Alliha Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) haha, nå har du det http://www.senterungdommen.no/ *gjere reklame* Endret 10. desember 2009 av Alliha Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg stusset litt over en ting i folkemassen foran Gran Hotel. Det var veldig mange negere der. Faktisk utrolig mange, som pratet alle mulige slags folk. Virket nesten som afrikanske innvandrere fra hele Europa hadde tatt turen til Oslo for å se Obama. Var også veldig mange som viste Black Power-fisten. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Jeg misliker politikk bare mer og mer. Edit: "Hater" er et sterkt ord, og føler ikke at det samsvarer helt med mine tanker. Derfor vil jeg heller si "misliker". Derav redigert til det Endret 10. desember 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hvorfor det? Politikk er jo uhyre interessant. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Prophet :Why? Det appelerte mer til meg før. Jeg syns det var ganske interessant - mest interessant var de radikale forskjellene mellom høyre- og venstresiden. Men kurven for hvor interessant jeg syns det var/er har gått/gikk så å si slik for seg; Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor og med det kan man kanskje konkludere at politikk er en interesse jeg legger på hylla inntil det kan bevise meg at de klarer å håndtere særdeles viktige prinsipper og mål som de snakker timesvis om, men i det totale ikke klarer å komme noen vei. Forstå hva jeg mener, jeg sier ikke at politikk bare fører vondt med seg. Noe klarer de, men mye klarer de ikke. Husk at jeg ser i det totale. Jeg er forsåvidt helt overbevist at politikken aldri vil klare å kurere matproblemer/krig, skape fred, og så videre. Mye av det snakker de om. Får sikkert en del pepper mot meg nå, men dette er iallefall mine særdeles (ekstreme?) synspunkter som jeg vil anta mange er høyst uenig i. Endret 10. desember 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg synes heller ikke poltikerne kommer noen vei. Det er ikke derfor jeg er interessert i det heller. Det morsomme med det er å diskutere med folk. Gjerne å diskutere noe mer vettugt enn om det er Beirut eller Bislett som har den beste kebaben. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg syns det høres mer ut som om du ikke liker politikere. Brun: Gikk tekled-en bra? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Tviler ikke. Aldri prøvd noe kraftigere enn en hagle og en 1911-variant fra ParaOrdinace.. Det gjelder å tolke reglene som man selv vil Synd det. Er en fantastisk følelse å kjenne en hel beltevogn løfte seg av en M2 Browning i ren rekyl Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg syns det høres mer ut som om du ikke liker politikere. Brun: Gikk tekled-en bra? Ingen kommentar Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Lol. Det var 1 politimann per 6,5 person ved Grand Hotel i dag Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg føler sikkerhetstiltakene er en smule overdrevet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Lage middag y/n? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Når man først rammes av dårlig politikk kan jeg garantere at man merker det, men da er det ofte for sent å plutselig bli engasjert. Å ikke engasjere seg i politikk fordi det fortsatt finnes uløste problemer i verden fremstår som noe bakstreversk og strengt tatt ikke helt gjennomtenkt: Noen utopi vil vi aldri klare å oppnå så lenge vi fortsatt er mennesker, og alternativene til politisk styre i sin bredeste kontekst, er ikke mange. Churchills berømte sitat om demokratiet er i så måte et godt svar på hvorfor en bør engasjere seg, og det selv når en erkjenner at streben mot en perfekt verden bygger fult og helt på en uoppnåelig illusjon. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Yes. Men kall det midnatt. Eller bare nattmat. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Æsja, hosteanfall ledet til aua i ryggen. Jeg sier god natt og satser på å være i toppform når jeg våkner i morgen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Skjønner hva du mener, Minus. Er ofte jeg hoster til jeg får vondt i ryggen. Varer gjerne ut dagen også. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Lage middag y/n? Hvordan går det med røykekuttet? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Lage middag y/n? Hvordan går det med røykekuttet? Jeg håper det går skikkelig dårlig. Da slipper jeg å føle meg svak som har sprukket noen ganger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg sprakk noen ganger, skal jeg være ærlig. MEN, som jeg så ofte sier, denne gangen har jeg gitt meg. Seriøst. Ingenting på fire dager og hodet fullt av eksamen gjør at jeg bare gir faen, rett og slett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg