Addan Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) har mottatt to meldinger fra moderatorer eller noe som klager på oppførselen min og rettskrivningen min i denne tråden nå. er jeg virkelig så ille ? lover å skjerpe meg nå da skal bruke dobbelt så lang tid på inleggene mine og faktisk se på tastaturet når jeg skriver, så unngår jeg forhåpentligvis å motta flere klager. Endret 2. februar 2008 av Addan Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 chokke, hvor finner man den geniale serien med giffer (eller hva søren) du har avataren din fra?Jeg har glemt det :< Dork & loltroll? :!: YEY! Latterlig enkel og genial humor Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Flink slask. *klappe på hodet*Og lykke til. x) Takk, det trenger jeg Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Kexxy! Bytt tilbake! Hvis du også bytter Jeg skal bytte så fort jeg har funnet en bedre. Må bare finne en med god nok kvalitet når jeg forminsker den. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 *snip*Lykke til, da. Bra du tar kritikk og prøver å skjerpe deg. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jepp, da var ferien min over! Hva har jeg gått glipp av? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 På hvilken side i VG er denne leiligheten og alt det andre dere babler så fælt om? dagens papirutgave.. den dobbeltsiden om Jan simonsen... Lenke til kommentar
Addan Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jepp, da var ferien min over! Hva har jeg gått glipp av? meg Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jepp, da var ferien min over! Hva har jeg gått glipp av? meg altså ikke spesielt mye.... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 meg Han lurte på hva han hadde gått glipp av, ikke sluppet Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 altså ikke spesielt mye.... Du måtte? :!: Velkommen tilbake Rasch! Du har ikke gått glipp av noe av betydning. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 chokke, hvor finner man den geniale serien med giffer (eller hva søren) du har avataren din fra?Jeg har glemt det :< Dork & loltroll? :!: YEY! Latterlig enkel og genial humor Det var det ja. Herlig På hvilken side i VG er denne leiligheten og alt det andre dere babler så fælt om? dagens papirutgave.. den dobbeltsiden om Jan simonsen... Bah. Jeg vil også lese! Familien min boikotter visst VG :< Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Banferie eller IRL ferie? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) ^Takk takk chokke! Hvor er schnell? Eller er Addan en ny schnell? Sitter på jobb nå, endelig kommet meg vekk fra den kipe plassen jeg jobbet på før! ^^ Nå kan velge! Surfe ELLER se på tv mens jeg er på jobb! Special Force: Banferie. Endret 2. februar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 altså ikke spesielt mye.... Du måtte? :!: Velkommen tilbake Rasch! Du har ikke gått glipp av noe av betydning. jeg vil ikke virke utelukkende... så jeg behandler han, akuratt som jeg ville behandlet alle andre her inne Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 rasch: Hvorfor har ikke jeg deg på msn, egentlig? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Special Force: Banferie. hvorfor? rasch: Hvorfor har ikke jeg deg på msn, egentlig? ikke jeg heller Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Eplefe: det er fordi vi to har et hat/elsk forhold, vi kan være venner i det ene øyeblikket så kranglete i det ander. Det har egentlig ikke noe med saken å gjøre da.. Jeg vet ikke.. Vil du ha den da? Espenpai: w00t! jaja, dere vet begge hvor dere finner den.. Jeg tror ikke jeg kan si hvorfor jeg fikk ban, sikkert imot retningslinjene eller noe. Men kan si såpass at jeg svarte på tiltale. Endret 2. februar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 mushi: Jeg har link til bilder om du vil ha Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Rasch: Om du er på MSN nå er jeg småfornærma, bare så det er sagt. x) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg