Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Altidass: Addidas. Skal kjøpe meg ett par nye skatesko fra DC over jul.

NEI, slutt.. :( Kjøp deg noe som ser litt bedre ut da. Nike og Supra har mange fete sneakers. :D

Er sneakers og skatesko det samme? Hvis ikke, så er skatesko grusomt og sneakers kult, de fra DC også.

Jeg hadde disse en periode. <3

75435804-250x250-0-0_DC%20Shoes%20DC%20Women%20s%20Court%20Graffik%20sneakers.jpg

Det er slike jeg mener er grusomme. Sånne flate.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Gjett hvem som har vunnet i kalenderen til spillverket!?

Æsj, dø.

Lenke til kommentar
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Gjett hvem som har vunnet i kalenderen til spillverket!?

Grattis! Hva får du? :D

Gran Turismo til PSP.

Æsj, dø.
Vant et PSP-spill. Ikke at jeg har PSP, men det har blitt meg fortalt at guttungen min får PSP til jul av noen andre. Selv så har jeg kjøpt DSi til han så nå kan han velge og vrake. :p

Grattis! Hva får du? :D

Gran Turismo til PSP

Faen. Hvor gammel er dutten blitt?

Lenke til kommentar
Er sneakers og skatesko det samme? Hvis ikke, så er skatesko grusomt og sneakers kult, de fra DC også.

Jeg hadde disse en periode. <3

75435804-250x250-0-0_DC%20Shoes%20DC%20Women%20s%20Court%20Graffik%20sneakers.jpg

Det er slike jeg mener er grusomme. Sånne flate.

Skatesko er sneakers, men sneakers er ikke skatesko. Sneakers er opprinnelig basert på eldre løpesko, men har utviklet seg til å bli en skotype brukt innenfor en del sporter, og på fritiden. Skatesko er sneakers utviklet for skating som gjerne er en del bredere enn vanlige sneakers. Dog, det finnes skatesko som ikke ser like grusomme ut som de du viste fra DC nå. F.eks har Nike SB en del flotte skatesko basert på de orginale Nike-modellene (Nike Blazer, Nike Terminator, Nike Dunk osv). Samme gjelder forsåvidt Supra som også har en del skatesko som faktisk er pene å se på. Men med skatesko så mener jeg disse klumpete DC-skoene og lignende sko. Andre populære sneakers er Converse sine Chuck Taylors. Står forsåvidt mer om sneakers her. :)

Gratulerer. :)

Endret av KongKake
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...