After Dark Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Det sosiale er en selvfølge. Hvordan skal noen kunne spille bowling eller biljard alene... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Biljard og bowling er ikke gøy kun fordi selve aktiviteten er gøy, men det er også veldig sosialt. Gøy + sosialt = Awesome Biljard er jo awesome. Bowling er utrolig smertefullt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Dersom du blir truffet av en bowlingkule eller slipper den på foten er nok bowling smertefullt. Eller var det noe anet du tenkte på? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Små hull kan jo være et problem? *giggle* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Små hull kan jo være et problem? *giggle* Det er et problem, spesielt når det er like lite som ditt Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Dersom du blir truffet av en bowlingkule eller slipper den på foten er nok bowling smertefullt. Eller var det noe anet du tenkte på? Det er smertefullt om du har trent på deg senebetennelse i underarmene du aldri blir kvitt også. Jævlig smertefullt faktisk. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Det kan du si om mye annet også. Å kaste dart feks. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Biljard og bowling er ikke gøy kun fordi selve aktiviteten er gøy, men det er også veldig sosialt. Gøy + sosialt = Awesome Biljard er jo awesome. Bowling er utrolig smertefullt. ikke kom her å si du ikke hadde det gøy på forumtreffet i Drammen! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Det kan du si om mye annet også. Å kaste dart feks. Mtp at senebetennelser acter up når noe tungt løftes på samme måte som da betennelsen originalt ble til, nei. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Edit: Lars: Skjønner ikke hvordan man klarer å holde track på hva som er sett/ikke sett av serier uten, og hvordan man veit når neste episode kommer..Man har det i hodet? Endelig ferdi å registrere serier tror jeg. Det tok litt tid. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Det kan du si om mye annet også. Å kaste dart feks. Mtp at senebetennelser acter up når noe tungt løftes på samme måte som da betennelsen originalt ble til, nei. Har du forsøkt å kaste dart med smerter i arm og/eller håndledd? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Latterlig. 8 feil på teoriprøven(bil). Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Smågal: 7 som er grensa for bestått? Kjipern. Jeg hadde 2 feil på første forsøk. Og det var etter en 10 timers lang nattevakt, som var første nattevakt den perioden. I pwn. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 7 ja, riktig det. Jævlig følelse med 8 altså.. Arrrr.... Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Ahh! Herlig med helg, skal bare chille i helgen, kjøpe noe julepresanger etc Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Har du forsøkt å kaste dart med smerter i arm og/eller håndledd? "smerter" er ikke det samme som senebetennelse. Jeg prata om senebetennelse. Du sa det likegjerne kunne være darts. Det stemmer ikke. I WIN! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Har du forsøkt å kaste dart med smerter i arm og/eller håndledd? "smerter" er ikke det samme som senebetennelse. Jeg prata om senebetennelse. Du sa det likegjerne kunne være darts. Det stemmer ikke. I WIN! Nå har jeg ikke prøvd å kaste dart med senebetennelse, men kjenner folk som har prøvd med forskjellige smerter og det er visst ikke behagelig. Ahh! Herlig med helg, skal bare chille i helgen, kjøpe noe julepresanger etc Skal stort sett det samme. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Nå har jeg ikke prøvd å kaste dart med senebetennelse Det har jeg og merket ikke noe til det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg savner Storåsfestivalen Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 7 ja, riktig det. Jævlig følelse med 8 altså.. Arrrr.... SPØRSMÅL! har hørt de skal sette ned grensen til 5, noen som vet hvor vidt det stemmer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg