Herr Brun Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hihi, likte historien til Sjur! Nå har jeg vært flink og ryddet bort diverse dritt og teite ting jeg aldri bruker fra stua. Problemet er at alt er blitt flyttet til et annet rom. Vel vel, får ta det til helga. Nå sitter jeg bare og venter på besøk. Lykke til med besøket Lenke til kommentar
Minus Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hihi, takk. Men altså, hvor lang tid tar det å komme? Siden jeg sa hun var velkommen når som helst, kan jeg jo ikke stikke ut eller noe som helst, i tilfelle hun plutselig står utenfor. Velvel, jeg får rydde i bladstabelen jeg har, da. Problemet er bare at jeg snart er tom for plasser å flytte rotet til.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hihi, takk. Men altså, hvor lang tid tar det å komme? Siden jeg sa hun var velkommen når som helst, kan jeg jo ikke stikke ut eller noe som helst, i tilfelle hun plutselig står utenfor. Velvel, jeg får rydde i bladstabelen jeg har, da. Problemet er bare at jeg snart er tom for plasser å flytte rotet til.. En 10-15 sekunder. Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Herr brun: Den der var like tørr som jeg hadde vært for Brian Peppers. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Geilo. Uansett, hun sendte melding nå og spurte om jeg likte kakao. Det gjør jeg, og sa jeg hadde nok kakaopulver til minst to kopper. Dama er så rutinert at hun har med seg selv! Lenke til kommentar
HaraldUrKv94 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Så jævlig konge. Det er nesten så jeg får lyst på grønnsaker. K9z. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Fant nettopp ut at jeg skal ut å spise på Mexikansk restaurant om en snau times tid! Og jeg som trodde jeg måtte ty til pølser idag igjen! Win! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg har laga lasagne jeg. Venter bare på at ho mor skal komme før jeg skal spise lasagnen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg har akkurat spist ytrefilet, stekt champignon og ovnsbakt tomat. WIN! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Kun det første smakte godt i mine ører. Er ikke glad i sopp eller tomat. Ytrefilet derimot. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Kun det første smakte godt i mine ører. Er ikke glad i sopp eller tomat. Ytrefilet derimot. +1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Dere er lol. Ovnsbakt tomat med olivenolje og havsalt. Smørstekt champignon med havsalt og pepper. Epic win. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Stekt tomat med fett og størkna hav. Stekt sopp med størkna hav og planterester. Yummy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Haha, jeg fikk klint for første gang i dag. Det var rått! Hva syns dere? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Nice, JohansenTurbo. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Satan for en jævlig avsluttning på dexter. the rage Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Haha, jeg fikk klint for første gang i dag. Det var rått! Hva syns dere? Joa, husker det som godt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hva skulle jeg gjort uten Clas Ohlson? Kjøpte masse gaver der, de har jo så mye rart. Sist jeg var innom på Clas Ohlson kjøpte jeg issolasjonskniv. Lengste kniven jeg har. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Der, da har jeg grilla kjeften... jævlig smart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg