Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja da skal jeg bare overføre bruks filene mine til en ekstern HDD så er det formatere og innstalere W7 Pro 64bit.

Når du ikke har vært på PC'n på godt over en uke og du setter deg godt tilbake i stolen mens du venter at windows skal loade, og du blir møtt av at det fine bakgrunds bilde du brukte flere uker og år på og finne er borte og det står activate now spam over alt så blir man litt lei seg.. Og så begynner du og laste over filer...men vent PC'n skrur seg jo av hvert 10minutt til du har aktivert WAHA !

Neste gang jeg prater har jeg nytt OS, adjø for denne gang hadde noen fine dager blant denne 90 dagers lange turen, adjø :)

W7_GOODBYE.bmp

Lenke til kommentar
Pepperkaker er skikkelig godt, skulle gjerne spist selv, men nå er jeg aaaaltfor mett etter å ha spist taco. Hva skal jeg finne på i kveld? Er forkjøla, har vondt i ryggen og er slapp. :(

Skal ha taco i kveld. Har hatt biff og red bull til frokost i dag. Skal neppe gjøre noe annet enn å kansje ta et skumbad samt jobbe med album. Har ryddet og kastet litt nå nettopp.

Du kan jo benke deg foran tven og se film inntullet i et pledd. Jeg pleier å drikke te med honning ganske regelmessig når jeg er forkjølet. Du burde foresten ikke snakke for høyt om forkjølelse i denne tråden ellers begynner noen å gnåle om svineinnfluensa... :roll:

Lenke til kommentar
Pepperkaker er skikkelig godt, skulle gjerne spist selv, men nå er jeg aaaaltfor mett etter å ha spist taco. Hva skal jeg finne på i kveld? Er forkjøla, har vondt i ryggen og er slapp. :(

Skal ha taco i kveld. Har hatt biff og red bull til frokost i dag. Skal neppe gjøre noe annet enn å kansje ta et skumbad samt jobbe med album. Har ryddet og kastet litt nå nettopp.

Du kan jo benke deg foran tven og se film inntullet i et pledd. Jeg pleier å drikke te med honning ganske regelmessig når jeg er forkjølet. Du burde foresten ikke snakke for høyt om forkjølelse i denne tråden ellers begynner noen å gnåle om svineinnfluensa... :roll:

Jobbe med album som i at du organiserer de, eller at du spiller inn? Ja, film er ikke dumt, men akkurat nå sliter jeg litt med den berømte kjærlighetssorgen, og teppet har minner. Herregud, nå høres jeg ut som den sippejenta, skjerpings! Flink du, som klarer å rydde og kaste. Jeg får bare til den første delen. Alt som burde kastes har jeg muligens bruk for senere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...