Smågal Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Har hørt det samme. Men de har vel sagt det i flere år på rad nå, uten å ha gjort noe ut av det. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 7 ja, riktig det. Jævlig følelse med 8 altså.. Arrrr.... fikk 6 på første forsøk jeg, og jeg har lese/konsentrasjons/lære vansker Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Plutselig ble det utrolig grått og trist ute. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Burde vel egentlig kjøpe julegaver i helgen jeg også. Er bare det at jeg virkelig ikke klarer Oslo Sentrum på en lørdag i desember. Venter heller til tirsdag. Får stipend da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 http://www.storm.no/nyheter/her-ser-du-stj...ne-3056706.html Sweet, håper det klarner opp på Orkanger natt til mandag ... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 helg, så en ganske bra uke. Så juleferie! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Eksklusiv Datarock-konsert i kveld. Gleder meg som faen Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Pepperkaker True love! Lenke til kommentar
Minus Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Pepperkaker er skikkelig godt, skulle gjerne spist selv, men nå er jeg aaaaltfor mett etter å ha spist taco. Hva skal jeg finne på i kveld? Er forkjøla, har vondt i ryggen og er slapp. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 hvis du er slækk ,slækk'n Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Ja da skal jeg bare overføre bruks filene mine til en ekstern HDD så er det formatere og innstalere W7 Pro 64bit. Når du ikke har vært på PC'n på godt over en uke og du setter deg godt tilbake i stolen mens du venter at windows skal loade, og du blir møtt av at det fine bakgrunds bilde du brukte flere uker og år på og finne er borte og det står activate now spam over alt så blir man litt lei seg.. Og så begynner du og laste over filer...men vent PC'n skrur seg jo av hvert 10minutt til du har aktivert WAHA ! Neste gang jeg prater har jeg nytt OS, adjø for denne gang hadde noen fine dager blant denne 90 dagers lange turen, adjø W7_GOODBYE.bmp Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Pepperkaker er skikkelig godt, skulle gjerne spist selv, men nå er jeg aaaaltfor mett etter å ha spist taco. Hva skal jeg finne på i kveld? Er forkjøla, har vondt i ryggen og er slapp. Skal ha taco i kveld. Har hatt biff og red bull til frokost i dag. Skal neppe gjøre noe annet enn å kansje ta et skumbad samt jobbe med album. Har ryddet og kastet litt nå nettopp. Du kan jo benke deg foran tven og se film inntullet i et pledd. Jeg pleier å drikke te med honning ganske regelmessig når jeg er forkjølet. Du burde foresten ikke snakke for høyt om forkjølelse i denne tråden ellers begynner noen å gnåle om svineinnfluensa... Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 jeg skal benke meg på benkpressen snart Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Lykke til, trenning eller maksing i dag? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 hvor mye tar du, tror du? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Pepperkaker er skikkelig godt, skulle gjerne spist selv, men nå er jeg aaaaltfor mett etter å ha spist taco. Hva skal jeg finne på i kveld? Er forkjøla, har vondt i ryggen og er slapp. Skal ha taco i kveld. Har hatt biff og red bull til frokost i dag. Skal neppe gjøre noe annet enn å kansje ta et skumbad samt jobbe med album. Har ryddet og kastet litt nå nettopp. Du kan jo benke deg foran tven og se film inntullet i et pledd. Jeg pleier å drikke te med honning ganske regelmessig når jeg er forkjølet. Du burde foresten ikke snakke for høyt om forkjølelse i denne tråden ellers begynner noen å gnåle om svineinnfluensa... Jobbe med album som i at du organiserer de, eller at du spiller inn? Ja, film er ikke dumt, men akkurat nå sliter jeg litt med den berømte kjærlighetssorgen, og teppet har minner. Herregud, nå høres jeg ut som den sippejenta, skjerpings! Flink du, som klarer å rydde og kaste. Jeg får bare til den første delen. Alt som burde kastes har jeg muligens bruk for senere. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Uff, travel helg. I dag er det besøk av veninner og passe på småsøsken. I morgen gavehandling og besøk av familie. Søndag må jeg være med familiemedlemer, må også gjøre ferdig to engelskhistorier. Og jeg som skulle se Schindler's List i helgen, jaja. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Stepmania på 46-tommers flatskjerm med et fett stereoanlegg er utrolig dritmoro. Dance the night away! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg