Herr Brun Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Næh. Like greit. Skole er oppskrytt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Mornings. Skal ikke noe spseielt i dag bortsett fra å dra på tacomiddag senere. I går hadde jeg kun kjøttsausen og spagettien på kvelden så nå kan jeg ha biff som frokost. Blir en liten avveksling fra burger som jeg har hatt så mye i det siste. Sitter og drikker Red Bull nå og ser ut på utsikten og det ser ganske fint ut her, men skulle ønske at snøen kunne komme. Men iallefall er leiligheten julepyntet. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Slimda, der ser man hvor mange som skriver feil Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 skjer a troll ? Kler på meg, rydder kåken etter gårsdagens sammenkomst, spiser frokost, msn-er og gjør meg klar til å harryshoppe på Svinesund. Multitasking, bitches! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jonas! joine bowling i særp etterpå? Vi er 6 stk allerede Sefa/førtito Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Men jeg skal jo vente til jeg gifter meg da. Så den saken er grei. *le hysterisk* *tørke rofltårer* Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Slimda, der ser man hvor mange som skriver feil Jeg forventer en korreksjon av din signatur før dagen er omme. *stirre* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jonas! joine bowling i særp etterpå? Vi er 6 stk allerede Sefa/førtito Haha, når? Burde egentlig si nei, for har litt for mye annet som må gjøres, men kanskje.. Bah, temptations! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Ca klokka halv 5 er vi der Robin/Probin er med og Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 skjer a troll ? Akkurat laga meg konto på myepisodes og holder på å registrere serier. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Okå, får se det ann. Mulig jeg og to kompiser kommer nedom. Planla å bowle i går kveld, men ting stengte Edit: Lars: Skjønner ikke hvordan man klarer å holde track på hva som er sett/ikke sett av serier uten, og hvordan man veit når neste episode kommer.. Endret 11. desember 2009 av clvñ Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Aha Vi blir nok der et par timer, så dere ser oss sikkert 2 kompiser = Marius & Kristian? ^^, Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Aha Vi blir nok der et par timer, så dere ser oss sikkert 2 kompiser = Marius & Kristian? ^^, Hmm, tre kompiser muligens. Kristian, Espen og Marius isåfall. Men får se, alt avhenger av at vi blir fort ferdig med det vi driver med. *rydde videre* Lenke til kommentar
Minus Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 God ettermiddag! Ryggen er blitt minimalt bedre, og nesa er blitt mer rennende. Gleder meg virkelig til fest i morgen. Har du drukket RedBull i dag, Glimti? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Haha, ok Snakkes kanskje da Nå er det bare 1 time og 45 min til vi kan dra herfra. win Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Bowling er gøy ja. Spilte det ofte før i tiden. Liker egentlig biljard vel så godt. Har du drukket RedBull i dag, Glimti? Les det forrige innlegget mitt. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Biljard og bowling er ikke gøy kun fordi selve aktiviteten er gøy, men det er også veldig sosialt. Gøy + sosialt = Awesome Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Biljard og bowling er ikke gøy kun fordi selve aktiviteten er gøy, men det er også veldig sosialt. Gøy + sosialt = Awesome Hadde det ikke vært for at jeg har planer i kveld kunne jeg nesten vurdert å ta turen nedover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg