Herr Brun Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Red bull meg her og red bull meg der Skal ut og øvelseskjøre i ettermiddag. Oppkjøring etter jul, woohoo. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 mMmm ... Frokost Sjokoladekjeks og laktosefri melk, nammis =D Og ingenting bedre enn å våkne til nyheten om at ja, det blir Storåsfestival 2010 og ja, Gåte spiller igjen Og Lillasyster og 22 :D Så får jeg bare se om Jon Olav Nilsen & Gjengen har noe annet å høre på enn den utrolig plagsomme og skremmende fengende Valiumsvalsen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 God morgen forumtøser Sitter her å spiller FM! skjer ellers ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 mMmm ... Frokost Sjokoladekjeks og laktosefri melk, nammis =D Og ingenting bedre enn å våkne til nyheten om at ja, det blir Storåsfestival 2010 Usikker om jeg skal ivei denne gangen, sånn som det står nå,blir det et nei. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Nå skal jeg ut og skru på bilen. Elendige EU-kontroll Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 God morgen folkens! Party eller nerd i kveld? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 For min del var det party i går, men gidder ikke være nerd i kveld så jeg tar heller å rister liv i noen kamerater så stikker vi på kino og eter på peppes. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Var konsert og nach for min del i går, så det er ikke veldig viktig å få gjort noe i dag. Tror faktisk jeg blir hjemme i dag. Har ikke råd til pils heller. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 mMmm ... Frokost Sjokoladekjeks og laktosefri melk, nammis =D Og ingenting bedre enn å våkne til nyheten om at ja, det blir Storåsfestival 2010 Usikker om jeg skal ivei denne gangen, sånn som det står nå,blir det et nei. Du mener du trenger noe mer enn det faktum at Sveinung leder alt igjen? Og for å gjøre det bedre kommer Gåte igjen Og 22 blir awesome! Og om du fortsatt ikke er overbevist ... Jeg skal ha et bedre telt i år da, stort ett, ikke blomstrete. Og ikke ha camp rett ved gangveien. Samt ha med sov i ro OG hørselsvern Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Tok den ut i går. 'Laxin med fruen i dag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg tenkte å lage varme drinker i dag etter frokost nå. Basert på melk og / eller egg. Få tida til å gå til jeg drar hjem Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg skal ha et bedre telt i år da, stort ett, ikke blomstrete. Og ikke ha camp rett ved gangveien. Samt ha med sov i ro OG hørselsvern Hører rykter at det blir kun en todagers iår. Jeg må ha et real bra band(som jeg ikke har sett før) Var dama der Oda? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Blir fredag og lørdag, men jeg orker ikke dra hjem mellom. Ha ha, nei. Det er den finske bartenderen på Familien =D Hu har snær gøy navn =D "Elexa Kaisu Poropudas" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Finner er bra. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Hu der var i alle fall bra.å Gleder meg til jeg blir gammel nok til å gå på familien Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Du kan øve deg med å stille deg i en kø i 2 timer. Deretter stå(ikke sitte) inne i et lokal og høre på musikk. Endret 12. desember 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Det er bare fordi du kommer sent, Daniel-pus. Kommer du før elleve, går det helt greit, og så lenge det er den første uka etter den 15., har jeg råd til det også. Ellers kommer jeg nå inn uansett. Hadde jeg dratt oftere, hadde jeg kjøpt sånn gøy stamkundekort-sak, og sluppet unna kø, inngangspenger etc. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Stefaren min så at jeg var fra meg av nikotinsug, så han ga meg julegaven på forskudd. Et tårn Ettan Endret 12. desember 2009 av Olum Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Ikke bra, ikke bra. Endret 12. desember 2009 av Herr Brun Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Blir fredag og lørdag, men jeg orker ikke dra hjem mellom. Ha ha, nei. Det er den finske bartenderen på Familien =D Hu har snær gøy navn =D "Elexa Kaisu Poropudas" Jeg foretrekker nå: Audhild Greogiusdottir Rotevatn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg