After Dark Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Også står det 2008 i tillegg. La merke til det selv, men når du trykker på bildet for å få større versjon står det 2009. Intimitet? Klemme alle i DNFK! Unngå klem. Liker ikke den slags. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Nei, du foretrekker vell homsesex eller hva? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Har aldri hatt sex. men jeg har likt noen jenter så jeg er hetrofil. Beklager å måtte skuffe deg, men du får finne en annen. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Lurte på om jeg skulle unne meg en 12pack i dag? ble en flaske jack i går å det kjennes virkelig på kroppe En flaske whiskey i går? Og i dag 12 halvlitere? Du mister snart leveren din............. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Drakk øl i går og drikker øl i dag. Skål. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Lever? Gone already First Price pizza, First Price brus med fruktsmak og alskens. Alt for å holde meg våken Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Good jul alle sammen Og godt nytt år;) Må vi få flere fine år her på forumet! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Syns du er farlig tidlig ute, men greit.. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Er jo ikke så tidlig ute! Goood jul.- Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg er flau over Mr. Stoltenberg, makan til engelsk Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg er flau over Mr. Stoltenberg, makan til engelsk Litt dårlig representant for Norge angående engelsken sin ja. Obama er vel vandt til slik fra utlendinger, men vi kunne godt gitt et bedre inntrykk. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Lever? Gone already First Price pizza, First Price brus med fruktsmak og alskens. Alt for å holde meg våken Hvor har du gjort av Red Bullen? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Lever? Gone already First Price pizza, First Price brus med fruktsmak og alskens. Alt for å holde meg våken Hvor har du gjort av Red Bullen? REDBULL ER VI LEI AV! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Lever? Gone already First Price pizza, First Price brus med fruktsmak og alskens. Alt for å holde meg våken Hvor har du gjort av Red Bullen? Slutta å drikke det for 9 år siden =p Vel, slutta å være overbegeistra for det i alle fall da, liker ikke smaken av Red Bull Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Skjer med det all RedBull-praten? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Han snakker veldig bra engelsk, har godt ordforråd, men er noe dårlig på uttale. Men han gjør seg tydlig forstått og blir ikke usikker i stemmen bare fordi han snakker feil. Så du intervjuet med CNN? Syntes han gjør det bra jeg Husk at alle ikke er like flinke. Og det finnes mye mektigere mennesker her i verden som er MYE dårligere Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Kan jeg få link til det intervjuet med CNN? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg er flau over Mr. Stoltenberg, makan til engelsk Litt dårlig representant for Norge angående engelsken sin ja. Obama er vel vandt til slik fra utlendinger, men vi kunne godt gitt et bedre inntrykk. Fyren liker Danmark bedre enn Norge. Hvorfor tror dere han spurte om hvor langt det fra Oslo til København? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Lever? Gone already First Price pizza, First Price brus med fruktsmak og alskens. Alt for å holde meg våken Hvor har du gjort av Red Bullen? REDBULL ER VI LEI AV! + 9000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg