Olum Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Du har vel ikke en røykpakke liggende i tilfelle du skulle sprekke? Jeg har vurdert å slutte med snusinga på grunn av prisen, men å slutte med nikotin når man egentlig ikke har lyst er vel et tapsprosjekt i utganspunktet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg sliter skikkelig med røykeslutten. Jeg blir rett og slett så fucka i hodet at jeg ikke kan omås folk. Jeg frykter jeg risikerer forholdet mitt om ikke jeg tar meg en røyk i ny og ne. Burde reist hjem til fattern et par uker. Han reiser nemlig snart til afrika igjen. Da kunne jeg sitti aleine og "svetta". Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hørtes da ut som en tam feiring.Begynner å dra på åra jeg veit du. Tåler ikke så mye action i hverdagen. Var da dramatisk. Jeg føler sikkerhetstiltakene er en smule overdrevet. "Jeg sa en smule, ikke et helt brød" Øystein Sunde. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Er da ikke så hardt å slutte? Har slutta med sigging jeg, var null problem. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Men du snuser da, gjør du ikke? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Er det noe galt da? Beviser bare at han er snusfornuftig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Nei, er ikke noe galt i det. Tvert i mot så er det mye bedre enn røyking. Men målet mitt var i utgangspunktet å kutte ut nikotinen helt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Men du snuser da, gjør du ikke? Joda, men følelsen av røyk og følelsen av snus er veldig forskjellig. Det hender jeg fortsatt har lyst på en siggis, men det går stort sett over ganske fort. Det er en skitten, illeluktende vane. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Kanskje jeg skulle krøpet til korset og kjøpt meg en pakke snus snart. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Kanskje jeg skulle krøpet til korset og kjøpt meg en pakke snus snart. Go 4 it. Snus is the awesomeness. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Problemet er at jeg ikke liker snus og jeg synes snusleppe ser evig stygt ut. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Var så enkelt å slutte med snus/røyk, jeg begynte aldri Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Problemet er at jeg ikke liker snus og jeg synes snusleppe ser evig stygt ut. Kjøp miniporsjon så slipper du det problemet. Alle med litt testosteron i kroppen kommer til å le av deg, men det er vel ikke så viktig. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Problemet er at jeg ikke liker snus og jeg synes snusleppe ser evig stygt ut. Da høres det ut som begynnelsen blir kort så da mister du kansje sansen for tobakk fullstendig ved mindre du begynner med skrå. Så bli snusfornuftig du og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Da var vi fremme i Alta. Må vell sove snart, men skal stå opp klokka 7 for og prate med dama min! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 God Morgen Forumtroll ! Endelig fredag og jeg har vært på jobb i en times tid nå, PLS herk faen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Morn, morn. Jeg sovna rundt ti i går kveld og våkna seks. Nå er vi tomme for varmtvann fordi jeg brukte en time i dusjen på å våkne og bli ren Sitter og skremmer meg selv atm. Går gjennom gammel kode fra da jeg først skrev hjemmesida. Horribelt! Veldig rotete kode, tagger hulter til bulter *grøsse* Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 god morgen Hjem til mor i helga eller sitte å surre på hybelen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Problemet er at jeg ikke liker snus og jeg synes snusleppe ser evig stygt ut. Da høres det ut som begynnelsen blir kort så da mister du kansje sansen for tobakk fullstendig ved mindre du begynner med skrå. Så bli snusfornuftig du og. Hvor får man tak i ordentlig skrå? Sånne pølser som man skjærer av og tygger på, altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg