Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Så første episode nå. Var litt gøy og jeg lo stille noen ganger. :!:

Har du noen serier å anbefale? Er ikke Naruto veldig kjent?

Naruto er jo artig ^^ Ellers finnes det jo masse anime der ute. Spørs litt hva slags type du liker da :)

Jeg liker sånne svære, fine, ufattelig-aktige ting som man kan se i mange av anime-filmene til Studio Ghibli. Det er det som er så kult med anime. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
lek deg med editoren, chokke.

er så morsomt å lage sin egen bane, eller plassere masse folk, også kommer du med helikopter og slakter alle ^^

Går jo ikke an å fly det forbanan helikopteret. Går rett ned :wee: . Eventuelt inn i en vegg eller et hus eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Jeg liker sånne svære, fine, ufattelig-aktige ting som man kan se i mange av anime-filmene til Studio Ghibli. Det er det som er så kult med anime. :D

Da kommer jeg ikke på noen =/

du kan jo evt kikke litt rundt på animdb.com eller noe (tror det er riktig, hvertfall)

Lenke til kommentar
I kveld skal jeg se episoder av One Piece. Er det bra?

One Piece er til tider så ravende sinnsforstyrret at du ikke kan annet enn å le.

Den har sine ubetalelige øyeblikk.

... Langt flere enn de fleste animer, i grunn.

Naruto har sine øyeblikk, men de er altfor få, og humoren blir litt for infantil for meg. I tillegg er fillerne mye verre (og om de muligens ikke er flere, så føles det som om det er mange flere) enn de i One Piece.

Ellers har jeg ikke sett så mye anime det siste året. Full Metal Alchemist og Elfen Lied er to du må se, i alle fall. Hellsing er også morsom.

Og VTOL-flyvingen i Crysis fungerte jo ganske greit... Så ille var det ikke. Problemet til Crysis er at det begynner å suge i det du blir vektløs, og fortsetter med det helt til den tåpelige slutten.

Lenke til kommentar
lek deg med editoren, chokke.

er så morsomt å lage sin egen bane, eller plassere masse folk, også kommer du med helikopter og slakter alle ^^

Går jo ikke an å fly det forbanan helikopteret. Går rett ned :wee: . Eventuelt inn i en vegg eller et hus eller noe sånt.

Helikopteret til US er jo ekstremt lett å lære seg å fly.

det holder seg i luften helt automatisk ^^

men tar litt tid å lære seg.. eller..

ja, noesånt :p

Lenke til kommentar
I kveld skal jeg se episoder av One Piece. Er det bra?

One Piece er til tider så ravende sinnsforstyrret at du ikke kan annet enn å le.

Den har sine ubetalelige øyeblikk.

... Langt flere enn de fleste animer, i grunn.

Naruto har sine øyeblikk, men de er altfor få, og humoren blir litt for infantil for meg. I tillegg er fillerne mye verre (og om de muligens ikke er flere, så føles det som om det er mange flere) enn de i One Piece.

Ellers har jeg ikke sett så mye anime det siste året. Full Metal Alchemist og Elfen Lied er to du må se, i alle fall. Hellsing er også morsom.

Takk, de er notert. :)

Da kommer jeg ikke på noen =/

du kan jo evt kikke litt rundt på animdb.com eller noe (tror det er riktig, hvertfall)

Ok, da sjekker jeg litt. Takk! :)

Heftig! Svært innlegg! :D

Lenke til kommentar
dåååå, hihi, okei, jeg skal ta den tilbake :)

men bare hvis jeg får en klem!

Du kan få så mange klemmer du bare vil ha! =D

Når som helst. :wee:

Er jeg den eneste i verden som ikke ser på anime? Siste jeg så på noe slikt var vel når Pokemon fortsatt besto av 150 pokemons :hmm:

Nei, du er ikke alene. =)

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste i verden som ikke ser på anime? Siste jeg så på noe slikt var vel når Pokemon fortsatt besto av 150 pokemons :hmm:

jeg ser ikke på anime :)

siste jeg så var vel "Digimon" som gikk på fox-kids eller noe sånt for mange mange år siden :p

utrolig morsomt.. og intressant :p

dåååå, hihi, okei, jeg skal ta den tilbake :)

men bare hvis jeg får en klem!

Du kan få så mange klemmer du bare vil ha! =D

Når som helst. :wee:

yeeiii, jeg vil ha en klem nå! :D

Lenke til kommentar

Jeg begynte bare nettop å se på det faktisk. Vi hadde Spirited Away liggende og etter å ha sett den noen ganger så måtte jeg se mer. Jeg så Mononoke Hime og noen andre filmer som broren min har kjøpt som Nausicaa of the Valley of the Wind og Grave of the Fireflies pluss noen til. Det er bare så kult og jeg må se mer. ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...