Skjelvgråt Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Enig. Er helvetes lei av det redbull pratet. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Kan jeg få link til det intervjuet med CNN? Så det på CNN's reportasje om fredsprisen som gikk klokka 7. Vet ikke om det ligger på nett. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Mah gawd ... Billy Corgan har tapt seg. Date Jessica Simpson av alle ... Jeg er flau over Mr. Stoltenberg, makan til engelsk Litt dårlig representant for Norge angående engelsken sin ja. Obama er vel vandt til slik fra utlendinger, men vi kunne godt gitt et bedre inntrykk. Fyren liker Danmark bedre enn Norge. Hvorfor tror dere han spurte om hvor langt det fra Oslo til København? Fordi han skal dit på sånn sak også? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Fyren liker Danmark bedre enn Norge. Hvorfor tror dere han spurte om hvor langt det fra Oslo til København? Se på det fra en positiv side. Når Obama kommer tilbake til Køben så skal han ta båten opp hit igjen, derfor ville han vite hvor lang tid det tar Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Danmark gjorde seg til kompis med USA under Bush`ers tid da destøttet angrepet på Irak. Så selvsagt er Obama nyskjerrig på Danmark. I tillegg skal han i møte der. Bare han ikke favoriserer Sverige. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 God kveld. Her i stua har vi allerede fått opp juletreet i dag Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Har fått det opp alt. Og god jul ja selvom det forøløbig kun er advent. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Juletreet skal opp 23. ikke 10. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Juletreet skal opp 23. ikke 10. Agreed. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Slike "tradisjoner" har jeg lite overens med. Dersom et juletre gjør sitt for at det blir koselig i stua, så driter jeg egentlig i om det er oppe hele året Og når en atpåtil ikke har følt det aller minste snev av julestemning enda i år, så kan det i tilegg brukes som en liten boost. Endret 10. desember 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Juletreet skal opp den 20. her i heimen Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Juletreet skal opp 23. ikke 10. Hva er det du er så sint for? Sovet dårlig i natt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Rundt 22-23 var det hjemme hos foreldrene mine da vi var små. Men etter hvert som storesøster skulle bestemme alt og tvinge folk på en julestemning de ikke har, så blir julen noe mer anstrengt. Ble potte sur i fjor fordi jeg heller ville se en dokumentar om et forskerteam på Sydpolen, i stedet for Tre Nøtter til Askepott. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Her kommer det nok opp lille juleaften, eller den 22. Pyntinga foregår lille juleaften i alle fall ^^ Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Slike "tradisjoner" har jeg lite overens med. Dersom et juletre gjør sitt for at det blir koselig i stua, så driter jeg egentlig i om det er oppe hele året Og når en atpåtil ikke har følt det aller minste snev av julestemning enda i år, så kan det i tilegg brukes som en liten boost. Du har ikke julestemning fordi det ikke er skikkelig jul Men nå skal ikke jeg leke "Nei-til-tidlig-jul"-aktivist. Folk har forskjelllige tradisjoner, så det er vel egentlig det samme for meg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Slike "tradisjoner" har jeg lite overens med. Dersom et juletre gjør sitt for at det blir koselig i stua, så driter jeg egentlig i om det er oppe hele året Og når en atpåtil ikke har følt det aller minste snev av julestemning enda i år, så kan det i tilegg brukes som en liten boost. Du og slekta mi i Minnesota og North Dakota om det Huset fullt av juletrær, året rundt oO Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hvis det er trær i huset utenom julen kan man ikke kalle det juletrær. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Sant! Synes det er alt for tidlig nå med juletrær. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Pynta grantrær er juletrær for meg uansett når på året det er. Har du et grantre og har stæsja det opp med julepynt, så er det et juletre. Det være seg april, juli eller desember. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hva med å bytte pynten etter årstidene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg