Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mornings. :D

Skal ikke noe spseielt i dag bortsett fra å dra på tacomiddag senere. I går hadde jeg kun kjøttsausen og spagettien på kvelden så nå kan jeg ha biff som frokost. Blir en liten avveksling fra burger som jeg har hatt så mye i det siste. Sitter og drikker Red Bull nå og ser ut på utsikten og det ser ganske fint ut her, men skulle ønske at snøen kunne komme. Men iallefall er leiligheten julepyntet. :xmas:

Lenke til kommentar

Okå, får se det ann. Mulig jeg og to kompiser kommer nedom. Planla å bowle i går kveld, men ting stengte :p

Edit: Lars: Skjønner ikke hvordan man klarer å holde track på hva som er sett/ikke sett av serier uten, og hvordan man veit når neste episode kommer..

Endret av clvñ
Lenke til kommentar
Aha :p Vi blir nok der et par timer, så dere ser oss sikkert :D

2 kompiser = Marius & Kristian? ^^,

Hmm, tre kompiser muligens. Kristian, Espen og Marius isåfall. Men får se, alt avhenger av at vi blir fort ferdig med det vi driver med. *rydde videre*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Biljard og bowling er ikke gøy kun fordi selve aktiviteten er gøy, men det er også veldig sosialt. Gøy + sosialt = Awesome :D

Hadde det ikke vært for at jeg har planer i kveld kunne jeg nesten vurdert å ta turen nedover :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...