After Dark Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Dere kjenner hverandre? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Mørkt øl er vel det eneste jeg nyter =p Vel, det gjelder nå hovedsaklig Staropramen og Guinness da, samt noe greier fra Wychwood som jeg smakte for noen år siden. Kilkenny har jeg derimot ikke så mye til overs for og NBA er vel egentlig ikke så jævlig mørkt som folk skal ha det til, det er brunt, men det er ikke svart Gi meg et fat med Guinness og jeg er mett resten av uka. Kun via forumhoring og div. andre måter å kommunisere på nettet. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Kan noen komme å bære meg ned? For trøtt til å gå den lange veien.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Datasmurf Smakt Guinness extra cold rett fra tappekranen? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hva faen? Makka Pakka kastet møkk på skjermen min og nekter å vaske opp! Dere aner ikke hva dere går glipp av. http://nrksuper.no/superstore/flashfiles/d...flash/game.html Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 FYYY FAEN å raååt modern warefare 2 skulle være dah ! Kommer til og bli en lang natt Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Sjuke ting barna driver med nå til dags. Spill der målet er å få figurene til å miste buksa, sjukt er det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Typisk, dnb sine sider er nede når jeg for en gangs skyld trenger de.. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Typisk gått ett kvarter og jeg har funnet alle ninkelnonkene. Kjedelig Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Hmm, jeg liker ikke at Makka Pakka sangene er forskjellig fra engelsk til norsk. Norsk: Makka Pakka, Akka Wakka Makka Pakka Tø! Makka Pakka, Appa Yakka Ikka Akka Ååå Hum dum, Agga pang Ing Ang Ååå Makka Pakka, Akka Wakka Makka Pakka Mø! Engelsk: Makka Pakka, Akka Wakka, Mikka Makka moo! Makka Pakka, Appa yakka, Ikka akka, ooo Hum dum, Agga pang, Ing, ang, ooo Makka Pakka, Akka wakka, Mikka Makka moo! Sangene kan forøvrig finnes her og her Endret 13. desember 2009 av Nopros Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 [...] Hørt på maken. Vi er jo langt inne i desember alt. Få dere en kald juleglede snarest! Om Guinness eller Starobrno har noe juleøl, og det er å få kjøpt i Norge, kan jeg vel alltids prøve det, men ellers takk, men nei takk. Er juleøltesting og poker med noe venner på onsdag, så blir nok ikke noe juleøl før den tid. Guinness Red har jo i hvertfall julefargen, selv om det ikke har juleølsmaken Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Samme råd til deg: Guinness extra cold rett fra tappekranen! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Drikk vaskevannet til Makka Pakka! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Drikk Mekkacola. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Samme råd til deg: Guinness extra cold rett fra tappekranen! Er det samme øl'en bare kaldere? Eller er det smaksforskjell og? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Samme greia, men den går to runder rundt i tappekranen og er to grader kaldere enn vanelig guinness når den kommer ut. Smaker mye bedre! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Høres diiigg ut. Skulle ønske man fikk all øl sånn. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Mildt sagt digg ja. Stikker og roter litt med album før jeg leser på sengen. Natta forumfolkens. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Okaj, da skal jeg kjøpe den i stede neste gang. Litt rart at de ikke spør om du vil ha den når du sier "En Guinness" hvis det egentlig er samme øl'et. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg