Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 1010 = 3+0+1+0 = 4 1010= 1*8 + 0*4 + 1*2 + 0*1 = 10 Så lenge siden vi hadde det pisset der på skolen at jeg skal ikke engasjere meg for mye serre ut som Bare ikke vis det tl gamle læreren min, han er både nordlending og same og lugger jævlig hardt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Og det må vel feires?Det ble behørig feiret med julebrus og hamburgere til middag. Ja og ny tannkremtube siden jeg omtrent har måtte vrenge den gamle de siste dagene for å få ut noe. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Lars, du som liker Monkey Island. progress shot av noe jeg starta på i dag. fortsatt mye igjen seff. mesteparten er bare blokka ut farger. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Edit: mulig jeg må omvurdere posen til Le Chuck. Endret 10. desember 2009 av Shikaru Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Lars, du som liker Monkey Island. progress shot av noe jeg starta på i dag. fortsatt mye igjen seff. mesteparten er bare blokka ut farger. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Edit: mulig jeg må omvurdere posen til Le Chuck. Nice. Jeg ser en fremtid hos Telltale eller noe. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 er du synsk nå plutselig? :o Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) er du synsk nå plutselig? :oJa. Jeg ble det neste torsdag. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor [insert trommelyd her]Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor www.trommelyd.noKlikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fix Endret 10. desember 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 1010 = 3+0+1+0 = 4 1010= 1*8 + 0*4 + 1*2 + 0*1 = 10 Så lenge siden vi hadde det pisset der på skolen at jeg skal ikke engasjere meg for mye serre ut som Bare ikke vis det tl gamle læreren min, han er både nordlending og same og lugger jævlig hardt Strengt talt: http://www.wolframalpha.com/input/?i=1*2^3...2B1*2^1%2B0*2^0 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Var nede og så på Obama istad. Var litt artig, men trudde aldri det skulle komme så mye folk. I tilleg til rekka med forskjellige demonstrasjoner: randoms - RU - SU - Pro-Palestina - Rødt - Blitz - Tamiler. Hva mer kunne de egentlig tatt med? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hva mer kunne de egentlig tatt med?En M-82? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 er du synsk nå plutselig? :oJa. Jeg ble det neste torsdag. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor [insert trommelyd her]Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor www.trommelyd.noKlikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fix Fixd. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Var nede og så på Obama istad. Var litt artig, men trudde aldri det skulle komme så mye folk. I tilleg til rekka med forskjellige demonstrasjoner: randoms - RU - SU - Pro-Palestina - Rødt - Blitz - Tamiler. Hva mer kunne de egentlig tatt med? Satt og så på det jeg også, helt til vår kjære statsminister begynte å prate engelsk på pressekonferansen. Huff.. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Var nede og så på Obama istad. Var litt artig, men trudde aldri det skulle komme så mye folk. I tilleg til rekka med forskjellige demonstrasjoner: randoms - RU - SU - Pro-Palestina - Rødt - Blitz - Tamiler. Hva mer kunne de egentlig tatt med? Senterungdomen? Visste ikkje me var imot han Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hva mer kunne de egentlig tatt med?En M-82? Ja, jeg satt nesten og venta på at det skulle smelle når han gikk ut på balkongen Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 burger er digg ja skal jeg love deg. hakke spist det på en god stund nå. Har jeg. Seneste i dag. Og det må vel feires?Det ble behørig feiret med julebrus og hamburgere til middag. Ja og ny tannkremtube siden jeg omtrent har måtte vrenge den gamle de siste dagene for å få ut noe. Hørtes da ut som en tam feiring. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Var nede og så på Obama istad. Var litt artig, men trudde aldri det skulle komme så mye folk. I tilleg til rekka med forskjellige demonstrasjoner: randoms - RU - SU - Pro-Palestina - Rødt - Blitz - Tamiler. Hva mer kunne de egentlig tatt med? Satt og så på det jeg også, helt til vår kjære statsminister begynte å prate engelsk på pressekonferansen. Huff.. Jeg så ikke talen til Stolenberg. Var nede i byen å så på. Aldri sett så mye snut før Var nede og så på Obama istad. Var litt artig, men trudde aldri det skulle komme så mye folk. I tilleg til rekka med forskjellige demonstrasjoner: randoms - RU - SU - Pro-Palestina - Rødt - Blitz - Tamiler. Hva mer kunne de egentlig tatt med? Senterungdomen? Visste ikkje me var imot han SU=Sosialistisk Ungdom, SVs ungdomsparti. M-82 trengtes ikke... dessverre. Litt av grunnen til at jeg stakk ned, var at jeg håpet det skulle bli noe action. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hva mer kunne de egentlig tatt med?En M-82? Jævlig gromt våpen og jævlig artig å skyte <3 Må le litt da.. Bruksområde: Tiltenkt brukt mot materiell..så kom det ifra vår kjære troppskjef: "men husk gutter,hjem er også materiell" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hørtes da ut som en tam feiring.Begynner å dra på åra jeg veit du. Tåler ikke så mye action i hverdagen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hva mer kunne de egentlig tatt med?En M-82? Jævlig gromt våpen og jævlig artig å skyte <3 Tviler ikke. Aldri prøvd noe kraftigere enn en hagle og en 1911-variant fra ParaOrdinace. Må le litt da..Bruksområde: Tiltenkt brukt mot materiell..så kom det ifra vår kjære troppskjef: "men husk gutter,hjem er også materiell" Det gjelder å tolke reglene som man selv vil Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 SU=Sosialistisk Ungdom, SVs ungdomsparti. oh... right Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Har egentlig aldri hørt om ungdomspartiet til SP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg