Gjest medlem-77217 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Kattene har pissa i begge sengene sine, hunden har bajsa og tissa to ganger inne. Tror jeg skaffer noen andre til å passe dyra nestegang jeg er på kino Drittdag? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Kattene har pissa i begge sengene sine, hunden har bajsa og tissa to ganger inne. Tror jeg skaffer noen andre til å passe dyra nestegang jeg er på kino haha leste at den tissa i begge sengene dine. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 et leste jeg og. Hjemme fra jobb nå. Gå og legge seg straks, så opp og rydde og vaske, før det er jobbing til like sent på kveld i morgen. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 haha leste at den tissa i begge sengene dine. Heldigvis ikke min seng nei. Har vært den flotte dagen gitt. Den begynte med at hunden måtte tisse kl 4 til mårran idag, og drite kl 7. Opp kl 11, kjøpe vanskemaskin i sandefjord, kjede meg frem til 6, fixe vaskemaskin, som selvfølgelig gikk til helvete og det ble ti liter vann utover hele kjøkkengulvet som lukta kloakk, klærne lukta helråttent siden de hadde liggi der i tre dager i en halvfull vaskemaskin av vann som hadde gått i stykker. Var på kino, dama foran var så høy og jeg har vondt i hue av å strekke meg sånn. Kommer hjem piss og dritt overalt, fant også mye rart jeg hadde oversett, men det er så Har tømt kattekassa også selv om de bare hadde tissa der to ganger. Dumme dyr. Dumme vaskemaskin. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 haha leste at den tissa i begge sengene dine. Heldigvis ikke min seng nei. Har vært den flotte dagen gitt. Den begynte med at hunden måtte tisse kl 4 til mårran idag, og drite kl 7. Opp kl 11, kjøpe vanskemaskin i sandefjord, kjede meg frem til 6, fixe vaskemaskin, som selvfølgelig gikk til helvete og det ble ti liter vann utover hele kjøkkengulvet som lukta kloakk, klærne lukta helråttent siden de hadde liggi der i tre dager i en halvfull vaskemaskin av vann som hadde gått i stykker. Var på kino, dama foran var så høy og jeg har vondt i hue av å strekke meg sånn. Kommer hjem piss og dritt overalt, fant også mye rart jeg hadde oversett, men det er så Har tømt kattekassa også selv om de bare hadde tissa der to ganger. Dumme dyr. Dumme vaskemaskin. haha, dakar deg *trøste på* vaskemaskiner kan være dumme, altså. Vår gamle gjorde også det, bare at det var ikke vaskemaskin for tøy, men den for kopper og sånt Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 jeg har såå vondt i nakken skal aaaldri trene Yoga mer... Blei hjemme kveld bare pga dette.. slå den Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) jeg har såå vondt i nakken skal aaaldri trene Yoga mer... Blei hjemme kveld bare pga dette.. slå den haha, sorry, fikk latterkrampe av det der må være for mye sukker, cola og overtrøtthet. Endret 3. februar 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 vits med å le aa.. *trøste* skal jeg masere deg? Lenke til kommentar
-_Stenersen_- Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 vits med å le aa.. yoga er torturen over alle torturer ja... hadde det i en gym time for lenge siden, aldri mere.. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Kexxyyyy! Puppekattavataren. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 I kveld skal jeg se episoder av One Piece. Er det bra? One Piece er til tider så ravende sinnsforstyrret at du ikke kan annet enn å le. Den har sine ubetalelige øyeblikk. ... Langt flere enn de fleste animer, i grunn. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 *trøste*skal jeg masere deg? hadde det vært så vel Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 I kveld skal jeg se episoder av One Piece. Er det bra? One Piece er til tider så ravende sinnsforstyrret at du ikke kan annet enn å le. Den har sine ubetalelige øyeblikk. ... Langt flere enn de fleste animer, i grunn. Så første episode nå. Var litt gøy og jeg lo stille noen ganger. :!: Har du noen serier å anbefale? Er ikke Naruto veldig kjent? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Parano er ikke så verst. Franskmenna har noen dyktige rappere. Jeg savner X-Makeena. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Faen! Crysis, brenn i helvete!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Faen!Crysis, brenn i helvete!!!!!!!!!!!!!!!! Why ? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Så første episode nå. Var litt gøy og jeg lo stille noen ganger. :!:Har du noen serier å anbefale? Er ikke Naruto veldig kjent? Naruto er jo artig ^^ Ellers finnes det jo masse anime der ute. Spørs litt hva slags type du liker da Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 vits med å le aa.. Sorry, dårlig humor så sent ** Kexxyyyy! Puppekattavataren. Jeg blir lei meg når dere liker meg bare fordi jeg har puppekattavatar Lik meg for den jeg er, eller gtfo. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Faen!Crysis, brenn i helvete!!!!!!!!!!!!!!!! Why ? Forbanna drit man skal "fly". Funker faen ikke! Gir opp igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg