Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-77217
Kattene har pissa i begge sengene sine, hunden har bajsa og tissa to ganger inne. Tror jeg skaffer noen andre til å passe dyra nestegang jeg er på kino :p

Drittdag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
haha :p

leste at den tissa i begge sengene dine.

Heldigvis ikke min seng nei.

Har vært den flotte dagen gitt. Den begynte med at hunden måtte tisse kl 4 til mårran idag, og drite kl 7. Opp kl 11, kjøpe vanskemaskin i sandefjord, kjede meg frem til 6, fixe vaskemaskin, som selvfølgelig gikk til helvete og det ble ti liter vann utover hele kjøkkengulvet som lukta kloakk, klærne lukta helråttent siden de hadde liggi der i tre dager i en halvfull vaskemaskin av vann som hadde gått i stykker. Var på kino, dama foran var så høy og jeg har vondt i hue av å strekke meg sånn. Kommer hjem piss og dritt overalt, fant også mye rart jeg hadde oversett, men det er så :p Har tømt kattekassa også selv om de bare hadde tissa der to ganger. Dumme dyr. Dumme vaskemaskin.

Lenke til kommentar
haha :p

leste at den tissa i begge sengene dine.

Heldigvis ikke min seng nei.

Har vært den flotte dagen gitt. Den begynte med at hunden måtte tisse kl 4 til mårran idag, og drite kl 7. Opp kl 11, kjøpe vanskemaskin i sandefjord, kjede meg frem til 6, fixe vaskemaskin, som selvfølgelig gikk til helvete og det ble ti liter vann utover hele kjøkkengulvet som lukta kloakk, klærne lukta helråttent siden de hadde liggi der i tre dager i en halvfull vaskemaskin av vann som hadde gått i stykker. Var på kino, dama foran var så høy og jeg har vondt i hue av å strekke meg sånn. Kommer hjem piss og dritt overalt, fant også mye rart jeg hadde oversett, men det er så :p Har tømt kattekassa også selv om de bare hadde tissa der to ganger. Dumme dyr. Dumme vaskemaskin.

haha, dakar deg :( *trøste på*

vaskemaskiner kan være dumme, altså.

Vår gamle gjorde også det, bare at det var ikke vaskemaskin for tøy, men den for kopper og sånt :p

Lenke til kommentar
I kveld skal jeg se episoder av One Piece. Er det bra?

One Piece er til tider så ravende sinnsforstyrret at du ikke kan annet enn å le.

Den har sine ubetalelige øyeblikk.

... Langt flere enn de fleste animer, i grunn.

Så første episode nå. Var litt gøy og jeg lo stille noen ganger. :!:

Har du noen serier å anbefale? Er ikke Naruto veldig kjent?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...