Skjelvgråt Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 dette irriterer meg jævlig, tatt ut fra en msn samtale, et par sek gammel: Vi snakker altså om, eller hu sier at og være nerd er dårlig som dere ser. jo det e det de ødelægg livan sine forran pc'en å spill generelt.. M a r c u s sier: Nja, uten oss nerda hadde ikke du hatt en pc og sitt på nu, ikke hatt en tv, kke hatt en film, ikke hatt en bil og sitt i, osv [c=38] Frøken strøken[/c] sier: å nerder kan alt.. er ialle fall det de tror tru mæ.. du trenger ikke en nerd for det ; ) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Du kan fortelle frøkna at en nerd hovedsaklig er en person som kan mye om ett eller flere tema. Kan du mye om make-up og mote, er du like mye nerd som en som kan skremmende mye om fotball (Pondus) eller en som kan mye om f.eks. norrønt språk eller en svunnen æra. Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Noen som husker hva disse gamle spillkontrollene het? Husker jeg hadde en oransje spillkontroll inkludert 99 spill på. Edit: Tror det var slik man bare plugget i TV-en og spilte rett fra den. Endret 12. desember 2009 av Bartin Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Gjorde deT:P *nei ikke egentlig.. sorry.. jeg klarer ikke diskutere om nerder.. de gjør sånn at æ får vondt i hode M a r c u s sier: det er fordi at du ikke har noen holdbare argumenter og nerd har ikke bare med data og gjør [c=38] Frøken strøken[/c] sier: nei.. det er forde nerda e så fette ikke et tema å snakk om M a r c u s sier: nerd hovedsaklig er en person som kan mye om ett eller flere tema. Kan du mye om make-up og mote, er du like mye nerd som en som kan skremmende mye om fotball (Pondus) eller en som kan mye om f.eks. norrønt språk eller en svunnen æra. [c=38] Frøken strøken[/c] sier: åja.. du må være fette nerd inmed at kan så mye om dem ! M a r c u s sier: så ikke si at nerda bare har med pc og spill og gjør ; ) [c=38] Frøken strøken[/c] sier: å æ snaka desverre ikke nerd snakka ** Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Hvorfor prater du med sånne? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Det lurer virkelig jeg også på. vell. "Æ kan ikke mye om sminke.. æ kan ikke mye om bøker, æ kan ikke mye om skola generelt.. æ kan ikke noen ting godt... så æ e ikke nerd" fikk jeg til svar. Så da er jo ikke "hu" nerd. Men hu er blondine også da. Lenke til kommentar
HaraldUrKv94 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Gjorde deT:P *nei ikke egentlig.. sorry.. jeg klarer ikke diskutere om nerder.. de gjør sånn at æ får vondt i hode M a r c u s sier: det er fordi at du ikke har noen holdbare argumenter og nerd har ikke bare med data og gjør [c=38] Frøken strøken[/c] sier: nei.. det er forde nerda e så fette ikke et tema å snakk om M a r c u s sier: nerd hovedsaklig er en person som kan mye om ett eller flere tema. Kan du mye om make-up og mote, er du like mye nerd som en som kan skremmende mye om fotball (Pondus) eller en som kan mye om f.eks. norrønt språk eller en svunnen æra. [c=38] Frøken strøken[/c] sier: åja.. du må være fette nerd inmed at kan så mye om dem ! M a r c u s sier: så ikke si at nerda bare har med pc og spill og gjør ; ) [c=38] Frøken strøken[/c] sier: å æ snaka desverre ikke nerd snakka ** Haha, jeg tror jeg dør på meg. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Gjør verden til et bedre sted. Drep henne. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Hahahha. Hun taper og hun veit det. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Indeed, dette er hva som kom nå: a r c u s sier: Men du har nok ei venninne som kan mer om et tema enn andre, som hest, eller make up eller ka det nu enn sku vær ergo nerd [c=38] Frøken strøken[/c] sier: nei M a r c u s sier: jo ? [c=38] Frøken strøken[/c] sier: æ har bar venna som e like dum som meg ; ) bare * M a r c u s sier: Ja, det skulle ikke forundre meg. Ikke merkelig at du ikke har smarte vnener da [c=38] Frøken strøken[/c] sier: eller.. æ har 3 vænna som e fitte god på skola.. å det e ikke forde de kan så mye.. det er forde de leser så alle kan være flinke til noe.. uten å måtte være nerd M a r c u s sier: jo [c=38] Frøken strøken[/c] sier: e du fette cp eller ? M a r c u s sier: En nerd er jo en som kan mer om ett tema eller flere. [c=38] Frøken strøken[/c] sier: nei c=38] Frøken strøken[/c] sier: taper hva da ? æ e fan ingen nred så er ikke noe å tape M a r c u s sier: Denne diskusjonen [c=38] Frøken strøken[/c] sier: nerd * Endret 12. desember 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Nok en gang, drep henne. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Vell det frister avogtil. Eller og kunne bitchslappa hu gjennom skjermen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) For å ta noe helt annet. Denne gruppa sier alt og oppsummerer de siste 9 åra av livet mitt. *elsk* Endret 12. desember 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 vell vell. Dette er vell slutten hahahahahahahha M a r c u s sier: Vell, du svarte jo blant annet nei på at en nerd er en som kan mer om et eller flere tema [c=38] Frøken strøken[/c] sier: BARE SLUTT Å SNAKK MED MÆ.. du seriøst forvirra meg med nerdinga de.. gå å smitt noen andre !!! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 vell vell. Dette er vell slutten hahahahahahahha M a r c u s sier: Vell, du svarte jo blant annet nei på at en nerd er en som kan mer om et eller flere tema [c=38] Frøken strøken[/c] sier: BARE SLUTT Å SNAKK MED MÆ.. du seriøst forvirra meg med nerdinga de.. gå å smitt noen andre !!! Lol, nå fant hun ut at hun tapte xD Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Legg ut all personlig informasjon om henne på /b/ Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Hva vil skje da ? xD Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Herrejesus, dette er da nok underholdning for hele jula! Takker og bukker! ur welcom! Ta Metal Man først hvis du skal spille Mega Man 2, forresten. Er det nok å kunne mye om noe for å bli kalt nerd? Skal man ikke helst også være litt usosial? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Hehe også tilslutt dette. Deler dette for det er bare dumt M a r c u s sier: En nerd er jo en som kan mer om et tema. Tydeligvis kan jeg godt det med og forvirre deg/vinne over deg i samtaler. Tusen takk tar det som et kompliment [c=38] Frøken strøken[/c] sier: ja gjør det... du må ha en fitt liten hjerne for å komme fram til det ass M a r c u s sier: Større en din da. Siden jeg vant over deg i denne diskusjonen og slikt er jeg den som har liten hjerne når jeg er den som vant? [c=38] Frøken strøken[/c] sier: vant ? .. æ gadd jo ikke lese det du skrev engang forde.. jeg fan ikke bryr meg M a r c u s sier: fordi du ikke forstår det men du er blond [c=38] Frøken strøken[/c] sier: æ gidd ikke lese det.. å du e jo ikke blond nei.. neiida... M a r c u s sier: æ blond ? Æ e den som faktisk kan kom bed holdbare argumenta "ikke "Ahh æ skjønna ikke, gå vekk med nerdinga diass" [c=38] Frøken strøken[/c] sier: ja æ e sånn... greit.. du kan mye om nerder .. forde du er en.. sånn er det.. men fan ikke si at kan så mye om sossa... for det e den delen jeg kan best M a r c u s sier: Hvem snakker om å kunne mye her? Sa bare at nerd er en som kan mer om ett tema eller flere [c=38] Frøken strøken[/c] sier: snakka om å være en fans perfektsjonist ! Endret 12. desember 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Legg ut all personlig informasjon om henne på /b/ Det er nok å dele msn adressa der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg