Espen pai Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 lurer på om jeg skal se Dreamcatcher på tvNorge nå jeg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Eh..den er slutt nå. Og just for the record. Den sugde hardt i siste 2/3 av filmen. Endret 2. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 er denne avataren bra nok, eller MÅ jeg bruke puppekatt bildet? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Du er mann. Hvorfor ha jenteavatarer? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Eh..den er slutt nå. Og just for the record. Den sugde hardt i siste 2/3 av filmen. har opptaker... og har tatt opp 12 timer bakover i tid ca tror jeg... er denne avataren bra nok, eller MÅ jeg bruke puppekatt bildet? puppekatt bilde! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 er denne avataren bra nok, eller MÅ jeg bruke puppekatt bildet? PUPPEKATT! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Du er mann. Hvorfor ha jenteavatarer? Fordi det sikkert skjuler seg et eller annet politisk budskap i en tøs med Firefox-logoen preget på de velutviklede fordelene sine. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Eh..den er slutt nå. Og just for the record. Den sugde hardt i siste 2/3 av filmen. har opptaker... og har tatt opp 12 timer bakover i tid ca tror jeg... er denne avataren bra nok, eller MÅ jeg bruke puppekatt bildet? puppekatt bilde! er denne avataren bra nok, eller MÅ jeg bruke puppekatt bildet? PUPPEKATT! HVORFOR, HVORFOOOOR? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Fælt så aktive vi var her Og det er negativt eller positivt? Og nei, jeg forstår ikke ironi!! Du måtte altså rope dette ut ved hjelp av utropstegn? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 HVORFOR, HVORFOOOOR? ingenting her i verden kan slå puppekatt Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Du måtte altså rope dette ut ved hjelp av utropstegn? Hvem prøver du å imponere? Og ja, jeg måtte altså rope dette ut ved hjelp av utropstegn. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Du måtte altså rope dette ut ved hjelp av utropstegn? Hvem prøver du å imponere? Og ja, jeg måtte altså rope dette ut ved hjelp av utropstegn. Hvem prøver du å irritere? Ja, det var en taleform som heter ironi som du riktignok ikke forstår. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hvem prøver du å irritere? Ja, det var en taleform som heter ironi som du riktignok ikke forstår. Prøver ikke å irritere noen. Spurte et enkelt spørsmål om hvorvidt kommentaren din var positivt eller negativt ment. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hallo, hva skjer her? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Natten er her, Elling surrer i bakgrunnen og det blir lest litt diverse steder. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hallo, hva skjer her? skal til og gå og legge meg ... natta alle sammen Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 I kveld skal jeg se episoder av One Piece. Er det bra? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Kattene har pissa i begge sengene sine, hunden har bajsa og tissa to ganger inne. Tror jeg skaffer noen andre til å passe dyra nestegang jeg er på kino Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 I kveld skal jeg se episoder av One Piece. Er det bra? Jeg gikk lei =/ Men One Piece er artig en stund Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 I kveld skal jeg se episoder av One Piece. Er det bra? Jeg gikk lei =/ Men One Piece er artig en stund Takk, tror jeg kommer til å kose meg ettersom jeg har litt dilla på anime nå. =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg