Kexxy er sexxy! Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Du blokkerte meg Okei. Som din gud beordrer jeg deg å ta tilbake puppekatt-avataren. og hvis jeg nekter? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 og hvis jeg nekter? Da vil ingen av oss snakke mer med deg Vi vil også legge deg til blant de andre ignorerte brukerene, som vi glatt vil overse Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Jeg har min andel uheldige latterkramper selv. Under Schindler's List, i alle "skrekkfilmer" hvor ungdommer dør på "bestialske" måter, dokumentar om jøder og slikt gasset under ww2 etc etc. Skaffa meg mye trøbbel. edit: Særlig siden alle tror jeg mener det og er en ufølsom dritt, yay. Endret 2. februar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 og hvis jeg nekter? blokker vi deg en etter en... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 og hvis jeg nekter? Hei Herjemannen! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Åja, men da kan det være det samme. dere har jo aldri likt meg så. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Herjemannen var søt Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Herjemannen var søt Jupp. Dritkul avatar og Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Åja, men da kan det være det samme.dere har jo aldri likt meg så. Jeg likte deg. Men jeg likte deg BEDRE med katteavataren. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jaja, hade DNFK. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hmi hmi. Så nettopp Raske Menn - The Fast Show. Kanskje litt sent (de har vel holdt på i et år eller noe med samme showet), men det var mer eller mindre fullt i Grieghallen likevel. o_o Epic lulz. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 jaja, hva skjer alle folk som ikke har ignorert meg? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 jaja, hva skjer alle folk som ikke har ignorert meg? Jeg savner avataren din, og skal opp og legge meg. Kattehuset i morgen tidlig. Vi snakkes i morgen, DNFK. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hmi hmi.Så nettopp Raske Menn - The Fast Show. Kanskje litt sent (de har vel holdt på i et år eller noe med samme showet), men det var mer eller mindre fullt i Grieghallen likevel. o_o Epic lulz. har fremdeles til gode og se det showet der jeg... de har vært i arendal 2 ganger nå Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Sleng deg på neste gang, de er faktisk bedre live enn på youtube. Which reminds me, jeg skal se Dagfinn Lyngbø i mars også. 8D Endret 2. februar 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Vi snakkes i morgen, DNFK. Snakkes Becca Sleng deg på neste gang, de er faktisk bedre live enn på youtube. det var planen ja Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Fælt så aktive vi var her Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Fælt så aktive vi var her Og det er negativt eller positivt? Og nei, jeg forstår ikke ironi!! Endret 2. februar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Egentlig er det ganske dødt nå. Derfor tror jeg at jeg ser en episode eller to av The Wire. Endret 2. februar 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Stakk for å rote med Visual C++ siden det er så stille her uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg