Tunky Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg får stadigvekk høre at jeg er retard. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 hvor pokker blir det av "vinnere av julekalenderen" hos hardware.no? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Altidass: Addidas. Skal kjøpe meg ett par nye skatesko fra DC over jul. NEI, slutt.. Kjøp deg noe som ser litt bedre ut da. Nike og Supra har mange fete sneakers. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Altidass: Addidas. Skal kjøpe meg ett par nye skatesko fra DC over jul. NEI, slutt.. Kjøp deg noe som ser litt bedre ut da. Nike og Supra har mange fete sneakers. Enig. helt enig ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Gjett hvem som har vunnet i kalenderen til spillverket!? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Altidass: Addidas. Skal kjøpe meg ett par nye skatesko fra DC over jul. NEI, slutt.. Kjøp deg noe som ser litt bedre ut da. Nike og Supra har mange fete sneakers. Er sneakers og skatesko det samme? Hvis ikke, så er skatesko grusomt og sneakers kult, de fra DC også. Jeg hadde disse en periode. <3 Det er slike jeg mener er grusomme. Sånne flate. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Gjett hvem som har vunnet i kalenderen til spillverket!? Æsj, dø. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Gjett hvem som har vunnet i kalenderen til spillverket!? Grattis! Hva får du? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Gjett hvem som har vunnet i kalenderen til spillverket!? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Æsj, dø.Vant et PSP-spill. Ikke at jeg har PSP, men det har blitt meg fortalt at guttungen min får PSP til jul av noen andre. Selv så har jeg kjøpt DSi til han så nå kan han velge og vrake. Grattis! Hva får du? Gran Turismo til PSP Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Gjett hvem som har vunnet i kalenderen til spillverket!? Grattis! Hva får du? Gran Turismo til PSP. Æsj, dø.Vant et PSP-spill. Ikke at jeg har PSP, men det har blitt meg fortalt at guttungen min får PSP til jul av noen andre. Selv så har jeg kjøpt DSi til han så nå kan han velge og vrake. Grattis! Hva får du? Gran Turismo til PSP Faen. Hvor gammel er dutten blitt? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Gjett hvem som har vunnet i kalenderen til spillverket!? Gratulerer mann. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Faen. Hvor gammel er dutten blitt? Han blir 10 i mai. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Er sneakers og skatesko det samme? Hvis ikke, så er skatesko grusomt og sneakers kult, de fra DC også. Jeg hadde disse en periode. <3 Det er slike jeg mener er grusomme. Sånne flate. Skatesko er sneakers, men sneakers er ikke skatesko. Sneakers er opprinnelig basert på eldre løpesko, men har utviklet seg til å bli en skotype brukt innenfor en del sporter, og på fritiden. Skatesko er sneakers utviklet for skating som gjerne er en del bredere enn vanlige sneakers. Dog, det finnes skatesko som ikke ser like grusomme ut som de du viste fra DC nå. F.eks har Nike SB en del flotte skatesko basert på de orginale Nike-modellene (Nike Blazer, Nike Terminator, Nike Dunk osv). Samme gjelder forsåvidt Supra som også har en del skatesko som faktisk er pene å se på. Men med skatesko så mener jeg disse klumpete DC-skoene og lignende sko. Andre populære sneakers er Converse sine Chuck Taylors. Står forsåvidt mer om sneakers her. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Gjett hvem som har vunnet i kalenderen til spillverket!? Gratulerer. Endret 14. desember 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Faen. Hvor gammel er dutten blitt? Han blir 10 i mai. Du begynner å bli gammæl. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Gratulerer. Danke. Du begynner å bli gammæl.Takk jeg veit. Eller ... Det trenger ikke bety at jeg begynner å bli så gammel da. Kan bare bety at jeg var tidlig ute. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 L4r5: Begge delene, tror jeg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Interessant. Unlimited Age of Conan-trial. Synd jeg må opprette ny konto hos Funcom for å få tilgang til den, ja ja. Skitt på. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Har hørt at Age of Conan er grufullt kjedelig etterhvert. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 ha det bra forhud! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Ja, ikke vet jeg, jeg har aldri spilt det, har bare en i klassen som alltid maser om at jeg må spille det, og når jeg har sjansen til en gratis, uendelig trial så why the heck not? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg