saladin waits for alice Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Family Guy gjør litt narr av andre TV serier i dag Lenke til kommentar
Minus Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Uff, har ikke hatt tid til å lese her siden jeg har jobbet så mye i helgen. Var en del sider å ta igjen, ja. Takk Glimti, nå har jeg nytt wallpaper (RedBull med dråper på i en handlekurv). Minus fikk bestemme middag i dag, da ble det laksefilet stekt i alu. folie med agurksalat og fløtegratinerte poteter. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Høres faktisk svært delikat ut. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Bare jeg som skvatt litt da jeg så dette VG-bildet? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Da har jeg brukt noen timer på å pusse messingen til jul Pusser man ikke messingen flere ganger om dagen da? Er iallefall det som ser ut til å være normen. Tenkte noen ville ta den ja, men nei. Her snakker vi ekte messing og messingpuss og pusseskinn og det hele Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Mmm. Sitter her med pepperkaker og julebrus. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Har vært en grei dag så langt. Begynte med to bokser Red Bull, så varm dusj og en Big King XXL meny og deretter kjøp av julegaver samt et sykt kult halskjede til meg selv. Og nå sitte jeg med en iskald øl. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Picture of necklace is mandatory! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Da har jeg kjøpt alle gavene for i år(til meg selv også). Have you, Sjur? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Lurer litt på hva jeg skal kjøpe til meg selv i år. Tipper det blir Necronomicon. Ellers blir det mye vinflasker til andre ja. Lenke til kommentar
mathos Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Siste gang jeg kjøper SE.. Større drittmerke skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Ah, en god latter forlenger virkelig livet! Hørt hos familien Helmersen Vaage rundt middagsbordet: Sjur "Jeg har vondt i arma. Pussa messingen i timesvis!" Resten: ? *Sjur forklarer*... See More Mor, far og Sjur bryter ut i latter, Oda hyler av skrekk. Mor utbryter: "Ingen fare, jeg satt ved siden av ham hele tiden." Mer hyling, denne gang stemmer pappa i, mens mamma og jeg ler til vi nesten mister pusten. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Fytte satan da! Greit at det snør, men kan det faen meg SLUTTE Å VÆRE SÅ JÆVLA BLØTT!? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 God kveld. Eller er det ettermiddag? Vet ikke hva klokken er. Hvordan står det til? np: Ayreon - Age of Shadows. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Snør det bløtt i Steinkjer? Skal kjøre nedover om noen timer. Her oppe er føret helt flott; hvite veier, mye snø osv. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Snør det bløtt i Steinkjer? Skal kjøre nedover om noen timer. Her oppe er føret helt flott; hvite veier, mye snø osv. Vel, om du liker 20 centi med slaps og dårlig føre, velkommen til Steinkjer! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Har jeg riktig flaks så er det sånn hele veien mellom Steinkjer og Trondheim også Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hva skulle jeg gjort uten Clas Ohlson? Kjøpte masse gaver der, de har jo så mye rart. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hihi, likte historien til Sjur! Nå har jeg vært flink og ryddet bort diverse dritt og teite ting jeg aldri bruker fra stua. Problemet er at alt er blitt flyttet til et annet rom. Vel vel, får ta det til helga. Nå sitter jeg bare og venter på besøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg