Herr Brun Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Herregud. Kan ikke folk bare gi faen i hva andre spiser og drikker? Jeg synes selv det er latterlig å lese nå drikker jeg red bull" ti ganger om dagen, men det er mye annet piss i kaféen (også fra min side) som er uinteressant. Det er mye verre å lese en ti siders diskusjon som består av to argumenter gjentatt og gjentatt: 1: Red Bull er usunt 2: Det driter jeg i 3: goto 1 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Skal kjøpe ny bukse snart... Denne buksa er 4 størrelser for stor ... nice Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Herregud. Kan ikke folk bare gi faen i hva andre spiser og drikker? Jeg synes selv det er latterlig å lese nå drikker jeg red bull" ti ganger om dagen, men det er mye annet piss i kaféen (også fra min side) som er uinteressant. Det er mye verre å lese en ti siders diskusjon som består av to argumenter gjentatt og gjentatt: 1: Red Bull er usunt 2: Det driter jeg i 3: goto 1 Siden du innrømmer at du skriver mye useriøst selv kan du starte med å forbedre deg selv! Skal kjøpe ny bukse snart... Denne buksa er 4 størrelser for stor ... nice Sagging? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 nei etter hva jeg har fått med meg har han gått ned noen størrelser, og detskader vel aldri^^ (hvis ikke du er tynn fra før da ) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Når skal folk lære seg at julen er feil tidspunkt å slanke seg på? Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ja, en buske som er 4 størrelser for stor nå, passer sikkert perfekt etter jul Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 http://www.flightradar24.com/ Hva skjedde med no flight-sonen rundt Oslo? Det er vel bare småflå og helikoptre som har forbud mot å fly i Oslo-området mens Obama er her. Passasjerfly har fremdeles lov. Lurer på om jeg kanskje skal ta turen ned på Grand og se på Obama når han vinker fra balkongen. Det er tross alt once in a lifetime. Ikke alle kan fortelle barna sine at de så den første (halv)svarte presidenten med egne øyne. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (halv)svarte venstrehendte presitenten, i might add. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Yey, fikk Office 2007 Proffesional for 115kr igjennom jobben Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ja, en buske som er 4 størrelser for stor nå, passer sikkert perfekt etter jul Sannhetens pord. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hmm. Hvorfor kidnapper ikke norge obama. Så kan vi kreve millioner i penger!!! mohahaa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hmm. Hvorfor kidnapper ikke norge obama. Så kan vi kreve millioner i penger!!! mohahaa. Fordi de neppe gir oss de millionene, men heller først prøver å frigi han diplomatisk, og hvis det ikke går bare invaderer de oss? Med krigsmakten de har, og det svake forsvaret Norge har, hadde de tatt over landet i løpet av en dag hvis de gidder. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hmm. Hvorfor kidnapper ikke norge obama. Så kan vi kreve millioner i penger!!! mohahaa. Fordi vi hadde blitt teppebomba? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Fuck sjåfører! Bussen ble en time forsinket fordi ei blond hore hadde parkert bilen sin rett rundt en sving delvis på gangfeltet og på veien! Så kommer bussen og er såvidt borti bilen så må vi stå der i en fuckings time! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) urg. Gidder ikke Endret 10. desember 2009 av Herr Brun Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hmm. Hvorfor kidnapper ikke norge obama. Så kan vi kreve millioner i penger!!! mohahaa. Har det falt deg inn at USA og Norge er venner og allierte? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Fuck sjåfører! Bussen ble en time forsinket fordi ei blond hore hadde parkert bilen sin rett rundt en sving delvis på gangfeltet og på veien! Så kommer bussen og er såvidt borti bilen så må vi stå der i en fuckings time! Fuck sjåfører? Er vel heller: Fuck blonde horer? Når vi først skal dra alle under en kam her. For det er jo hun som sto i veien for bussen. Apropos sjåfører, er en sjåfør her jeg bor som må være den beste sjåføren jeg har sittet på med, han er alltid i rute, kjører pent, og er til de grader hyggelig. Og han ligner på julenissen.. Endret 10. desember 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Lololol, Obama er i Norge. Så care! Btw, en som gikk i klassen min på ungdomsskolen var nettopp på NRK. Morsomt å se at han fortsatt er med i SU, for han sa at han har tenkt å bli statsminister. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 >Fuck blonde horer>skal dra alle >hun som sto >beste jeg har sittet med >ligner på julenissen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 >Fuck blonde horer>skal dra alle >hun som sto >beste jeg har sittet med >ligner på julenissen.. Oh shi.. Du fant det skjulte budskapet mitt: Jeg liker Blonde horer som ligner på julenissen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg