CypheroN Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Og der var jeg hjemme fra skolen. Lol. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Og der var jeg hjemme fra skolen. Lol. LOL! Skole før jul = win Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Og der var jeg hjemme fra skolen. Lol. Det var tidlig Her er det nesten ingen idag Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg gidder ikke legge meg heller, så dette blir en lang dag. :!: Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 I dag har jeg alle planer om å være hele dagen oppe på skolen. Kjenner jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Ah, våkne tidlig, spise en smultring og et pizzastykke til frokost ... Sulten nå :| Håper vi skal på butikken snart, jeg trenger et brød med ost og skinke. Et brød som ikke er så grovt av rug at det er tilnærma svart that is Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 MSg prefererer også irriterende grovt brød. Huffamei.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Yeah. Jeg liker ikke mat med for mye av ting jeg ikke tåler i. Som fiber Vel, magen min takler i alle fall ikke bakst med for mye fiber i enda, og har heller aldri gjort det Jeg vil ha fem skiver paine de compagne med brelett oliven, mosaic-skinke og vellagret jarlsberg. Et dryss oregano på topp og rett i mikroen og jeg er fornøyd, og å drikke vil jeg ha et glass Fun Light med lime-smak, akkurat som jeg drakk i barndommen. Når jeg selv ikke betaler maten, så finner jeg meg ikke i å ete bedriten hybelmat Ja, de fleste her er nok innavl. Bare se på Danielzu Ha ha, neida. Men jeg er sjelelgad for å ikke være trønder ^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Kneip + Dansk Salami + Norvegia. Win. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 HAHAHAHA Innavlzu Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Yeah. Jeg liker ikke mat med for mye av ting jeg ikke tåler i. Som fiber Vel, magen min takler i alle fall ikke bakst med for mye fiber i enda, og har heller aldri gjort det Jeg vil ha fem skiver paine de compagne med brelett oliven, mosaic-skinke og vellagret jarlsberg. Et dryss oregano på topp og rett i mikroen og jeg er fornøyd, og å drikke vil jeg ha et glass Fun Light med lime-smak, akkurat som jeg drakk i barndommen. Når jeg selv ikke betaler maten, så finner jeg meg ikke i å ete bedriten hybelmat Ja, de fleste her er nok innavl. Bare se på Danielzu Ha ha, neida. Men jeg er sjelelgad for å ikke være trønder ^^ ingen e i pain Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Og da stakk jeg på skolen. Kos dere, guttær. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 God morgen! Hva gjør folket idag? Selv sitter jeg på skolen med norsk \o/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Herr Brun, nå har jeg ikke spist brødet på så lenge at jeg husker ikke hvordan man staver det så jeg er unnskyldt Og fransklæreren min var håpløs pedagogisk så jeg er unnskyldt dobbelt opp Jeg sitter hjemme og venter på at stipendet skal tikke inn så jeg får betalt husleie. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 God morgen! Hva gjør folket idag? Selv sitter jeg på skolen med norsk \o/ trur det liskom er norsk vi har nå, er ikke sikker Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 all had death in their eyes! Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Nå er jeg trøtt. Har vært oppe i hele natt og skrevet på eksamen. Skal leveres straks, bare litt igjen nå. *Gjesp* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg