai anyone? :p)

Hvor stor prosent av det som ble spilt hører jeg på og liker da? Orker ikke sitte å høre på ræl jeg ikke liker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Æsj. Prøvde meg på GPU-greia, men den blir for bråkete. Og SMP-versjonen skjønner jeg ikke helt hvilken versjon jeg skal laste ned og sånn.
Jeg er helt enig i at SMP er knotete å sette opp, det er rett og slett lite brukervennlig.

Jeg har lagt ved en zip-fil her som inneholder standardklienten for CPU, ferdig oppsatt for å folde for hardware.no og DNFK. Det er bare å starte filen "[email protected]" så er man i gang.

De fleste vil ikke merke noe til å kjøre denne, og mange bekker små blir som kjent til en litt større bekk. For deg og dere som ønsker å bidra men ikke vil at hele maskinen skal bråke som et uvær og ikke orker å stresse med å laste ned og konfigurere ting og tang er dette løsningen. :)

Tusen takk. Skal kjøre den etterpå. Akkurat nå skal jeg spille litt.

Lenke til kommentar
Så da setter du deg heller i hjørnet med headsettet og hører på din egen musikk? Idiotisk.

Hvorfor skulle jeg ikke kunne gjøre det?

Fordi det er usosialt?

Tok på meg headsettet og hørte på det JEG ville fordi mine musikkønsker den kvelden brått ble byttet ut med noe annet.

Åååå så sint

Lenke til kommentar
Så da setter du deg heller i hjørnet med headsettet og hører på din egen musikk? Idiotisk.

Fordi det er usosialt?

Tok på meg headsettet og hørte på det JEG ville fordi mine musikkønsker den kvelden brått ble byttet ut med noe annet.

Åååå så sint

Snarere irritert.

Lenke til kommentar

Fordi det er usosialt?

Åååå så sint

Snarere irritert.

ÅÅÅÅÅ SÅ SINT

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...