Sirslask Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg så Kristin på skolen når jeg var 12. Husker jeg var så opphengt i puppene til Kristin, for hun brukte aldri BH under kjortlene sine. Og de var fine og velformede kan man si. Det gjelder bare å finne noe å legge merke til, så klarer man seg. Grunn nok det til å se den filmen, så den i 10ende tror jeg Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg er redd jeg må nøye meg med å lese boka, som har mye teit, gammelt språk, dum overtro og kjedelige, vel, alt og fint få bilder av velformede bryst. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg så Kristin på skolen når jeg var 12. Husker jeg var så opphengt i puppene til Kristin, for hun brukte aldri BH under kjortlene sine. Og de var fine og velformede kan man si. Det gjelder bare å finne noe å legge merke til, så klarer man seg. Filmen eller IRL? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 jeg vant over Nora90 i kabaloppgjør Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Og der har jeg sendt mld til de 12 personene på vennelista mi på FB som jeg ikke ante hvem er og spurt de hvem de er etc Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Vil si det gjelder i alle kjedelige situasjoner. Tenk på noe som du syns er morsomt med en eller annen person i mengden. Bare ikke begynn å le i begravelser så går det greit. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Vil si det gjelder i alle kjedelige situasjoner. Tenk på noe som du syns er morsomt med en eller annen person i mengden. Bare ikke begynn å le i begravelser så går det greit.Den tabben har jeg gjort. :\ Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Vil si det gjelder i alle kjedelige situasjoner. Tenk på noe som du syns er morsomt med en eller annen person i mengden. Bare ikke begynn å le i begravelser så går det greit. Skal understreke at noen personer dessverre ikke klarer å holde seg seriøse og dessverre kommer med slike oppstøt. Jeg er selv mer eller mindre immun mot gråting i begravelser.. men jeg ler ikke rett ved siden av en kiste.. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Den tabben har jeg gjort. :\ Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Wahoo! nå har jeg to nye kontakter på msn :o Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Den tabben har jeg gjort. :\ Hvis det er noen trøst så var det en totalpsykotisk panikk-latter. Det gikk opp for meg I begravelsen at hun var død. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Wahoo!nå har jeg to nye kontakter på msn :o Du deler også ut fappebilder..? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hvis det er noen trøst så var det en totalpsykotisk panikk-latter. Det gikk opp for meg I begravelsen at hun var død. uansett damn... ikke noe som kan styres så lett da... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Wahoo!nå har jeg to nye kontakter på msn :o Grattis :O Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Wahoo!nå har jeg to nye kontakter på msn :o Du deler også ut fappebilder..? Gjør jeg? Quote ifra espen på msn: Espen: men du, jeg vil ikke snakke med deg før du får katten tilbake. "Espen logget av" hrmf. Endret 2. februar 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Sitter å jobber på ett webprosjekt nå. Karen som har designet greia virker jo flink, men han har absolutt ikke tenkt på at det finnes folk som har en oppløsning annerledes enn 1000x1000. >< Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Quote ifra espen på msn:Espen: men du, jeg vil ikke snakke med deg før du får katten tilbake. "Espen logget av" hrmf. logget ikke av Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Du blokkerte meg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Du blokkerte meg Okei. Som din gud beordrer jeg deg å ta tilbake puppekatt-avataren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg