Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"If a god of love and life ever did exist, he is long since dead now. And someone, something, rules in his place."
Whe - Desolate , om jeg ikke tar feil?
Fullstendig feil. The Masque of the red death, filmen basert på Edgar Allen Poes novelle med samme navn, pluss en annen novelle som jeg ikke husker i farten. Brukt i bl.a. Theatre of Tragedy - And when he Falleth.
Lenke til kommentar
Fullstendig feil. The Masque of the red death, filmen basert på Edgar Allen Poes novelle med samme navn, pluss en annen novelle som jeg ikke husker i farten. Brukt i bl.a. Theatre of Tragedy - And when he Falleth.

Okay, jeg feiler igjen *snike seg tilbake til sin hemlige grotte*

Lenke til kommentar
Feite faen, Bokklubben, jeg elsker deg!

Nå som jeg har fått den tolvhundre sider lange mursteinen ved navn The Black Jewels Trilogy tror jeg den ekle Kristin Lavransdatter må se både langt og hardt etter min oppmerksomhet.

Åh. Kristin. Jeg har ett minne om forestillingen Kristin Lavransdatter, og det var det samlede og høylytte nei-ropet fra klassen da læreren seriøst lurte på om vi ville se den tre timer lange teaterforestillingen.

Lenke til kommentar

Jeg så Kristin på skolen når jeg var 12. Husker jeg var så opphengt i puppene til Kristin, for hun brukte aldri BH under kjortlene sine. Og de var fine og velformede kan man si. Det gjelder bare å finne noe å legge merke til, så klarer man seg.

Det blir som når Eddie Murphy beskriver å gå i kirka som barn. Hans familie dro han med opptil flere ganger i uka. Så det var ingen poeng å hate det, heller finne ting å legge merke til. Og det han la merke til var at folk BANNET. Og snakket dritt om hverandre. Så etterhvert gledet han seg bare til kirkebesøkene og alle de gærne folka som kom hver gang.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...