Herr Brun Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg har ferie fra 18. til 11. Yay! Sjur har vel hatt siden november elns Heia Norge, heia Norge!! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Har ferie fra 18.des til 4.jan jeg Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Victory is mine! Smurt inn listene med silikon og dynka låsene i låsolje. La meg nå se denne "herr.vinter" fucke opp dørene mine nå! Har ferie fra 18.des til 4.jan jeg Jeg og Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Ferie fra 22. des her Kjipt å måtte gå to dager den uka.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Kjipt å måtte gå to dager den uka.. Det samme sa dama. Og siden læreren hennes sa de bare skulle kose seg og spise grøt og sånn de to siste dagene så fant vi ut at hu tar seg fri fra den 18. likevel. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Huff, nå ble jeg litt trøtt nå ... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Til dere som folder for DNFK, hva skjer? Har det kommet en kur mot kreft over helgen? Først gikk ting strålende. Så gikk ting i dass. Min visjon om å få hele den nye forumkafeen med på laget smuldrer bort i sanden her. Hjelp meg å hjelpe de syke, tenk på barna med kreft osv. Bli med i dag du også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Faen, jeg glemte helt foldinga. Skrudde det av fordi maskina lagga så fælt Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Ferie fra 22. des her Kjipt å måtte gå to dager den uka.. Drar på tur til Thailand 21 jeg! WIN! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Faen, jeg glemte helt foldinga. Skrudde det av fordi maskina lagga så fælt Jeg er sikker på at du og Wheelman sto for en god del av poengene. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Pokker og, nå har jeg hatt rykninger i øyelokka i flere dager. Ser frem til ferien... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Nå har vi vaske golvet, og vi har control-v,og vi har sett opp backupband og vi har mounta tre'. Nå sett vi øss og hvile og puste på ei stund, mens C: defragmenterer, og bror din får en blund. Dra krakken bortått Windows, så sett vi øss og ser, og prøver finne leia der Linux-stjerna er den blankeste ta alle, hu er så klar og stor - du ser a over taket der 'n Linus Torvalds bor. Hu er stabil den stjerna, hu blonke' itte nå! - og nå skal je fortælja og du skal høre på Den fyste gong hu skinte så laga hu ei kløft imilla seg og æille som Windows hadde kjøft. På harddisken låg Windows så frisk og rein og go, vi logga inn forsiktig, mens Bill han sto og lo, og supportgutta der omkring dom ilte tel og frå og bar med deg små disketter som Windows skulle få. Og tel og med tre vise menn - dom strevde flere da'r og ingen visste vegen og itte 'hen det bar, men feilmeldinga blonke på dataskjermen blå så æille ta dom gikk bort seg og bærre logga 'tå. Ja det var fyste gongen som Linux-stjerna brann, og sea har a brønni i alle verdens land Når vi har lagt inn Linux blir julefreden søt - da sett vi øss ått bordet og et vår julegrøt. ---- Thomas Gramstad [email protected] Dagens julegavetips/Støtt en uavhengig musiker idag: Amethystium (Øystein Ramfjord): http://www.amethystium.com/ Noen som skal synge den da? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Ahh... smakte på sushi for første gang igår Var utrolig godt! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Faen, jeg glemte helt foldinga. Skrudde det av fordi maskina lagga så fælt Jeg er sikker på at du og Wheelman sto for en god del av poengene. Ha ha, jeg har starta igjen nå, drar til Stavanger på torsdag, så da lar jeg bare PCen stå på og folde for alle penga Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Til dere som folder for DNFK, hva skjer? Har det kommet en kur mot kreft over helgen? Først gikk ting strålende. Så gikk ting i dass. Min visjon om å få hele den nye forumkafeen med på laget smuldrer bort i sanden her. Hjelp meg å hjelpe de syke, tenk på barna med kreft osv. Bli med i dag du også. Det ironiske er at det dalte ned ca. samtidig som jeg fikk problemer med mine klienter.. Kom virkelig alt fra meg? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Kom virkelig alt fra meg?Hvor mange PPD yter du? Gjennomsnittet før nedgangen var rundt fem tusen poeng daglig. Ellers har det vert rundt 15 aktive klienter den siste uken, uten at det sier så veldig mye. Edit: Om alt virkelig kom fra deg så har vi mange løgnhalser her i kafeen. Endret 15. desember 2009 av fargoth Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Mornings på ny. Har nå motbevist at det er umulig å sove etter å ha drukket Red Bull. Da jeg sto opp ca. 09:30 hadde jeg en boks før jeg fikk besølk ca. 10:00. Besøket varte i ca. en halvtime og vi gikk en liten tur og etterpå la jeg meg nedpå igjen ettersom jeg la meg en gang mellom 05:00 og 06:00 i natt/morges. Våknet nå ganske nøyaktig kl. 13:00 etter å ha vært småvåken flere ganger. Sitter nå med min andre Red Bull og skal etterhvert ha burger. Siden det ble såpass sent vurderer jeg å droppe julegavehandlingen i dag. I morgen må jeg uansett tidelig opp så da passer det å komme seg til byen tidelig og få gjort alt sammen da. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Ha ha, jeg har starta igjen nå, drar til Stavanger på torsdag, så da lar jeg bare PCen stå på og folde for alle penga Nydelig. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 får ikke sort uta dagen om du mener det er forseint å gjøre ting nå glad i hamburger og redbull ja? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 KOM IGJEN NORGE!!! Håndballkampen er jo spennende som faen nå! Dessuten, hun her spiller: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg