Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

http://sjurvaage.com/bilda/turomr%e5de_merket.png

Dra ut til huset til bestemor, ha det som base, låne båten til naboen og dra ut til skjærgården og øyene der ute for å fiske eller bare chille i solsteika, eller kjøre innover i fjorden, ta av en gammel vei og kjøre inn i en dal, parkere nederst, gå opp på et fjell, inn gjennom slangegrotten (finnes ikke slanger der riktignok, det har det aldri gjort, ikke en stålorm engang), videre opp, innover i fjellet, plukke markjordbær og blåbær (om det er rett sesong that is), ta av ved en gammel bekk, se frosker sprette omkring, komme frem til hytta en halv kilometer senere og bare lufte ut, puste ut, fyre opp noe snurring og gå og fiske ...

*drømme*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jobbe med album som i at du organiserer de, eller at du spiller inn? Ja, film er ikke dumt, men akkurat nå sliter jeg litt med den berømte kjærlighetssorgen, og teppet har minner. Herregud, nå høres jeg ut som den sippejenta, skjerpings! Flink du, som klarer å rydde og kaste. Jeg får bare til den første delen. Alt som burde kastes har jeg muligens bruk for senere.

Fotoalbum. Er ca. to år på etterskudd. Må se til å henge i. "Ta en slurk Red Bull". Bare ta å pælm vekk teppet hvis det er noe problem. ;) Når det gjelder ydding og kasting begrenset det seg til søppel så det var ikke en enorm bragd, men godt å få sånt ut. Når jeg ser meg rundt her oppe så er det mere ting som kan gjøres.

Lenke til kommentar
RedBull ! :love:

Tenkte på deg og Redbull i dag, men Redbull var ikke kjøleskapet på butikken så jeg tok en Burn istedet :)

:blush:

Sånn er det overalt, ingen har mer RedBull igjen, men alle har overdose med Burn i hyllene :p

Selv har jeg måttet stoppe opp og drikke fordi jeg nesten gikk helt tom for cash, har ikke penger igjen etter redbull avhengiheten :(

Egentlig når jeg tenker meg om burde jeg ta en prat med RedBull for mitt lille spam oppdrag her på forumet. Ingen som likte redbull før men hører støtt og stadig at det er flere familiemedlemmer her :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...