Tunky Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg tror jeg setter på Inglorius Basterds nå. Thumb up? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Eksamen om noen timer :| Enda 5 kapitler igjen å lese. 150-ish sider Jadda, det funker å utsette lesingen til de to døgnene før eksamen... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Det er vist vane for deg å lese sent. Det gjorde jeg også. Har tatt noen øl og sett på Olsenbanden forøvrig. Tar noen øl til nå og så blir det nattmat. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Eksamen om noen timer :| Enda 5 kapitler igjen å lese. 150-ish sider Jadda, det funker å utsette lesingen til de to døgnene før eksamen... Eksamen i wut? Faktisk sittet og lekt med matlab i mange timer nå! Synd jeg egentlig burde lest mekfys. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Psykologiens historie I morgen kveld begynner jeg med mekfys. Det blir intressant, et år siden sist Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Skippertaksmetoden er undervurdert. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Skjera. kjører prime 95 på stasjonær så er redusert til laptop, heldigvis er det csi på tv'n Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Glimti: Tar det med signaturen her jeg. Om du mener det som står der så får du 8/10 Jeg ser på One Tree Hill, og har chill dag i morgen for en gangs skyld. Bare idiotisk at jeg satte opp elevrådsmøte 11.00 når vi ikke begynner før 12.30. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Skippertaksmetoden er undervurdert. UKA nødvendiggjør skippertak. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Psykologiens historie I morgen kveld begynner jeg med mekfys. Det blir intressant, et år siden sist Hva er mekfys? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Mekanisk fysikk, er det ikke? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Blir ikke mye slappe-av-dag i morgen. Da blir det julegavehandling straks butikene er åpne. Hohoho Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) TFY4145 (evt. FY0001 elns i Jannove sitt tilfelle), mekanisk fysikk. Emnet gir en generell innføring i mekanikk. Newtons bevegelseslikninger. Bevarelse av energi, bevegelsesmengde og spinn. Udempede svingninger. Gravitasjon og planetbevegelse. Eksperimentelle arbeidsmåter, metoder for måling av fysiske størrelser, databehandling, tolkning og dokumentasjon. Emnet er ex.fac. emne for teknologistudiet matematikk og fysikk. Hermed gis det en bredere innsikt i utvalgte områder i fysikk og matematikk ved at deler av forelesningene omfatter foredrag av inviterte fysikere og matematikere fra industri og forskning. Endret 15. desember 2009 av Herr Brun Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Blir ikke mye slappe-av-dag i morgen. Da blir det julegavehandling straks butikene er åpne. Hohoho Jeg er ferdig! Heldigvis.. Venter bare på at Logitech G19 skal komme i posten fra Komplett Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Woo, flere cams! Hobocam Og en asiatisk frisørsalong No sleep tonight then Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Godt å være ferdig Pinup? Folk var så sene til å sende meg ønskeliste eller ønskelitse som Gjerterud Sand sier :!: så jeg er temmelig på etterskudd i år. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Blir ikke mye slappe-av-dag i morgen. Da blir det julegavehandling straks butikene er åpne. Hohoho Samme her. Etter en hard skoledag, that is.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Gawd, her sitter jeg og loker med random cams og ut fra ingensteder "Dude! Du må hjelpe meg, jeg er dritings og får'n ikke opp." Yay, hvorfor meg? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Gawd, her sitter jeg og loker med random cams og ut fra ingensteder "Dude! Du må hjelpe meg, jeg er dritings og får'n ikke opp." Yay, hvorfor meg? Hahah, 'cause you deserve it I guess? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg