Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva fikk du berniy? :)

Jeg fikk En orginal Fjell Anorakk med Pels inne hetten (Skal på skikkelig fjelltur i Juleferien), Assasins Creed 2, Penger og Et kort fra slektninger i Australia, hvor de inviterte meg til en tur til Australia i Påsken :dribble:

Endret av berniy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Problemet er at jeg ikke liker snus og jeg synes snusleppe ser evig stygt ut.

Samtidig som jeg til den grad det lar seg gjøre ikke vil være avhengig av noe jeg i utgangspunktet ikke trenger. Det er penger å spare ffs!

Lenke til kommentar
Berniy, jeg misunner deg :)

Ah, nå fikk jeg selv lyst til å gå på tur i fjellet, skal ha en ukes tid i fjella på Beitostølen til neste sommer. Men det er lenge til :(

Det er der jeg har Hytte^^ Skal selv gå fra beitstølen og gå fra hytte til hytte i Jotunheimen. Håper på Blå Svix føre, ikke "Søple snø" som gir dårlig føre, i fjor måtte jeg sette feller under skiene for og komme opp selv små bakker.

Men Jeg gleder meg til Påsken, da blir det ikke TG.

Lenke til kommentar

Ja nei i dag er dagen jeg drar hjem til norge for litt ferie :D

var også i møte i sta med noen lærere, og jeg trur det ender opp med at jeg fullfører første året CGA ( 3d animasjon og greier ) og starter da første året på CA/KAU (character animation 2d ).

når det da er fullført så kan jeg skippe andre året på den linja siden det året jeg går nå kvalifiseres som andre året på KAU :)

ingen her som sikkert bryr seg eller forstår seg noe på det, men følte for å dele det med internett :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...