WheelMan Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 *skru på projektor og spille MW2* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg ser Alice i eventyrland Gammel Disney Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Smakte nettop Aass juleøl! Det var nydelig Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Vært i byen på julegavehandel. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Om jeg ikke snuser Mocca, foretrekker jeg Phantom, Thunder eller Elixyr ^^ Sistnevnte med koffein og guarana =p Elixyr er jo bare.. sært. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Smakte nettop Aass juleøl! Det var nydelig Det var det ikke. Det fikk kun 150 av 350 mulige i guttas årlige juleølsmaking. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Smakte nettop Aass juleøl! Det var nydelig underaged same eier ikke smak Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Det var det ikke. Det fikk kun 150 av 350 mulige i guttas årlige juleølsmaking. Skeptisk. Juleølet til Aass har fått uhorvelig med skryt lokalt i år. Både vanlig og premium. edit: To første som poppet opp da jeg søkte: Karakter: 82 / 100 Aass juleøl helt til topps edit2: Jeg har ikke smakt på juleølet enda og aner derfor ikke om slikt stemmer, men siden det er Aass regner jeg med det er ganske spot on. Endret 12. desember 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Ettan funker det, heller det enn Skruf iaf.Men da tar jeg heller General altså, for å være ærlig. Siden det skal være så vanskelig å oppdrive snus som smaker som Hawken. De blir jo utsolgt så himla fort. Noen burde ta hintet og begynne å produsere det for fullt igjen, og ikke bare limited editions hist og her. Personlig koser jeg meg med Mocca, som vanlig *elsk på musebleiene* Det er da mange som gjør det Smurfen. http://www.bnbtobacco.com/moistsnuff.aspx De fleste av merkene der fås i wintergreen, som er den smaken som Hawken har. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Det der er stort sett amerikansk. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 *skru på projektor og spille MW2* Yarr ! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Ettan funker det, heller det enn Skruf iaf.Men da tar jeg heller General altså, for å være ærlig. Siden det skal være så vanskelig å oppdrive snus som smaker som Hawken. De blir jo utsolgt så himla fort. Noen burde ta hintet og begynne å produsere det for fullt igjen, og ikke bare limited editions hist og her. Personlig koser jeg meg med Mocca, som vanlig *elsk på musebleiene* Det er da mange som gjør det Smurfen. http://www.bnbtobacco.com/moistsnuff.aspx De fleste av merkene der fås i wintergreen, som er den smaken som Hawken har. Joda, men det blir liksom aldri helt det samme Om jeg ikke snuser Mocca, foretrekker jeg Phantom, Thunder eller Elixyr ^^ Sistnevnte med koffein og guarana =p Elixyr er jo bare.. sært. Nesj da, funker fint. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Se filmen hos Youtube *skryte skryte skryte* Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Pokémon er djevelens verk! http://screwattack.com/videos/POKEMON-IS-A...-DEVIL-OLOLOLOL Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg så den i går, kjempeartig! Dog hørte om dette for noen år siden av vår gode jehovas vitner som bodde i nærheten. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Se filmen hos Youtube *skryte skryte skryte* Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Pokémon er djevelens verk! http://screwattack.com/videos/POKEMON-IS-A...-DEVIL-OLOLOLOL haha Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Se filmen hos Youtube *skryte skryte skryte* *skryte av broren min* Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Fytte Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Gah, jeg vil også være nerd og være med på et eventyr og få den vakreste dama av alle ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg