Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Drakk opp en Urge for litt over en time siden. Da jeg nå fortsatt hadde lyst på brus ba jeg klassekamerat Lars om en enkel ting på butikken - en glassflaske med julebrus. Hva fikk jeg tilbake?

..en flaske Urge - iom at jeg alltid drikker det gikk han utifra at det var det jeg sa :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Drakk opp en Urge for litt over en time siden. Da jeg nå fortsatt hadde lyst på brus ba jeg klassekamerat Lars om en enkel ting på butikken - en glassflaske med julebrus. Hva fikk jeg tilbake?

..en flaske Urge - iom at jeg alltid drikker det gikk han utifra at det var det jeg sa :p

Jeg har da ikke gått på butikken for deg. :hmm:

Kan ikke huske det hvertfall. Da må jeg ha vært jævlig rusa

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Jeg har da ikke gått på butikken for deg. :hmm:

Kan ikke huske det hvertfall. Da må jeg ha vært jævlig rusa

jævlig rusa

Lenke til kommentar
Jeg er ikke av de som trykker yes på pop-up (er faktisk IT lærling, ikke at det skal ha noe å si men) Det nye modemet deres vil ikke fungere om det så smalt, masseivs av tråder her på forumet om det også.

IT-Lærlinger er ganske så hjelpesløse de og, skal du vite. Jeg var jo det selv, samt at jeg fikk et innblikk i skolens IT-lærlinger.

"Skjerm knust? Da kjører vi Ghost-CDen vår."

Det er standar, et problem? Da kjører vi Ghost-CDen :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...