j-- Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Okai, egg, bacon, hvitløksbaguetter med urtekremost på, potetsalat, fetaost og soltørkede tomater comming up =3 Og herlig drum and bass fra stueanlegget. Og Killswitch/In Flames i kveld. Hvordan kan dagen på noen som helst slags måte bli bedre? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 OMG, gidd frist. Jeg har potetgull og cola, det er alt. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hvordan kan dagen på noen som helst slags måte bli bedre?Ved å kaste de soltørkede tomatene i søppelet, bytte ut fetaosten, potetsalaten og kremosten med noen ferske tomater og en god mozzarella samt å skifte ut den stressende musikken med noe som harmonerer sjelen. Du kan også med fordel knekke In Flames platene først som sist samt sette noe skikkelig metall på anlegget i kveld. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Alternativt kan du se alle de fucka animasjonsfilmene fra gamle dager - da foreldre trodde at så lenge det var animert, var det for barn. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Våkna med den hodepina i morges. Heldigvis begynner den å gi seg nå. Jaja, koste meg i går iallfall. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Bra du hadde det koselig da Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 våkna sjokkert av å ha sovet 12 timer sammenhengde jeg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Og nå vil du kjøre meg til Orkanger? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 how about nevar ? Skal opp i landet ikke ned til jul Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 ja morn folkens. hatt en litt fakka drøm i natt, men ellers alt bra i dag blire graut hos farmor og farfar ^^ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hvordan kan dagen på noen som helst slags måte bli bedre?Ved å kaste de soltørkede tomatene i søppelet, bytte ut fetaosten, potetsalaten og kremosten med noen ferske tomater og en god mozzarella samt å skifte ut den stressende musikken med noe som harmonerer sjelen. Du kan også med fordel knekke In Flames platene først som sist samt sette noe skikkelig metall på anlegget i kveld. Ut fra mine preferanser så snakker vi en perfekt morgen. Og vi snakker konsert. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Skal man ha en bra frokost må den inkludere hardkokt egg! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 how about nevar ? Skal opp i landet ikke ned til jul Hva med bare Trondhjem? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Fremdeles 3 timer omveg for meg Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Logger ut og stikker og spiser frokost nå. Med hardkokt egg. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Logger ut og stikker og spiser frokost nå. Med hardkokt egg. Personlig fremholder jeg at kokte egg har et "sweet spot" midt mellom hardkokt og bløtkokt, mer presist en plommetemperatur på 71,5 °C i forhold til følgende egg-koketid-kalkulator. Endret 13. desember 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 fargoth 2nd that! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Kan noen flinke "husmødre" hjelpe meg å vaske jakka mi? Er svart, hvit ooog blå. http://boardshop.no/node/15517 Det står på engelsk (endel fremmede ord for meg.. så blir litt vanskelig) - Close Jacket before wash - Machine wash cold (below 30C) With powder detergent. - Use only spray stain remover - Rinse thoroughly - Do not bleach - Tumble dry warm - Do not iron - Do not dry clean - Do not use fabric softener - Periodically replenish water repellent finish with spray water repellent only. Endret 13. desember 2009 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Fremdeles 3 timer omveg for meg Du overlever Du får da Dylan-diskografi Er da bare å zippe den igjen og kaste den i vaskemaskina på under 30 grader, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg