Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

yo, wheelman. jeg vasr i en bombenbunker på tøyen. det bruekes som kosnertlokaleaw nå som det ikke er krig. Føltye meg ganske4 ekslusiv da datarockm sto på en meter høy scene uten gjerde rofran. for å komme fram til scena måtte de gåm gjennom publiukum. VAr litt av en opllevels.e

Lenke til kommentar
da ergf jeg hjrmee fra dATAROICK.JKONSERTEN. var så sjukt fett. på øya soilte de for 20.p000, og nå spile de for bARE 200 I EN LITEN BOMBEBIUNKER!!

yo, wheelman. jeg vasr i en bombenbunker på tøyen. det bruekes som kosnertlokaleaw nå som det ikke er krig. Føltye meg ganske4 ekslusiv da datarockm sto på en meter høy scene uten gjerde rofran. for å komme fram til scena måtte de gåm gjennom publiukum. VAr litt av en opllevels.e

NEIhei abosluttn ikke ;P

FDaen nå tror jeg aatrn jeg bøer gå og legge meg. godntatt foerumfolk. der veit jeg welsker derte over alel andre foriumfolk i vnerden :D

lol

Lenke til kommentar

Nice.

------

I dag var det tungt å stå opp. Tok et par sovepiller i går kveld. Det er ikke alltid lurt når man MÅ stå opp litt tidlig. Klarte det bra, men det var tungt som faen. I dag blir det å ta buss et par timer for å levere julegaver. Heldigvis har jeg laptopen og filmer så jeg slipper å kjede meg FOR mye.

Lenke til kommentar

God morgen! Akkurat stått opp selv jeg. Vurderer å gå ut i bilen og hente meg en RedBull, men det er sikkert usannsynlig kaldt ute, så det får holde med et glass saft. Jobb om fire timer da, med rennende nese, stygg hoste og dårlig rygg, det kan bli moro.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...