saladin waits for alice Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Tror jeg begynner å se på filmen Pulp Fiction nå jeg ^^ Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Usj... Sitter og ser x-factor sammen med søstra mi. Fikk nesten vondt inni meg av Chand sin versjon av Hungry Heart... Liker ikke fyren... Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Tror jeg begynner å se på filmen Pulp Fiction nå jeg ^^ Ikke dumt, kanskje gjøre det samme selv? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg også? Eller nei, har nylig sett den. Noen som er interessert i å prate på MSN? Jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Tror jeg begynner å se på filmen Pulp Fiction nå jeg ^^ Gjør det. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg også? Eller nei, har nylig sett den. Noen som er interessert i å prate på MSN? Jeg kjeder meg. Kommer ann på, holder du samtaler igang eller er det slik: Hei! Hellu Skjer? blabla Derda? Blabla Stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiillle! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Så mens will smith er her. Kan vi ikke få han med i en film eller noe, er så lei av de norske skuespillerene her. Smith drar jo uansett ikke før i morgen tror jeg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Så mens will smith er her. Kan vi ikke få han med i en film eller noe, er så lei av de norske skuespillerene her. Smith drar jo uansett ikke før i morgen tror jeg. Alternativet er vel heller å ikke se på kjipe kommersielle norske filmer. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Norsk film er en egen sjanger, skal ikke ha inn noe Smith her... Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Wyclef<3 Til og med Jagland står å digger! Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 IKKE SE PÅ NRK1 NÅ! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 IKKE SE PÅ NRK1 NÅ! Tooooo laate! Lenke til kommentar
Minus Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg også? Eller nei, har nylig sett den. Noen som er interessert i å prate på MSN? Jeg kjeder meg. Kommer ann på, holder du samtaler igang eller er det slik: Hei! Hellu Skjer? blabla Derda? Blabla Stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiillle! Er du jente: Meg: Ta på cam da Du: Neeeee Meg: Jo, gjør det, skal jeg sende deg et kontantkort Du: Okei, hihihihih Om du er gutt: Du: Hei Meg: Neida, hater slike samtaler selv jeg. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Skeptisk. PM meg hvis du vil ha noen å snakke med ^^ (edit: For å gi msnopplegget ) Endret 11. desember 2009 av Natrich Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Vi bygge en religion Vi bygge den større Vi utvide korridoran Og legg tel fleire kjørefelt Vi bygge en religion En begrensa versjon Vi akseptere nu innringera Førr dissa smykke-nøkkelringan Å motstå det e nytteløst Det e nytteløst å motstå det Sigaretten hannes brenne Men han ser aldri ut til å kakke den Han børste puddeln sin Han leve komfortabel ørn Du kan møte på hannes åsted Men du burde ta med kontanta Nu e hatten hannes bak-fram Han kan vise dæ tatoveringen hannes Han e i musikkbransjen Han kalle dæ "FYR!" Nu i dag e i mårra Og i mårra e i dag Og gårdagen flette seg inn og ut Og de bløte kvite stripen Som flyet etterlate seg Flyte rett foran Den svinnende månen Han håndtere pengan Han servere maten Han kjenne tel festen din Han kalle dæ "FYR!" Trur du nu på Det eine store tegnet Det dobbeltbreie gjenskinnet På støvelhælen av din glanstid Det telle ikkje om du e tynn Det telle ikkje om du e feit Du kan kle deg ut som en sultan I din løkhode-hatt Vi bygge en religion Vi lage et merke Vi e di einaste du kan snu til Når slottan dine blir til sand Ta en bit av detta eplet Herr Korporate Hendelser Ta en spasertur gjennom jungelen Av pappskur og telt Nån folk drekk Pepsi Nån folk drekk Cola Den sprøe mårra-DJ'en Sei at demokrati e en spøk Han sei trur du nu på Den ene store sangen Han akseptere nu innringera Som vil like å synge med Han sei, trur du nu på Den ene sanne kanten Ved å feste sikkerhetsbeltan Og gå mot kanten Han håndtere pengan Han servere mat Han akseptere nu innringera Han kalle mæ "FYR!" Trur du nu på Det eine store tegnet Det dobbeltbreie gjenskinnet På støvelhælen av din glanstid Det e intet grunnlag i å spørre etter retninga Vess du nånsinne miste ditt sinn Vi e bak dæ Vi e bak dæ Og la oss vennligst påminne dæ Vi kan sende en bil førr å finne dæ Vess du nånsinne miste veien din Vi bygge en religion. Vi bygge den større. Vi bygge. En religion. En begrensa. Versjon. Vi akseptere nu innringera... Førr dissa vakre... Smykke-nøkkelringan... Konge. Så jævlig konge. Ifra hvilken sang folks? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Men han fyren som var nettopp var awesome! Selv kongefamilien, bortsett fra kongen og dronningen som sikkert sover nå hoppet og danset! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hvilken sang var det? (Den siste om han sang flere). Snakker om den Wyclef Jean sang selvsagt. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Haha artig å se Jageland vifte kokett med armen opp og ned i takt med musikken... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Japp! Er det i morgen will smith og co drar hjem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg