lockdog Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Haha, fett Dritkult om du søker på jobb og arbeidsgiveren googler deg da Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Dritkult om du søker på jobb og arbeidsgiveren googler deg da Looking Forward Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Oooh, oppdaga noe skummelt med Win7. Kikka på den linken din i stad Nopros, og da dukka en "LiveJasmin" side opp i bakgrunn. Siden ikonene "smelter sammen" på oppgavelinja, så fikk jeg det ikke med meg Kjedelig om en har besøk og folk lukker FF, slik at neste vindu kommer til syne Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Åssen er det med folk i kveld? Har akkurat badet og nå vurderer jeg å lage en kopp te med honning siden jeg drakk kakao før i dag. Fortsatt noen timer til leggetid. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 ja har nå juleferie jeg nå så det blir nok ikke leggetid på ei lita stund her heller i morra skal jeg på kino i oslo med ei veninne. kos Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Og here we go again. Ah blir så sint, får lyst og slå til a: M a r c u s sier: Når saken handla om nerda, og du si ka du veit ka en nerd e osv, og æ si definasjonen og ka en nerd e så jo [c=38] Frøken strøken[/c] sier: æ sa bare at nerder er sånne som ikke har ett bedre liv en å teste ut nye ting med data.. elektiske ting... noe som e fan fakta M a r c u s sier: Ja, men du si at nerda e BARE Sånne ikke motsi dæ sjøl nu [c=38] Frøken strøken[/c] sier: motsi mæ sjøl ? M a r c u s sier: Ja, først si du en ting, så en anna ting [c=38] Frøken strøken[/c] sier: æ sier det samme som jeg sa ista M a r c u s sier: vell en nerd er jo en som kan mer om ett tema eller flere så om en person kan veldig mye om fotball er han en ifølge deg som ikke har noe bedre liv enn også blabla [c=38] Frøken strøken[/c] sier: men gjør som deg... bare gjør det litt omvendt.. for hvis du lester alt du har skreve.. så har du drete dæ så fitte.... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Sjekke her da.... Ooh: c=38] Frøken strøken[/c] sier: Å fett dæ.. nu har du fått alex fette irritert på dæ også.. han sier fan det samme som meg... å syntes du er et forbanna kuk hode.. M a r c u s sier: ja, ka så ? Vi e i en diskusjon, drit vell i om andre blir irritert da. Folk får synes hva de vil mot meg [c=38] Frøken strøken[/c] sier: ja det får de... helt til de fan klikker mongo på deg.. å snakker med deg selv... å alex e en fette spessiel persjon.. du kommer fan ikke til å snakk igjen når han e ferdig ! M a r c u s sier: javell, så får de klikke ? Vi har ytringsfrihet kjære deg [c=38] Frøken strøken[/c] sier: ka fan e det ? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Åssen er det med folk i kveld? Har akkurat badet og nå vurderer jeg å lage en kopp te med honning siden jeg drakk kakao før i dag. Fortsatt noen timer til leggetid. Jeg har saltstenger og Pepsi Max og er på en avtagende rus. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 lool så dettE: M a r c u s sier: Æ kødda ikke , æe dønn seriøs [c=38] Frøken strøken[/c] sier: nokk med at du sier 1 liten ting til.. å da skjer det noe du kommer til å nagre. på.. spør tob ; D Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 lool så dettE: M a r c u s sier: Æ kødda ikke , æe dønn seriøs [c=38] Frøken strøken[/c] sier: nokk med at du sier 1 liten ting til.. å da skjer det noe du kommer til å nagre. på.. spør tob ; D Do it Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Det at hun faktisk kaller seg frøken strøken sier jo sitt. Peace out. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg gir dere ett opdrag, ringe meg og si noe søtt. Dere vil bli belønnet, på en eller annen måte. Legger ut nr senere Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) wat Endret 12. desember 2009 av Mr.Graves Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Det at hun faktisk kaller seg frøken strøken sier jo sitt. Peace out. sant men nå skal hu nsende folk. Dennek karen på nettby til å banke meg driver med kampsort og slikt. sotte inne flere ganger osv! Og driver med ninjafekting osv. Endret 12. desember 2009 av WheelMan trenger ikke henge ut folk Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 wat haha det oppsummerte det ganske godt Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 japp men vedkommende har vist drept personer også xD Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Ikke nødvendig å henge ut folk osv her. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Ikke nødvendig å henge ut folk osv her. Jo, henne så.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 trudde den "WTF" var sikta til det nopros sa med at noen skal ringe han for litt kos jeg da Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 trudde den "WTF" var sikta til det nopros sa med at noen skal ringe han for litt kos jeg da Gleder meg allerede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg