Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bør jeg sette opp både GPU og SMP eller kan jeg bruke bare en av dem?

Har forresten satt opp en console på lappisen nå, men den kommer ikke til å kjøre hele tida.

Du velger selv om du vil kjøre en av dem eller begge to, men om du kører begge to vil du bidra med mere poeng enn om du bare kjører en av dem.

På min maskin merker jeg ikke at CPU-klienten kjører når jeg bruker maskinen til dagligdagse gjøremål, men jeg merker at maskinen blir noe seig av GPU-klienten. Derfor slår jeg som oftest bare på GPU-klienten når jeg ikke bruker maskinen til noe annet mens CPU-klienten stort sett går hele tiden.

Lenke til kommentar
Samme her. Eller, det vil si at jeg vanligvis hører på det som er på linken der, men om noen setter på lady gaga på fest så er ikke jeg den som går og bytter sang.

Jeg klarer å høre på alt :)

Det klarer ikke jeg. Noe folk flest vet. Så jeg slipper det der.

De setter på noe forbanna random, får øye på meg, smiler og bytter til noe annet som jeg klarer å høre på x)

Det er gøyalt! :)

Huhei, nå stikker jeg.

Burger og julegavehandling kaller. Snakkes.

Supersize me

Supersize him

Lenke til kommentar
Æsj. Prøvde meg på GPU-greia, men den blir for bråkete. Og SMP-versjonen skjønner jeg ikke helt hvilken versjon jeg skal laste ned og sånn.
Jeg er helt enig i at SMP er knotete å sette opp, det er rett og slett lite brukervennlig.

Jeg har lagt ved en zip-fil her som inneholder standardklienten for CPU, ferdig oppsatt for å folde for hardware.no og DNFK. Det er bare å starte filen "[email protected]" så er man i gang.

De fleste vil ikke merke noe til å kjøre denne, og mange bekker små blir som kjent til en litt større bekk. For deg og dere som ønsker å bidra men ikke vil at hele maskinen skal bråke som et uvær og ikke orker å stresse med å laste ned og konfigurere ting og tang er dette løsningen. :)

Folde.zip

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
De setter på noe forbanna random, får øye på meg, smiler og bytter til noe annet som jeg klarer å høre på x)

Hva gjør du hvis de ikke skifter sang da?

For min del klarer jeg å høre på det meste, men det er ikke dermed sagt at det er noe jeg ville satt på til vanlig.

Lenke til kommentar
Samme her. Eller, det vil si at jeg vanligvis hører på det som er på linken der, men om noen setter på lady gaga på fest så er ikke jeg den som går og bytter sang.

Jeg klarer å høre på alt :)

Det klarer ikke jeg. Noe folk flest vet. Så jeg slipper det der.

Vel, når du ender med å sitte for deg selv i hjørnet med headset og din egen musikk så fort folk setter på noe du ikke liker så har man vel ikke noe valg? (16.Mai anyone? :p)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...